SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan hem ook zo doen timmiss wel beter kan ik 91 robben in mijn fitness squad houden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met transfers in FUT verdienen ze nog wat extra centen aan packs. Met transfers in overige modes niet..en is er minder incentive om FIFA 15 te kopen voor sommige mensen.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
destiny mp trailer was vetnu far cry 4 voor Litmanen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jongens, wat was ook al weer de site waar sommigen van jullie coins hebben gekocht?
Vip fifa of zoiets?![]()
Wel beter ja, al is Ramires ook niet iemand die veel fysieke duels zal winnen (en kopduels).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
kan hem ook zo doen timmiss wel beter kan ik 91 robben in mijn fitness squad houden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja klopt vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Nou ja nog een maandje en dan is Fifa 15 er al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met transfers in FUT verdienen ze nog wat extra centen aan packs. Met transfers in overige modes niet..en is er minder incentive om FIFA 15 te kopen voor sommige mensen.![]()
lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die begint bij mij netThanks Rijst
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gewoon FUT gaan spelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja klopt vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Nou ja nog een maandje en dan is Fifa 15 er al.
#FreeTrapz![]()
Mourinho had met Khedira en Xabi gespeeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
473.500.000 euro in de basis
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
is er zo nog een chille stream? heb geen sport1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
473.500.000 euro in de basis![]()
NOS gewoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
is er zo nog een chille stream? heb geen sport1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Div 1 weer eens gewonnen met 8-0-0..was lang geleden. Ragequit in de laatste pot na 10 minuten al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier 5 seizoenen onderweg en 5 titels verder. Nu komen de kick-off sletjes, ultra-defensive pace high-pressure abusertjes in beeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Div 1 weer eens gewonnen met 8-0-0..was lang geleden. Ragequit in de laatste pot na 10 minuten al
#FreeTrapz![]()
The best way to think about Share Play is like a “virtual sofa”. PlayStation 4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game—even when they don’t own a copy of it. With this first-of-its-kind feature, you’ll be able to play games with a friend just as if you were together in the same room. Let’s say that with games… you’ll be able to invite your friend online to play as part of your Club in DRIVECLUB.
http://blog.eu.playstatio(...)al_20140812_29612006
nice, hopelijk is het ook echt iets goeds.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
benzema
ronaldo - rodriguez - bale
modric- kroos
net Hulk nu jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
![]()
Not bad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar zeg ik dat dit nieuws voor me is? Kalm aan kerelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja goh, hebben jullie de afgelopen dagen onder een steen geleefd ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou de haarband nu ook weer hip worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben de rust zelve ouwe reus. Maar jij, poker en rijstje reageren zo verbaasd terwijl je wordt doodgegooid met dat plaatjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dit nieuws voor me is? Kalm aan kerel![]()
![]()
ik draag er ook 1 sinds 2 weken. Krijg steds complimentjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Zou de haarband nu ook weer hip worden?![]()
STANd your ground!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Draagt hij nu nog een Armstrong bandje ?![]()
Staat dat wel bij je bril?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik draag er ook 1 sinds 2 weken. Krijg steds complimentjes![]()
alsof mensen die voor de 385358e keer gaan kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Zhano het volgende:
Aasgieren bij RTL gaan meteen Ms. Doubtfire uitzenden als 'eerbetoon' aan Robin WilliamsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zullen er vast wel zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof mensen die voor de 385358e keer gaan kijken.![]()
![]()
Goede ploeg dat Sevilla. Vidal, Suarez, Koke..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Robbie Williams muziek op de radio?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Zhano het volgende:
Aasgieren bij RTL gaan meteen Ms. Doubtfire uitzenden als 'eerbetoon' aan Robin Williams
Schijnt dat er zelfs mensen waren die dachten dat het om Robin van Persie ging![]()
![]()
dit bedoel ik nou. staat een keer links, voorzet en bam goalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Rijst het volgende:
Wel zonde dat Bale niet op links mag spelen.![]()
Jinxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Rijst het volgende:
Wel zonde dat Bale niet op links mag spelen.![]()
Allemaal de verkeerdequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Goede ploeg dat Sevilla. Vidal, Suarez, Koke..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
He Maver Pires has rised to 1.6 mil you knowhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Net alsof ze daarop scoutenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, bij FUT vul je toch ook naam in bij zoeken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Diego Costa is echt hard aan het beesten tijdens de voorbereiding zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Willems is wel heel intelligent terug gekomen van zijn blessure. Goede zaak.
Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*Knickquote:
En nee. Verhaal spreekt me niet echt aan eigenlijk..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Droomvrouw van Toefjes gespot: http://www.flabber.nl/lin(...)ierlijke-wijze-19568Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is die Bale toch godverse lelijk zegHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen idee hoe duur hij op de PS4 is maar op de Xbox 90k.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of deze kerel wat waard is, maar wel leuk zo'n blauw kaartje![]()
Dan zal hij op de PS wel iets duurder zijn denk ik. Ik kijk morgen wel evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoe duur hij op de PS4 is maar op de Xbox 90k.![]()
![]()
Gelukkig maar.. Zou ook niet logisch zijn aangezien het EA minder geld in het laatje brengt. En we kennen EA allemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Dat gerucht was dus ook gewoon onzintwitter:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Link van de stream?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
20 miljoen coins pack opening leggo
O, het was dus een grap.
[ Bericht 3% gewijzigd door DarkSonic2 op 12-08-2014 22:43:10 ]![]()
Ik heb weer zo'n avond dat ik op bijna alles bied waar ik winst op kan maken.. ik zag een IF Hendrick met een hele lage SP en na een korte bidding war had ik hem voor 18k. Nu een bid van 50kEn nog 88 spelers in mijn watch list die ik op open bid heb opgepikt.
De vorige keer dat ik dit deed leverde het (voor mijn doen) ook een aardige winst op.![]()
Weer lekker aan het beesten zie ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer zo'n avond dat ik op bijna alles bied waar ik winst op kan maken.. ik zag een IF Hendrick met een hele lage SP en na een korte bidding war had ik hem voor 18k. Nu een bid van 50kEn nog 88 spelers in mijn watch list die ik op open bid heb opgepikt.
De vorige keer dat ik dit deed leverde het (voor mijn doen) ook een aardige winst op.![]()
![]()
Ja, ik had best wel veel verlies op die 2 100k packs en nu wil ik weer naar de 2 miljoen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weer lekker aan het beesten zie ik![]()
Ik had TOTS Cahill en die Chileense LM IF in mn 3 50k packs maar nog 100k verliesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik had best wel veel verlies op die 2 100k packs en nu wil ik weer naar de 2 miljoen.![]()
![]()
Ik hoop echt wel dat een paar clubs van de Braziliaanse League gewoon in FIFA 15 zitten...Santos, Sao Paulo, Cruzeiro etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Geen Ronaldinho in fifa15. Hij gaat naar Santos:)![]()
ben met een winstreak bezig
4-2 in de rust, tegenstander geleaved
3-0 in de rust, tegenstander geleaved
Laatste potje wel afgemaakt, 4-0 gewonnen
Aubameyang
Lewandowski
:)![]()
Ja die zitten er dus niet in. Al weet je het maar nooit met EA.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik hoop echt wel dat een paar clubs van de Braziliaanse League gewoon in FIFA 15 zitten...Santos, Sao Paulo, Cruzeiro etc.![]()
Ik bedoelde dat ze de licensies van sommige clubs wel hadden net zoals Griekenland met Olympiakos en PAOKquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die zitten er dus niet in. Al weet je het maar nooit met EA.:)![]()
Je gaat toch fifa 15 kopen? waarom zou je je tijd dan nu nog verdoen met traden? Over minder dan 1.5 maand is fifa 15 er..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Maver24 het volgende:
SIF Janmaat voor 68k gekocht. Laatste paar dagen gemiddeld voor 125k weggegaan, nice niceDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou en, ik vind het leuk om te doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je gaat toch fifa 15 kopen? waarom zou je je tijd dan nu nog verdoen met traden? Over minder dan 1.5 maand is fifa 15 er..![]()
Leuker dan spelen zelf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou en, ik vind het leuk om te doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vanmiddag toch nog een keer Kluivert gekocht om hem ook gewoon te houden en er mee te gaan spelen. Had hem met bieden voor 1,8m. morgen maar even een team mee maken. Nu naar bed![]()
![]()
Meer mensen issues in de menu's op de console? Alles is ineens traag en vol errors
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Ik opende een bronze pack en ineens stond overal not found.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen issues in de menu's op de console? Alles is ineens traag en vol errors
En de web app crasht ook heel vaak.
Zo wordt het nog een hele opgave om al die spelers te listen.![]()
gewoon alles voor 150 en geen buy now met 1 uurquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Ik opende een bronze pack en ineens stond overal not found.
En de web app crasht ook heel vaak.
Zo wordt het nog een hele opgave om al die spelers te listen.
Laat het even weten als je een plasje gaat doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one ook errors maar heb het uitgezet. Lig nu in bed op me telefoon te internetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat ie dan niet stuk?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one ook errors maar heb het uitgezet. Lig nu in bed op me telefoon te internetten![]()
![]()
fact: ik wilde met een paar vrienden naar die film toe gaan, uiteindelijk kaartjes omgewisseld voor een andere film omdat deze ons eigenlijk toch kut leekquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
fun fact: ik wilde met een paar vrienden naar die film toe gaan, uiteindelijk kaartjes omgewisseld voor een andere film omdat deze ons eigenlijk toch kut leek![]()
stoom komt uit de servers zo hard zijn ze bezig met het oplossen van dat ban probleem denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen issues in de menu's op de console? Alles is ineens traag en vol errors![]()
valse hoop denk ik zomaar
#FreeTrapz![]()
Morgenochtend om 10 uur is de EA Persconferentie te zien via livestream op ea.com voor diegene die het wil zien![]()
Echt aids in SPotify met AC/DC enzoLuister nu de OST van Bad Neighbours, zit er een cover in van Back in Black omdat Spotify de rechten van het origineel niet heeft
![]()
![]()
Hoe weet je dat? Werk je soms voor EA? Jij hebt Suarez geband zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Morgenochtend om 10 uur is de EA Persconferentie te zien via livestream op ea.com voor diegene die het wil zienhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Inb4 Rage people.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Werk je soms voor EA? Jij hebt Suarez geband zeker?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Zhano het volgende:
Echt aids in SPotify met AC/DC enzoLuister nu de OST van Bad Neighbours, zit er een cover in van Back in Black omdat Spotify de rechten van het origineel niet heeft
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Yaya Toure for president
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
merkt toch niemand want niemand koopt de xb1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef Rijst het volgende:
Silent Hills excl for ps4
[ afbeelding ]:)![]()
Twitch blijft maar laggen terwijl me inet probleemloos werkt. Om de 30 sec bufferen
Hala Madrid !
Herkennen meer mensen het probleem dat je je X360 soms wel 10 keer aan en uit moet zetten, omdat hij niet wil verbinden met Xbox Live? Gewoon op de kabel etc. Heb dat namelijk best vaak. Ook nadat je op de EA servers bent ingelogd en het cirkeltje ronddraait dat die ineens freezed :S![]()
nee maar ik heb wel dat ik soms disconnect van xbox live (gebeurt ook als ik een andere game speel), best irritant telkensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:08 schreef Poepz0r het volgende:
Herkennen meer mensen het probleem dat je je X360 soms wel 10 keer aan en uit moet zetten, omdat hij niet wil verbinden met Xbox Live? Gewoon op de kabel etc. Heb dat namelijk best vaak. Ook nadat je op de EA servers bent ingelogd en het cirkeltje ronddraait dat die ineens freezed :S:)![]()
Die gozer lijkt wel een beetje op Daryll van The walking dead.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef Rijst het volgende:
Silent Hills excl for ps4
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kazim Richards mogelijk deze week nog naar Feyenoord
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Weer gehuurdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Kazim Richards mogelijk deze week nog naar Feyenoord
e: o ze willen ook nog een spits kopen dan.
retweet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gozer lijkt wel een beetje op Daryll van The walking dead."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gister bijna uit divisie 3 gevlogen omdat sif-lavezzi en falcao alles miste
laatste kans, 7-0 gewonne 5x falcao, 2x lavezzi (3 assists).. iets met handicap en scripting denk ik maar.![]()
heb nu zelf 3 keer zo'n 451 team gehad op ultra defensive hapering in het beeld allesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:51 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister bijna uit divisie 3 gevlogen omdat sif-lavezzi en falcao alles miste
laatste kans, 7-0 gewonne 5x falcao, 2x lavezzi (3 assists).. iets met handicap en scripting denk ik maar.als jij voor het doel een kans probeert af te maken lukt het net niet door die hapering en hun lijken door ieder gaatje te passen precies in zo'n framedrop
en dan lekker tijdrekken vanaf het moment dat je voor staat he
#FreeTrapz![]()
hahahahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet...![]()
b.t.w. deze bazen ook maar even gekocht.
#FreeTrapz![]()
Wel makkelijk in hetzelfde team.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahahah![]()
b.t.w. deze bazen ook maar even gekocht.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ninja edit.
bradley voor de strong link met defoe, heb donovan en valeri al denk donovan op wide cam. kan ik t achter oplossen zoals ik wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel makkelijk in hetzelfde team.
ninja edit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bradley voor de strong link met defoe, heb donovan en valeri al denk donovan op wide cam. kan ik t achter oplossen zoals ik wil.nice.
Hoe doet jouw Ibra het?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is nu even stuk maar in zit in een EAids fasequote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhnice.
Hoe doet jouw Ibra het?![]()
schiet echt alles op de paal maar heb nu ook van die teams tegen me met 11 doorgesnoven jachthonden
dit is hem tot nu toe moet even leven met lavezzi als CAM en de 3 spurs spelers wegens budget problemen.
[ Bericht 10% gewijzigd door FCsuarez op 13-08-2014 09:50:40 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij is nu even stuk maar in zit in een EAids fase![]()
schiet echt alles op de paal maar heb nu ook van die teams tegen me met 11 doorgesnoven jachthonden![]()
![]()
Toch wel 1 van de beste spelers die ik heb gebruikt
10 minuten tot EA persconferentie. Benieuwd of ze nog met verrassingen komen. MIsschien toch een aantal nieuwe legends? Zou episch zijn. Denk het niet![]()
![]()
http://www.twitch.tv/eahttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
bij mij ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch wel 1 van de beste spelers die ik heb gebruikthoop dat defoe in de buurt komt
voor de kosten hoef je nu MLS in ieder geval niet meer te laten
#FreeTrapz![]()
FIFA 15 wordt gecanceldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:51 schreef gazhims3lv het volgende:
10 minuten tot EA persconferentie. Benieuwd of ze nog met verrassingen komen. MIsschien toch een aantal nieuwe legends? Zou episch zijn. Denk het niet![]()
![]()
http://www.twitch.tv/ea![]()
hmm mooi gemaakt filmpje zal wel weinig voorstellen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
EA stream natuurlijk het meest verneukt van allemaal tot nu toe. hoe passend weer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef Donderjagers het volgende:
Waarschijnlijk heb je DLC nodig om EA stream fatsoenlijk te kunnen kijken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#same.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef Zhano het volgende:
Al over iets meer dan een maand issie uitoh boy oh boy
#trapzertochwelweerinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee, wou het met jullie delenquote:
Ingame squadbuilder, hopen dat die kut werktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:23 schreef Confetti het volgende:
http://www.easports.com/f(...)n-fifa-ultimate-teamVoor de rest weinig waar ik op zat te wachten, maar ook niks wat me nu al kut lijkt.
![]()
Concept squad is wel grappig maar ik gebruik toch het bazige WEFut.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vind het ook wat magertjes maar dit is vast niet alles. Wat ik wel interessant vindt is dit :quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ingame squadbuilder, hopen dat die kut werktVoor de rest weinig waar ik op zat te wachten, maar ook niks wat me nu al kut lijkt.
Dit zou kunnen betekenen dat niet elke speler 99 stamina meer heeft als je fitness kaartjes gebruikt.quote:PHY, which stands for “Physical”, is the new sixth base attribute in FIFA 15 that will be featured on FUT player items. It is a measure of key physical traits such as Strength, Stamina, and Jumping![]()
Play - An all new round-based flow automatically pulls teammates from the end of the last match into a countdown to the next game search, keeping positions and captaincy. Queuing users in the Match Lobby can watch scores and live updates as they wait and will be automatically pulled into the next match with their teammates.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Concept squad is wel grappig maar ik gebruik toch het bazige WEFut.
@clubs dus, nog steeds niet live de game joinen dus
Godverquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Play - An all new round-based flow automatically pulls teammates from the end of the last match into a countdown to the next game search, keeping positions and captaincy. Queuing users in the Match Lobby can watch scores and live updates as they wait and will be automatically pulled into the next match with their teammates.
@clubs dus, nog steeds niet live de game joinen dusDat mis ik nog steeds want dat wachten is zwaar irritant.
lopen ze nou al 15 min onzin in sims te bouwen op die streamzeker jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GodverDat mis ik nog steeds want dat wachten is zwaar irritant.
Loan players is best wel awesome. Behalve voor spelers als Bob uit WestervoortBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nee is niet van jou lenen volgens mij maar van EA voor een aantal EA FC coins.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Loan players is best wel awesome. Behalve voor spelers als Bob uit WestervoortRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: