Wat heb je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Tjacka het volgende:
vandaag weer als een debiel gedragen
ga binnenkort maar verwijzing zoeken naar psych
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Tjacka het volgende:
vandaag weer als een debiel gedragen
ga binnenkort maar verwijzing zoeken naar psych
Uhm, het gaat niet alleen om de moord. Ook over de kerkverbrandingen et al. Varg is even gestoord als Ian wat mij betreft, alleen doet de daad van Ian meer pijn omdat het specifieke hulpeloze personen raakt. En dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt
1. Een moord op een even verknipte collega
en
2. Een man die vrouwen afkocht om hun onschuldige baby's te verkrachten
Chargeren heeft ook zo zijn grenzen.
Begin je weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je.
Misschien kan je met Fylax en JR mee die hebben angststoornis.
Of met jou, want jij bent borderlinerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je.
Ik snap niet zo goed waarom mensen zoveel moeite hebben met de begrippen 'schuldig bevonden'of 'onschuldig bevonden'' En vervolgens snap ik ook niet waarom mensen altijd zo debiel moeilijk doen over iemand die zijn straf heeft uitgezeten in een gevangenis. Hij is dan toch gestraft punt. Wat the fuck veroordeel je zo een persoon nog. (al heeft dit laatste niets meer met Michael Jackson te maken, maar dit punt irriteert me.)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik vind het sowieso een beetej apart om meteen maar de muziek permanent te boycotten.
Luisterden jullie ook geen Michael Jackson meer toen hij beschuldigd werd van vreemde zaakjes?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of met jou, want jij bent borderliner
Dus als iemand z'n straf heeft uigezeten mag je geen oordeel moor over iemand hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
Hij is dan toch gestraft punt. Wat the fuck veroordeel je zo een persoon nog
Als je 40-45 punten had gezegd had je nu 14-18 punten in waarde gestegen bij mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw, zojuist 50 punten in mijn waardering gestegen jij
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mensen zoveel moeite hebben met de begrippen 'schuldig bevonden'of 'onschuldig bevonden'' En vervolgens snap ik ook niet waarom mensen altijd zo debiel moeilijk doen over iemand die zijn straf heeft uitgezeten in een gevangenis. Hij is dan toch gestraft punt. Wat the fuck veroordeel je zo een persoon nog. (al heeft dit laatste niets meer met Michael Jackson te maken, maar dit punt irriteert me.
Zo flauw.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 40-45 punten had gezegd had je nu 14-18 punten in waarde gestegen bij mij
Met je broer is makkelijker denk ik dichterbij ook .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of met jou, want jij bent borderliner
Die kerken heeft hij niet gedaan. Dat was hij en een grote groep voornamelijk voortkomende uit groepsdruk. Ook dat is niet goed te praten maar zo absoluut niet met elkaar te vergelijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uhm, het gaat niet alleen om de moord. Ook over de kerkverbrandingen et al. Varg is even gestoord als Ian wat mij betreft, alleen doet de daad van Ian meer pijn omdat het specifieke hulpeloze personen raakt. En dat is begrijpelijk.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Met je broer is makkelijker denk ik dichterbij ook .
weer boos worden op niks af na een paar biertjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je.
Eens. Al trek ik de grens toch wel bij het verkrachten van baby's en er trots op zijn. Maar dan verdien je het ook niet om ooit vrij te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom mensen zoveel moeite hebben met de begrippen 'schuldig bevonden'of 'onschuldig bevonden'' En vervolgens snap ik ook niet waarom mensen altijd zo debiel moeilijk doen over iemand die zijn straf heeft uitgezeten in een gevangenis. Hij is dan toch gestraft punt. Wat the fuck veroordeel je zo een persoon nog. (al heeft dit laatste niets meer met Michael Jackson te maken, maar dit punt irriteert me.)
Misschien gewoon wat minder drinkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer boos worden op niks af na een paar biertjes
dan gaat alles op zwart
geen goede karaktertrek
Ik snap dat er een flink verschil is, maar het gaat me om het 'geen berouw tonen'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kerken heeft hij niet gedaan. Dat was hij en een grote groep voornamelijk voortkomende uit groepsdruk. Ook dat is niet goed te praten maar zo absoluut niet met elkaar te vergelijken.
En natuurlijk toont hij daar geen berouw voor. Daar draait heel zijn imago om.
Misschien geen bier meer drinken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer boos worden op niks af na een paar biertjes
dan gaat alles op zwart
geen goede karaktertrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |