SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Laatste tijd eten we nauwelijks meer aan tafelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik ruzie aan tafel heb gehad..
2045 cmquote:
ja ik heb dus ook dezelfde humor als mn paquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een schoonvader die precies zo was. Zoveel gelachen met die man. Hij ook om mij trouwens, we hadden dezelfde kuthumor.
dan hebben wij dat ook want ik heb dezelfde als mijn vaderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben jouw pa en ik dezelfde humor
[..]
Mijn broer altijd met mijn vaderGedragen ze zich alletwee debiel
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste tijd eten we nauwelijks meer aan tafel
Topshowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dan hebben wij dat ook want ik heb dezelfde als mijn vader
Jouw vader speelt toch ook CoD?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dus ook dezelfde humor als mn pa
soms echt van die 'wedstrijdjes' hoe ver je kan gaan en wie er de meest leuke vervolg grap maakt op de vorige enzo
[..]
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw vader speelt toch ook CoD?
Als je maar niet misselijk bent morgen.quote:
Nou mijn vader gaat tegenwoordig al om 6 uur journaal kijken en heeft hij geen zin meer om aan tafel te komen. Ik vind aan tafel eten sowieso kut en dag bespreken met je ouders vind ik ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ach, sommige dingen doen of bepraten met je ouders vinden andere ook weer heel raar enzo.
Ik heb gister bijv Tinder gedownload voor m`n moeder![]()
altijd ruimte voor spareribsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar niet misselijk bent morgen.
Het kan van pas komen als je in het leger werkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topshow. Zolang hij het dan ook allemaal blijft combineren met een baan natuurlijk
Waarom kut? Als je ze de hele dag niet gezien hebtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou mijn vader gaat tegenwoordig al om 6 uur journaal kijken en heeft hij geen zin meer om aan tafel te komen. Ik vind aan tafel eten sowieso kut en dag bespreken met je ouders vind ik ook niet zo boeiend.
ja hij werkt >40 uur per week en heeft twee avonden per week volleybalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topshow. Zolang hij het dan ook allemaal blijft combineren met een baan natuurlijk
Omdat mijn vader elke dag dezelfde dingen vraagt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kut? Als je ze de hele dag niet gezien hebt
Dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dus ook dezelfde humor als mn pa
soms echt van die 'wedstrijdjes' hoe ver je kan gaan en wie er de meest leuke vervolg grap maakt op de vorige enzo
[..]
Volgens mij heb jij een beetje een daddy crushquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij werkt >40 uur per week en heeft twee avonden per week volleybal
wat een man
Daar kan jij ook wat vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat mijn vader elke dag dezelfde dingen vraagt.
En als het over voetbal gaat is al helemaal niet te praten met mijn vaderMet al zijn vooroordelen over van alles
![]()
lewdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje een daddy crush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |