Dat lijkt me sterk.quote:
FOK!autisten chicks schijnen een zwak te hebben voor wanhopige jongemannen, dus ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Beetje op fok aan het snoepen ja? Ouwe smeerkees!
Goed bezig kwajong!
Blind was de beste linksback op het WK, dus dat bedrag is niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens de tabloid zal de verdediger annex middenvelder twintig miljoen pond, omgerekend zo'n 25 miljoen euro, moeten gaan kosten. United schijnt bereid om dat bedrag op tafel te leggen voor de 24-jarige Blind, die bij Ajax nog een contract voor twee seizoenen heeft.
haha
Wat een haat Guusje. Ik wil je wel aan pussy helpen hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FOK!autisten chicks schijnen een zwak te hebben voor wanhopige jongemannen, dus ja.
Kunnen ze wel Eto'o betalenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens de tabloid zal de verdediger annex middenvelder twintig miljoen pond, omgerekend zo'n 25 miljoen euro, moeten gaan kosten. United schijnt bereid om dat bedrag op tafel te leggen voor de 24-jarige Blind, die bij Ajax nog een contract voor twee seizoenen heeft.
haha
Lol nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blind was de beste linksback op het WK, dus dat bedrag is niet meer dan terecht.
Was maar fa2 g je weet toch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat een haat Guusje. Ik wil je wel aan pussy helpen hoor.
Ajax-supportersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blind was de beste linksback op het WK, dus dat bedrag is niet meer dan terecht.
haha ja ouwe, boks. Wil geen fissa! nee togquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was maar fa2 g je weet toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |