quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe krom eigenlijk... Nog meer wapens dat kruitvat in.
Die meneer met dat citaat heeft gelijk. Zoals ik vanmiddag al zei, dacht ik dat ook toen ik die Iraakse soldaten "Kom op Hoessein!" hoorde roepen. Irakezen hebben nooit aan Irak gedacht, ze hebben altijd achter iemand aangelopen, ook al was dat alleen in hun eigen belang en zeer slecht voor Irak. Faisal, Qassem, Saddam, Al-Qaeda, ISIS,....... Waar Iraaks bloed vloeit zijn Irakezen zelf altijd te vinden. Het is over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef Charismatisch het volgende:
Gevechten in kazerne Irak
Aanhangers en tegenstanders van de op een zijspoor gezette Iraakse premier Nuri al-Maliki zijn dinsdag slaags geraakt in de stad Samarra, circa 100 kilometer ten noorden van de hoofdstad Bagdad. Daardoor is zeker ้้n dode gevallen, aldus Iraakse media. De gevechten braken uit in een kazerne.
Tot grote woede van Maliki benoemde president Fuad Massum plaatsvervangend parlementsvoorzitter Haider al-Abadi maandag tot formateur van een nieuw kabinet. Massum nam dat besluit, nadat de belangrijkste sjiitische coalitie in het parlement Abadi als premier had voorgedragen. De coalitie verenigt de sjiitische tegenstanders van Maliki, die zelf ook een sjiiet is. aliki is sinds 2006 premier van Irak en wil graag aanblijven.twitter:Dlawer twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:23:18Maliki is product of Iraq's system,history & sectarian culture.Changing him will not change much,other than new face,new Gov & same old game reageer retweet
Carpet bomben dan maar? En dan de olievelden inpikken? Hebben we hard nodig tegen Rusland, dalijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, Irak is niet meer te redden.
Een grote puinhoop.
Nee jochie, kallum an.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Carpet bomben dan maar? En dan de olievelden inpikken? Hebben we hard nodig tegen Rusland, dalijk.
Ah, je kunt altijd op Europa rekenen om traag en ineffci๋nt te werk te gaan en de problemen te vergrotenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:09 schreef Charismatisch het volgende:
EU-wapens kunnen naar Koerden
Wel moeten ze dat afstemmen met de Iraakse regering in Bagdad
Wil ik ook wel weten wie er tegen is eigenlijk.quote:Met name Frankrijk, Itali๋ en Tsjechi๋ zijn voorstander van het bewapenen van de Koerden, maar omdat er ook landen tegen waren, kwam het niet tot een gemeenschappelijk standpunt.
Nee, ik vind het alleen een bizarre gedachte om nog meer wapens die regio in te sturen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus bewapenen van de Koerden tegen IS vind jij een slecht idee?
Hoe moeten ze zich dan verdedigen tegen de betere wapens die IS heeft?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen een bizarre gedachte om nog meer wapens die regio in te sturen.
Jochie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee jochie, kallum an.
We moeten helemaal niets doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen een bizarre gedachte om nog meer wapens die regio in te sturen.
Laat maar, je snapt me totaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe moeten ze zich dan verdedigen tegen de betere wapens die IS heeft?
Ik ben daar tegen ja..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jochie?
Maar goed... Niets doen. Dus Koerden ook geen wapens leveren en ook geen humanitaire hulp. Ook geen bombardementen van de VS?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
De Koerden kunnen ook gewoon rozenblaadjes ISIS bestrijden natuurlijk
Lekker toekijken en IS nog meer wapens laten afpakken van het Irakese leger en groter laten worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jochie?
Maar goed... Niets doen. Dus Koerden ook geen wapens leveren en ook geen humanitaire hulp. Ook geen bombardementen van de VS?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt me totaal niet.
Yep. Daarna gingen de aanhangers en tegenstanders van al-Maliki waarschijnlijk elkaar neerknallen.quote:
Kuch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben daar tegen ja..
Maja, VS doet het al he.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
De Koerden kunnen ook gewoon rozenblaadjes ISIS bestrijden natuurlijk
Ahh.. de beschaving van het Midden-Oosten..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Yep. Daarna gingen de aanhangers en tegenstanders van al-Maliki waarschijnlijk elkaar neerknallen.
Dat antwoord heb ik al lang gegeven, enorme flapdrol. Je begrijpt het alleen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lekker toekijken en IS nog meer wapens laten afpakken van het Irakese leger en groter laten worden.
Dat zal helpen ja
[..]heb je geen antwoord er op?
Hahaha, mad en gelijk scheldenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat antwoord heb ik al lang gegeven, enorme flapdrol. Je begrijpt het alleen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |