Tjaa, maar ze zorgen wel dat mijn IPad optijd klaar is.quote:
Ja en daarom mag China van de kaart geveegd worden. Wat ze mijn Turkse Moslim-broeders (Oejgoeren) daar aandoen is gewoon niet goed te praten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
China heeft altijd ruzie met Oeigoeren, Tibetanen, Indië, Japan, Vietnam en Taiwan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je vergeet Mali, Libië, CAR, en doe dan China ook nog maar weg ofniet.
Vind je dat jullie iets aan Turkije hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tjaa, maar ze zorgen wel dat mijn IPad optijd klaar is.
Ze zijn qua technologische wetenschap gewoon wetenschap, ze bieden voordelen voor ons. Aan het Midden-Oosten hebben we geen moer.
Jazeker, we zijn erg afhankelijk van Turkije.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:17 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Vind je dat jullie iets aan Turkije hebben.
Nee, want dat zijn mensen die wel kunnen genieten van het leven hier en nu zonder (niet al teveel) gezeikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:19 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Veeg dan ook direct de hele wereld van de kaart.
Waarom vallen ze die tombe in Syrië niet aan terwijl ze voor de rest alles met de grond gelijk maken? En dat Turkije een open grens heeft met Syrië is gewoon een feit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:15 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Turkije wil inderdaad die PKK'ers in Syrië bestrijden. Maar dat ze daarvoor IS steunen is een beetje te overdrijven. Als IS de kans zit vallen ze ook gewoon Turkije aan hoor.
Turkije is niks mis mee, die gaan tenminste nog met de tijd mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jazeker, we zijn erg afhankelijk van Turkije.
Lijkt mij niet, we moeten naar onze eigen belangen kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:19 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Veeg dan ook direct de hele wereld van de kaart.
Mwau, ze hebben een beetje moeite met minderheden en het nationalisme daar is misplaatst.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Turkije is niks mis mee, die gaan tenminste nog met de tijd mee.
Precies, daar komt al het hedendaags gezeik vandaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, we moeten naar onze eigen belangen kijken.
Het Midden-Oosten is als een kanker.
Turkije heeft het "kanker" door haar land laten gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Turkije is niks mis mee, die gaan tenminste nog met de tijd mee.
Welke kanker bedoel je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Turkije heeft het "kanker" door haar land laten gaan.
Klopt, de Koerden moesten dood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Turkije heeft het "kanker" door haar land laten gaan.
ISIS (etc) terroristenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Welke kanker bedoel je.Erdogan.
Nee, het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Welke kanker bedoel je.Erdogan.
O ik dacht iets in de richting van Erdogan of de Koerden. Want je bent een ataturkist weet je wel.quote:
Stop is met je zwart-wit beeld. Niet alle CHP/MHP'ers en Ataturkisten/Kemalisten haten Koerden. Vele Koerden zelf zijn ook Ataturkist.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O ik dacht iets in de richting van Erdogan of de Koerden. Want je bent een ataturkist weet je wel.
Wie heeft de Koerden dan onderdrukt. De Chinezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:36 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Stop is met je zwart-wit beeld. Niet alle CHP/MHP'ers en Ataturkisten/Kemalisten haten Koerden. Vele Koerden zelf zijn ook Ataturkist.
En niet alle AKP'ers houden van Koerden/ zijn Koerden-knuffelaar.![]()
Verveling...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef oksel12 het volgende:
ISIS supporters casually discuss how many slaves you are allowed & if u can have sex with them - via @Leila_Creative http://t.co/6yE83GEIY1
https://twitter.com/GhaffarH/status/499282834528673792
[ afbeelding ]
Weer hetzelfde riedeltje.. "Laat ze elkaar afmaken", "die en die mogen van de kaart verdwijnen en een bom er op", "daar hebben we niks aan"....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tjaa, maar ze zorgen wel dat mijn IPad optijd klaar is.
Ze zijn qua technologische wetenschap gewoon wetenschap, ze bieden voordelen voor ons. Aan het Midden-Oosten hebben we geen moer.
Mijn moeder is Turks, niet Koerdisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weer hetzelfde riedeltje.. "Laat ze elkaar afmaken", "die en die mogen van de kaart verdwijnen en een bom er op", "daar hebben we niks aan"....
Dat zal allemaal helpen voor stabiliteit.
Besides, jouw moeder is toch ook Turks-Koerdisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |