al over je verdriet heen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Hallo zoetsappige tortelduifjes van me
Lekker.quote:
Mr Polskaquote:
halloquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Hey toedelzakje van mequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef jelfrikandel het volgende:
Nu moeten we iemand gaan offeren aan de godenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het kwaad is al geschied
Doe maar zon IS geval.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nu moeten we iemand gaan offeren aan de goden
Gister nergens last van. Maar k mis r nu wel beetje. Zit te twijfelen om morgen whatsappje te sturen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al over je verdriet heen?
daedprez is een heiden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nu moeten we iemand gaan offeren aan de goden
Maar ben jij srs 16?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik moet ooit nog met iemand alle star-wars edities kijken
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Gister nergens last van. Maar k mis r nu wel beetje. Zit te twijfelen om morgen whatsappje te sturen.
Beter en als je toch bezig bent kunnen die seperatisten en die mongolen uit de gaza teringzooiquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Beter en als je toch bezig bent kunnen die seperatisten en die mongolen uit de gaza teringzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |