abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154688615
Dit is gewoon een fetish-topic?
Daarvoor moet je in SEX zijn...
Mokkel met stuntstok
pi_154688907
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef JDM91 het volgende:
Hier dames die niet ontharen ?
ik. Doe er niet zo luchtig over...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154693297
Dit is een NO GO toch.

Voor mij is het ook een redelijke issue dat ze lang haar heeft.

Als ik dit aantrekkelijk zou vinden zou ik net zo goed kunnen gaan daten met mannen. Ik wil toch wel echt een vrouw. Ook als je dan een relatie hebt en je vriendin neemt een kort en pittig kapsel dan zou ik dat ook als een belediging opvatten eerlijk gezegd. Zeker ook omdat ik ze van tevoren al duidelijk maak hoe zwaar dit weegt. Als ze dan zonder overleg de schaar erin zet zegt dat genoeg over de onderlinge communicatie + het is niet aantrekkelijk. Ik ben denk ik een van de weinige die kort haar nooit aantrekkelijk vindt. Enige uitzondering is als het iets medisch is (onmacht), maar kort haar zou ik niet pikken.

Een vrouw mag van mij best verlangen dat ik alles bijhoud enzovoort, dan zal ik dat ook doen. Anders zou het hypocriet zijn. Maar uiteindelijk zit iedereen in zijn eigen relatie en heeft iedereen daar zelf wel of niet zijn eisen bij.

Het kan incidenteel gebeuren dat je verliefd wordt op een meisje met kort haar. Gelukkig kan ze het dan laten groeien. ^O^
pi_154719144
Het zit diep hè TS, die fetish van je :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:48:05 #205
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_154720561
Alleen de OP gelezen...

Het zal allemaal wel maar als ik op een bepaalde plek haar laat groeien sta ik midden op de dag lantaarnpalen of erger aan te randen omdat het gruwelijk gaat jeuken. :D

Voorkomen is beter dan genezen.. in het geval van haar... laten staan en niet scheren.
In het geval van geen haar.... scheren of in het gevang voor onzedelijk gedrag vanwege jeuk
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')