SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan hem ook zo doen timmiss wel beter kan ik 91 robben in mijn fitness squad houden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met transfers in FUT verdienen ze nog wat extra centen aan packs. Met transfers in overige modes niet..en is er minder incentive om FIFA 15 te kopen voor sommige mensen.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
destiny mp trailer was vetnu far cry 4 voor Litmanen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jongens, wat was ook al weer de site waar sommigen van jullie coins hebben gekocht?
Vip fifa of zoiets?![]()
Wel beter ja, al is Ramires ook niet iemand die veel fysieke duels zal winnen (en kopduels).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
kan hem ook zo doen timmiss wel beter kan ik 91 robben in mijn fitness squad houden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja klopt vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Nou ja nog een maandje en dan is Fifa 15 er al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met transfers in FUT verdienen ze nog wat extra centen aan packs. Met transfers in overige modes niet..en is er minder incentive om FIFA 15 te kopen voor sommige mensen.![]()
lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die begint bij mij netThanks Rijst
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gewoon FUT gaan spelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja klopt vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Nou ja nog een maandje en dan is Fifa 15 er al.
#FreeTrapz![]()
Mourinho had met Khedira en Xabi gespeeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
473.500.000 euro in de basis
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
is er zo nog een chille stream? heb geen sport1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
473.500.000 euro in de basis![]()
NOS gewoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
is er zo nog een chille stream? heb geen sport1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Div 1 weer eens gewonnen met 8-0-0..was lang geleden. Ragequit in de laatste pot na 10 minuten al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier 5 seizoenen onderweg en 5 titels verder. Nu komen de kick-off sletjes, ultra-defensive pace high-pressure abusertjes in beeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Div 1 weer eens gewonnen met 8-0-0..was lang geleden. Ragequit in de laatste pot na 10 minuten al
#FreeTrapz![]()
The best way to think about Share Play is like a “virtual sofa”. PlayStation 4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game—even when they don’t own a copy of it. With this first-of-its-kind feature, you’ll be able to play games with a friend just as if you were together in the same room. Let’s say that with games… you’ll be able to invite your friend online to play as part of your Club in DRIVECLUB.
http://blog.eu.playstatio(...)al_20140812_29612006
nice, hopelijk is het ook echt iets goeds.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
benzema
ronaldo - rodriguez - bale
modric- kroos
net Hulk nu jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
![]()
Not bad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar zeg ik dat dit nieuws voor me is? Kalm aan kerelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja goh, hebben jullie de afgelopen dagen onder een steen geleefd ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou de haarband nu ook weer hip worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben de rust zelve ouwe reus. Maar jij, poker en rijstje reageren zo verbaasd terwijl je wordt doodgegooid met dat plaatjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dit nieuws voor me is? Kalm aan kerel![]()
![]()
ik draag er ook 1 sinds 2 weken. Krijg steds complimentjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Zou de haarband nu ook weer hip worden?![]()
STANd your ground!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Draagt hij nu nog een Armstrong bandje ?![]()
Staat dat wel bij je bril?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik draag er ook 1 sinds 2 weken. Krijg steds complimentjes![]()
alsof mensen die voor de 385358e keer gaan kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Zhano het volgende:
Aasgieren bij RTL gaan meteen Ms. Doubtfire uitzenden als 'eerbetoon' aan Robin WilliamsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zullen er vast wel zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof mensen die voor de 385358e keer gaan kijken.![]()
![]()
Goede ploeg dat Sevilla. Vidal, Suarez, Koke..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Robbie Williams muziek op de radio?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Zhano het volgende:
Aasgieren bij RTL gaan meteen Ms. Doubtfire uitzenden als 'eerbetoon' aan Robin Williams
Schijnt dat er zelfs mensen waren die dachten dat het om Robin van Persie ging![]()
![]()
dit bedoel ik nou. staat een keer links, voorzet en bam goalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Rijst het volgende:
Wel zonde dat Bale niet op links mag spelen.![]()
Jinxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Rijst het volgende:
Wel zonde dat Bale niet op links mag spelen.![]()
Allemaal de verkeerdequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Goede ploeg dat Sevilla. Vidal, Suarez, Koke..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
He Maver Pires has rised to 1.6 mil you knowhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Net alsof ze daarop scoutenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, bij FUT vul je toch ook naam in bij zoeken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Diego Costa is echt hard aan het beesten tijdens de voorbereiding zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Willems is wel heel intelligent terug gekomen van zijn blessure. Goede zaak.
Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*Knickquote:
En nee. Verhaal spreekt me niet echt aan eigenlijk..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Droomvrouw van Toefjes gespot: http://www.flabber.nl/lin(...)ierlijke-wijze-19568Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is die Bale toch godverse lelijk zegHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen idee hoe duur hij op de PS4 is maar op de Xbox 90k.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of deze kerel wat waard is, maar wel leuk zo'n blauw kaartje![]()
Dan zal hij op de PS wel iets duurder zijn denk ik. Ik kijk morgen wel evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoe duur hij op de PS4 is maar op de Xbox 90k.![]()
![]()
Gelukkig maar.. Zou ook niet logisch zijn aangezien het EA minder geld in het laatje brengt. En we kennen EA allemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Dat gerucht was dus ook gewoon onzintwitter:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Link van de stream?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
20 miljoen coins pack opening leggo
O, het was dus een grap.
[ Bericht 3% gewijzigd door DarkSonic2 op 12-08-2014 22:43:10 ]![]()
Ik heb weer zo'n avond dat ik op bijna alles bied waar ik winst op kan maken.. ik zag een IF Hendrick met een hele lage SP en na een korte bidding war had ik hem voor 18k. Nu een bid van 50kEn nog 88 spelers in mijn watch list die ik op open bid heb opgepikt.
De vorige keer dat ik dit deed leverde het (voor mijn doen) ook een aardige winst op.![]()
Weer lekker aan het beesten zie ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer zo'n avond dat ik op bijna alles bied waar ik winst op kan maken.. ik zag een IF Hendrick met een hele lage SP en na een korte bidding war had ik hem voor 18k. Nu een bid van 50kEn nog 88 spelers in mijn watch list die ik op open bid heb opgepikt.
De vorige keer dat ik dit deed leverde het (voor mijn doen) ook een aardige winst op.![]()
![]()
Ja, ik had best wel veel verlies op die 2 100k packs en nu wil ik weer naar de 2 miljoen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weer lekker aan het beesten zie ik![]()
Ik had TOTS Cahill en die Chileense LM IF in mn 3 50k packs maar nog 100k verliesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik had best wel veel verlies op die 2 100k packs en nu wil ik weer naar de 2 miljoen.![]()
![]()
Ik hoop echt wel dat een paar clubs van de Braziliaanse League gewoon in FIFA 15 zitten...Santos, Sao Paulo, Cruzeiro etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Geen Ronaldinho in fifa15. Hij gaat naar Santos:)![]()
ben met een winstreak bezig
4-2 in de rust, tegenstander geleaved
3-0 in de rust, tegenstander geleaved
Laatste potje wel afgemaakt, 4-0 gewonnen
Aubameyang
Lewandowski
:)![]()
Ja die zitten er dus niet in. Al weet je het maar nooit met EA.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik hoop echt wel dat een paar clubs van de Braziliaanse League gewoon in FIFA 15 zitten...Santos, Sao Paulo, Cruzeiro etc.![]()
Ik bedoelde dat ze de licensies van sommige clubs wel hadden net zoals Griekenland met Olympiakos en PAOKquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die zitten er dus niet in. Al weet je het maar nooit met EA.:)![]()
Je gaat toch fifa 15 kopen? waarom zou je je tijd dan nu nog verdoen met traden? Over minder dan 1.5 maand is fifa 15 er..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Maver24 het volgende:
SIF Janmaat voor 68k gekocht. Laatste paar dagen gemiddeld voor 125k weggegaan, nice niceDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou en, ik vind het leuk om te doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je gaat toch fifa 15 kopen? waarom zou je je tijd dan nu nog verdoen met traden? Over minder dan 1.5 maand is fifa 15 er..![]()
Leuker dan spelen zelf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou en, ik vind het leuk om te doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vanmiddag toch nog een keer Kluivert gekocht om hem ook gewoon te houden en er mee te gaan spelen. Had hem met bieden voor 1,8m. morgen maar even een team mee maken. Nu naar bed![]()
![]()
Meer mensen issues in de menu's op de console? Alles is ineens traag en vol errors
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Ik opende een bronze pack en ineens stond overal not found.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen issues in de menu's op de console? Alles is ineens traag en vol errors
En de web app crasht ook heel vaak.
Zo wordt het nog een hele opgave om al die spelers te listen.![]()
gewoon alles voor 150 en geen buy now met 1 uurquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Ik opende een bronze pack en ineens stond overal not found.
En de web app crasht ook heel vaak.
Zo wordt het nog een hele opgave om al die spelers te listen.
Laat het even weten als je een plasje gaat doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one ook errors maar heb het uitgezet. Lig nu in bed op me telefoon te internetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat ie dan niet stuk?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one ook errors maar heb het uitgezet. Lig nu in bed op me telefoon te internetten![]()
![]()
fact: ik wilde met een paar vrienden naar die film toe gaan, uiteindelijk kaartjes omgewisseld voor een andere film omdat deze ons eigenlijk toch kut leekquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
fun fact: ik wilde met een paar vrienden naar die film toe gaan, uiteindelijk kaartjes omgewisseld voor een andere film omdat deze ons eigenlijk toch kut leek![]()
stoom komt uit de servers zo hard zijn ze bezig met het oplossen van dat ban probleem denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen issues in de menu's op de console? Alles is ineens traag en vol errors![]()
valse hoop denk ik zomaar
#FreeTrapz![]()
Morgenochtend om 10 uur is de EA Persconferentie te zien via livestream op ea.com voor diegene die het wil zien![]()
Echt aids in SPotify met AC/DC enzoLuister nu de OST van Bad Neighbours, zit er een cover in van Back in Black omdat Spotify de rechten van het origineel niet heeft
![]()
![]()
Hoe weet je dat? Werk je soms voor EA? Jij hebt Suarez geband zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Morgenochtend om 10 uur is de EA Persconferentie te zien via livestream op ea.com voor diegene die het wil zienhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Inb4 Rage people.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Werk je soms voor EA? Jij hebt Suarez geband zeker?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Zhano het volgende:
Echt aids in SPotify met AC/DC enzoLuister nu de OST van Bad Neighbours, zit er een cover in van Back in Black omdat Spotify de rechten van het origineel niet heeft
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Yaya Toure for president
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
merkt toch niemand want niemand koopt de xb1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef Rijst het volgende:
Silent Hills excl for ps4
[ afbeelding ]:)![]()
Twitch blijft maar laggen terwijl me inet probleemloos werkt. Om de 30 sec bufferen
Hala Madrid !
Herkennen meer mensen het probleem dat je je X360 soms wel 10 keer aan en uit moet zetten, omdat hij niet wil verbinden met Xbox Live? Gewoon op de kabel etc. Heb dat namelijk best vaak. Ook nadat je op de EA servers bent ingelogd en het cirkeltje ronddraait dat die ineens freezed :S![]()
nee maar ik heb wel dat ik soms disconnect van xbox live (gebeurt ook als ik een andere game speel), best irritant telkensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:08 schreef Poepz0r het volgende:
Herkennen meer mensen het probleem dat je je X360 soms wel 10 keer aan en uit moet zetten, omdat hij niet wil verbinden met Xbox Live? Gewoon op de kabel etc. Heb dat namelijk best vaak. Ook nadat je op de EA servers bent ingelogd en het cirkeltje ronddraait dat die ineens freezed :S:)![]()
Die gozer lijkt wel een beetje op Daryll van The walking dead.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef Rijst het volgende:
Silent Hills excl for ps4
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kazim Richards mogelijk deze week nog naar Feyenoord
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Weer gehuurdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Kazim Richards mogelijk deze week nog naar Feyenoord
e: o ze willen ook nog een spits kopen dan.
retweet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gozer lijkt wel een beetje op Daryll van The walking dead."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gister bijna uit divisie 3 gevlogen omdat sif-lavezzi en falcao alles miste
laatste kans, 7-0 gewonne 5x falcao, 2x lavezzi (3 assists).. iets met handicap en scripting denk ik maar.![]()
heb nu zelf 3 keer zo'n 451 team gehad op ultra defensive hapering in het beeld allesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:51 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister bijna uit divisie 3 gevlogen omdat sif-lavezzi en falcao alles miste
laatste kans, 7-0 gewonne 5x falcao, 2x lavezzi (3 assists).. iets met handicap en scripting denk ik maar.als jij voor het doel een kans probeert af te maken lukt het net niet door die hapering en hun lijken door ieder gaatje te passen precies in zo'n framedrop
en dan lekker tijdrekken vanaf het moment dat je voor staat he
#FreeTrapz![]()
hahahahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet...![]()
b.t.w. deze bazen ook maar even gekocht.
#FreeTrapz![]()
Wel makkelijk in hetzelfde team.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahahah![]()
b.t.w. deze bazen ook maar even gekocht.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ninja edit.
bradley voor de strong link met defoe, heb donovan en valeri al denk donovan op wide cam. kan ik t achter oplossen zoals ik wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel makkelijk in hetzelfde team.
ninja edit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bradley voor de strong link met defoe, heb donovan en valeri al denk donovan op wide cam. kan ik t achter oplossen zoals ik wil.nice.
Hoe doet jouw Ibra het?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is nu even stuk maar in zit in een EAids fasequote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhnice.
Hoe doet jouw Ibra het?![]()
schiet echt alles op de paal maar heb nu ook van die teams tegen me met 11 doorgesnoven jachthonden
dit is hem tot nu toe moet even leven met lavezzi als CAM en de 3 spurs spelers wegens budget problemen.
[ Bericht 10% gewijzigd door FCsuarez op 13-08-2014 09:50:40 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij is nu even stuk maar in zit in een EAids fase![]()
schiet echt alles op de paal maar heb nu ook van die teams tegen me met 11 doorgesnoven jachthonden![]()
![]()
Toch wel 1 van de beste spelers die ik heb gebruikt
10 minuten tot EA persconferentie. Benieuwd of ze nog met verrassingen komen. MIsschien toch een aantal nieuwe legends? Zou episch zijn. Denk het niet![]()
![]()
http://www.twitch.tv/eahttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
bij mij ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch wel 1 van de beste spelers die ik heb gebruikthoop dat defoe in de buurt komt
voor de kosten hoef je nu MLS in ieder geval niet meer te laten
#FreeTrapz![]()
FIFA 15 wordt gecanceldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:51 schreef gazhims3lv het volgende:
10 minuten tot EA persconferentie. Benieuwd of ze nog met verrassingen komen. MIsschien toch een aantal nieuwe legends? Zou episch zijn. Denk het niet![]()
![]()
http://www.twitch.tv/ea![]()
hmm mooi gemaakt filmpje zal wel weinig voorstellen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
EA stream natuurlijk het meest verneukt van allemaal tot nu toe. hoe passend weer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef Donderjagers het volgende:
Waarschijnlijk heb je DLC nodig om EA stream fatsoenlijk te kunnen kijken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#same.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef Zhano het volgende:
Al over iets meer dan een maand issie uitoh boy oh boy
#trapzertochwelweerinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee, wou het met jullie delenquote:
Ingame squadbuilder, hopen dat die kut werktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:23 schreef Confetti het volgende:
http://www.easports.com/f(...)n-fifa-ultimate-teamVoor de rest weinig waar ik op zat te wachten, maar ook niks wat me nu al kut lijkt.
![]()
Concept squad is wel grappig maar ik gebruik toch het bazige WEFut.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vind het ook wat magertjes maar dit is vast niet alles. Wat ik wel interessant vindt is dit :quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ingame squadbuilder, hopen dat die kut werktVoor de rest weinig waar ik op zat te wachten, maar ook niks wat me nu al kut lijkt.
Dit zou kunnen betekenen dat niet elke speler 99 stamina meer heeft als je fitness kaartjes gebruikt.quote:PHY, which stands for “Physical”, is the new sixth base attribute in FIFA 15 that will be featured on FUT player items. It is a measure of key physical traits such as Strength, Stamina, and Jumping![]()
Play - An all new round-based flow automatically pulls teammates from the end of the last match into a countdown to the next game search, keeping positions and captaincy. Queuing users in the Match Lobby can watch scores and live updates as they wait and will be automatically pulled into the next match with their teammates.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Concept squad is wel grappig maar ik gebruik toch het bazige WEFut.
@clubs dus, nog steeds niet live de game joinen dus
Godverquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Play - An all new round-based flow automatically pulls teammates from the end of the last match into a countdown to the next game search, keeping positions and captaincy. Queuing users in the Match Lobby can watch scores and live updates as they wait and will be automatically pulled into the next match with their teammates.
@clubs dus, nog steeds niet live de game joinen dusDat mis ik nog steeds want dat wachten is zwaar irritant.
lopen ze nou al 15 min onzin in sims te bouwen op die streamzeker jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GodverDat mis ik nog steeds want dat wachten is zwaar irritant.
Loan players is best wel awesome. Behalve voor spelers als Bob uit WestervoortBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nee is niet van jou lenen volgens mij maar van EA voor een aantal EA FC coins.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Loan players is best wel awesome. Behalve voor spelers als Bob uit WestervoortRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zou pas vet zijn als jij een speler kan kopen en dan voor een X bedrag per wedstrijd kan uitlenen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee is niet van jou lenen volgens mij maar van EA voor een aantal EA FC coins.
al krijg je dan weer van die kut kinderen die alle legends lenen voor 2 wedstrijden en dan pas na 2 maanden die 2e wedstrijd spelen(op tijd zou het dan moeten
)
p.s. Defoe: alsof je een kleuter naast ibra heb gezetna 2 wedstrijdene is de score 5-2 voor ibra.
#FreeTrapz![]()
in fifa 15 you will feel the game
![]()
![]()
O dat is wel moeilijk lame.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee is niet van jou lenen volgens mij maar van EA voor een aantal EA FC coins.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
jup![]()
nog wat spannends gemist met EA persmomentje? of de jaarlijkse shit waar je in game toch niets van merkt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een filmpje waarin keepers zich normaal gedragen, maar wat nog eerst eens in de game zelf moet blijken
#iamretartetkopballenGRAAG VERWIJDEREN![]()
doen ze het zo goed aan de rechter kant geven ze nog messi te weinig chemquote:
#FreeTrapz![]()
Geweldig voor jou want dan hoef je ons niet meer te storen met je irritante squad vragen,quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, bronze bank in fifa 15 is dus ook weer een must aldus het plaatje (met 1 normale sub omdat die anders de chem niet haalt)quote:
hi ha hoGRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver, dit is echt een serieuze tegenvaller. Had gehoopt dat ze het weer zouden invoeren als nieuwe feature. Maar misschien is het nog niet final?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
het oude chem system uit Fifa13 zit er helaas niet in. Gewoon de Fifa 14 chem system![]()
![]()
Kaartjes blijven voor een groot deel ook hetzelfde. Hebben nu alleen iets ander patroon op de achtergrond.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Screenshot zoals dezequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, dit is echt een serieuze tegenvaller. Had gehoopt dat ze het weer zouden invoeren als nieuwe feature. Maar misschien is het nog niet final?
In Fifa 13 even zo'n zelfde team gemaakt met dezelfde links en dan heeft tie 74 chem![]()
Ga je dat nou serieus na zitten maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Screenshot zoals deze
[ afbeelding ]
In Fifa 13 even zo'n zelfde team gemaakt met dezelfde links en dan heeft tie 74 chem![]()
Dat heb jij helemaal niet zelf gedaan, boefje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb dat niet gedaan maar iemand anders om het te checken. Ik heb Fifa13 niet eens meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga je dat nou serieus na zitten maken?![]()
![]()
Even als een malle MLS spelers dumpen
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gedaan maar iemand anders om het te checken. Ik heb Fifa13 niet eens meer![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Olave nog steeds 13K maak dus gewoon nog 7K profit na de ban
#FreeTrapz![]()
Haha jij denkt nog steeds serieus dat je je account terug krijgt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
Olave nog steeds 13K maak dus gewoon nog 7K profit na de ban![]()
![]()
zit er toch weer in flapkutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha jij denkt nog steeds serieus dat je je account terug krijgt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als een malle MLS lb's aan het verkopenquote:
en dan denken AH ja ik had IF keane gekocht zal wel lekker gestegen zijn10K sharp
[ Bericht 10% gewijzigd door FCsuarez op 13-08-2014 12:46:41 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
geen idee kwam alleen QPR items tegen dus gelist voor 800 open bidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is die Julio Gaysar waard nu dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 13-08-2014 om 12:54:07Guidetti heeft via whatsapp aan enkele Feyenoord-spelers laten weten graag naar Feyenoord te willen. (@VI_nl) reageer retweet
![]()
ja gelukt ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Wie zend die wedstrijd uit, fox of sport 1?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ZDFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Wie zend die wedstrijd uit, fox of sport 1?![]()
Ik denk dat een 2% boost op stats van -40 niet echt gaat helpenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw team met Seol gemaakt.
[ afbeelding ]
Welke chemistry style zal ik geven aan Woo?![]()
![]()
James op Wide cam is echt geniaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nog 1 plekje over dat opgevuld moet worden met het oude accountwel jammer dat ik zijn stats nu verlies
![]()
![]()
ook niet even een half miljoentje "compensatie" er bij storten he
#FreeTrapz![]()
Kat HIHAHAoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw team met Seol gemaakt.
[ afbeelding ]
Welke chemistry style zal ik geven aan Woo?![]()
Wat is er anders aan fifa 14 dan tov Fifa 13?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, dit is echt een serieuze tegenvaller. Had gehoopt dat ze het weer zouden invoeren als nieuwe feature. Maar misschien is het nog niet final?![]()
De nationale links waren in 13 1,5 punt waard, in 14 maar 1. Hierdoor kun je 1 dode link niet compenseren met 2 nationale linksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is er anders aan fifa 14 dan tov Fifa 13?![]()
![]()
Die reacties erbij; Beter laat die zijn telefoon niet vallen. Ik mis Andrelon Schurrle.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker samen douchen
Maar als ze #nohomo hebben gezegd mag het![]()
![]()
ja is goed oke. Dit is emquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef Rijst het volgende:
Costa eindelijk verkocht en nu heb ik een team met henry. willie zien?![]()
![]()
Kost dat team 3mil?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja is goed oke. Dit is em
[ afbeelding ]![]()
![]()
kk fut
heb eindelijk weer een wedstrijd gespeeld, 4-0 voor na 40 minuten en fucking disconnected van kk xbox live
fifa 14
geen voetbal spellen voor mij in 2015 dan:)![]()
de sanctisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja is goed oke. Dit is em
[ afbeelding ]![]()
![]()
Morgen zullen de eerste filmpjes van Fifa 15 wel op youtube verschijnen van de gameplay. aantal jaren geleden ook op de gamescom geweest en toen gewoon fifa gefilmd. was echt stervensdruk, dus daarom ga ik er ook niet meer naartoe. 11 oktober wel naar Firstlook in Utrecht![]()
Geintje ik wist het eigenlijk niet. Maar ik kan wisselen met mn andere team. en ik heb niet al mn coins opgemaakt. Ik maak er zo nog een team bij.![]()
![]()
De Kingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef Rijst het volgende:
Geintje ik wist het eigenlijk niet. Maar ik kan wisselen met mn andere team. en ik heb niet al mn coins opgemaakt. Ik maak er zo nog een team bij.
[ afbeelding ]![]()
![]()
TOF TEAM RIJSTquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef Rijst het volgende:
Geintje ik wist het eigenlijk niet. Maar ik kan wisselen met mn andere team. en ik heb niet al mn coins opgemaakt. Ik maak er zo nog een team bij.
[ afbeelding ]![]()
haha EAquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:33 schreef The_Yakuza het volgende:
komt geeneens een demo voor ps3/360 :/![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:33 schreef The_Yakuza het volgende:
komt geeneens een demo voor ps3/360 :/![]()
crespoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Welke spits naast Kluivert? ik kan nog een Legend halen voor de sterke link![]()
je vond hem toch lomp enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Welke spits naast Kluivert? ik kan nog een Legend halen voor de sterke link![]()
Gister weer titel gewonnen. Helaas niet ongeslagen meer.
Crespo ging los.
Lineker is niet echt chill (zeker niet als je Kluivert, Crespo en Weah gewend bent). Vanavond of morgen Larsson proberen.![]()
Met mijn Nederlandse team tegen een Engelse ragekiddo met een volledige AS voorhoede. Nadat ik de 3-1 maak begint die helemaal te ragen en blijft zich afvragen hoe hij van die nederlandse cunts kan verliezen.
Stuur ik hem na de wedstrijd een bericht; I got Ron Concrete, thats why you lost.
Stuurt die Cunt terug![]()
![]()
+ extra lijntjes in bepaalde formaties waardoor het nog moeilijker werdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
De nationale links waren in 13 1,5 punt waard, in 14 maar 1. Hierdoor kun je 1 dode link niet compenseren met 2 nationale links![]()
Ja dat ook ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ extra lijntjes in bepaalde formaties waardoor het nog moeilijker werd![]()
Iemand een idee wanneer de fifa 15 fut app live gaat?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Zullen de bestaande Legends nou in Fifa 15 ook andere stats gaan krijgen. Iets meer shooting ofzo of betere passing of meer pace![]()
![]()
kan je rekenen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:56 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een idee wanneer de fifa 15 fut app live gaat?
reken er maar niet op
nee ff serieus. Zal hopelijk wel gaan gebeuren een week voor dat Fifa 15 in de winkels ligt![]()
14.gifquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan je rekenen ?
reken er maar niet op
nee ff serieus. Zal hopelijk wel gaan gebeuren een week voor dat Fifa 15 in de winkels ligtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Gay team.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nog 1 plekje over dat opgevuld moet worden met het oude accountwel jammer dat ik zijn stats nu verlies
Hou je bek Maver, deze vraag is zinniger dan 99% van die van jou...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan je rekenen ?
reken er maar niet op
nee ff serieus. Zal hopelijk wel gaan gebeuren een week voor dat Fifa 15 in de winkels ligtMeestal 5-7 dagen voor de release van het spel, dus rond 22 September als ze het hetzelfde doen als normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:56 schreef Jimbo het volgende:
Iemand een idee wanneer de fifa 15 fut app live gaat?![]()
moet inderdaad zeggen dat de stats van de Legends niks uit maakt. als je kijkt een TOTS speler met bijna alles 90+ in de stats en je kijkt naar een Legend die er wat onder zit spelen de Legends een stuk beterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Ze zijn al overpowered als maar kan![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan je rekenen ?
reken er maar niet op
nee ff serieus. Zal hopelijk wel gaan gebeuren een week voor dat Fifa 15 in de winkels ligt![]()
Ik geef toch ook antwoord. een week van te voren voordat Fifa 15 in de winkels ligt. was ook maar een grapjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hou je bek Maver, deze vraag is zinniger dan 99% van die van jou...
[..]
Meestal 5-7 dagen voor de release van het spel, dus rond 22 September als ze het hetzelfde doen als normaal.![]()
ER IS HOOP !!!twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 13-08-2014 om 14:01:03Chemistry links are like player stats, not final and sometimes tweaked in the run up to release. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
laggen ???quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
O ja,, ook ff laggen HA HA HA HA HA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
why do you have to be such a jerk
#FreeTrapz![]()
Iam teasing you.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
why do you have to be such a jerk
wat is lam doing? pas maar op dat ozz m niet te pakken krijgt dan is lam shoarma.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
oke, nu is wel weer leuk geweest, gewoon normaal doen![]()
![]()
Iam not joking yes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is lam doing? pas maar op dat ozz m niet te pakken krijgt dan is lam shoarma.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zeiden ze vorig jaar ook. KK honden hebben alle feeling met de community verloren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
ER IS HOOP !!!twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 13-08-2014 om 14:01:03Chemistry links are like player stats, not final and sometimes tweaked in the run up to release. reageer retweet
![]()
![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zeiden ze vorig jaar ook. KK honden hebben alle feeling met de community verloren.![]()
kk honten*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zeiden ze vorig jaar ook. KK honden hebben alle feeling met de community verloren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, maar is nu ook al zo (zelfde combinatie van stats = heading)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
heading wordt physical in fifa 15?GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
heading wordt physical in fifa 15?![]()
![]()
Olivia newton Johnquote:Let's get physical
Denk het wel maar Maver weet alle ins en outs.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
heading wordt physical in fifa 15?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver werkt voor EAquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk het wel maar Maver weet alle ins en outs.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Trapz, waar is dat mooie plaatje van je waar Maver op het hoofdkantoor van EA hangt? Als 'customer van the month/year/decade'
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat doet Justin Bieber daar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Maver24 het volgende:
even vanaf 5.01 minuut luisteren, gaat over coin selling
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die heb ik niet meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Trapz, waar is dat mooie plaatje van je waar Maver op het hoofdkantoor van EA hangt? Als 'customer van the month/year/decade'
Bronze staat mooi bij zijn huidskleur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Doe dan een gouden, dan krijgt hij 99 paceRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ziet er niet echt anders uit dan 14. Wat meer detail misschien als het beeld is ingezoomd.quote:![]()
die versnelling van Hart op 2:10quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ziet er niet echt anders uit dan 14. Wat meer detail misschien als het beeld is ingezoomd.![]()
![]()
jaar achterstand tegenover jullie goed te maken dus, blehh'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
massaal afkraken voor de release
maar uiteindelijk toch allemaal kopen![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
detail out what ??? kan die kerel niet duidelijk articuleren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Maver24 het volgende:
even vanaf 5.01 minuut luisteren, gaat over coin sellingPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij probeert die vraag gewoon te omzeilen en een beetje weg te moffelenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
detail out what ??? kan die kerel niet duidelijk articuleren.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb je ook jodekoeken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:20 schreef Jimbo het volgende:
massaal afkraken voor de release
maar uiteindelijk toch allemaal kopen![]()
![]()
3:37quote:![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nee alleen kanker.quote:
Wat wil je nou horen gozer?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 13-08-2014 om 15:50:50Guest Play is indeed on FUT 15 reageer retweet
![]()
Sorry hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee alleen kanker.
Wat wil je nou horen gozer?
"Jimbo heeft Koekjes"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: