Zelfs tussen de hoofdmogelijkheden die iemand hier eerder heeft opgesomd (verdwaald, aangevallen door mensen, aangevallen door dieren, ongeluk) kunnen we niet kiezen op grond van wat we nu weten. We weten domweg te weinig op dit moment. Mijn mening.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nou ja dan zoeken we de aanwijzingen bij elkaar. Tot nu toe zijn alle theorieën eerst geformuleerd en pas daarna, de aanwijzingen gevonden, niet andersom. Oftewel een theorie die op basis van de aanwijzingen kwam. Toch?
Maar dan nog moet iedere theorie aan zijn waarheidsgehalte worden getoetst en niet zijn emotiegehalte.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
omdat het nodeloos kwetsend is voor de familie?
Zonder directe toegang tot het bewijsmateriaal vrees ik dat community-based speurwerk altijd zwaar zal tegen valken. Aangezien niemand het ene feit of stelling op de waarheid kan controleren. Echte professionals daarentegen kunnen de betrokkenen achtervolgen, aanspreken, doorzoeken en gegevens uit hun verleden opeisen. Wel hebben wij, muv een paar, goede intentiee en wilken helpen op te lossen maar het blijft tasten in het donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Zelfs tussen de hoofdmogelijkheden die iemand hier eerder heeft opgesomd (verdwaald, aangevallen door mensen, aangevallen door dieren, ongeluk) kunnen we niet kiezen op grond van wat we nu weten. We weten domweg te weinig op dit moment. Mijn mening.
Klopt; je was mij net iets voor. Zie mijn onderstaande reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:14 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
dat is werk voor deskundigen niet voor jou
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees je even mee onder de spoiler, mig?![]()
Iets met 'infecties die heus niet zo snel ontstaan in de jungle' enzo...
Welke spoiler? Daar is ie weer dat hele infectie gedoe lijkt me nou net weer zo'n onwaarschijnlijke theorie. Ik zeg het maar.quote:
Bet de laatste 5 pagina's snel gescrolld ik zie het nergens. Zal vast nog een keer langs komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:27 schreef blondetrien het volgende:
Kan niet meer quoten, maar op de vorige pagina had iemand een linkje voor je neergezet.
Wat is dit, google translate?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zonder directe toegang tot het bewijsmateriaal vrees ik dat community-based speurwerk altijd zwaar zal tegen valken. Aangezien niemand het ene feit of stelling op de waarheid kan controleren. Echte professionals daarentegen kunnen de betrokkenen achtervolgen, aanspreken, doorzoeken en gegevens uit hun verleden opeisen. Wel hebben wij, muv een paar, goede intentiee en wilken helpen op te lossen maar het blijft tasten in het donker.
Gelukt. Hoop ik.quote:1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hier een stukje over een infectie ontstaan door een schaafwondje van een plant.
SPOILER1 links
In the jungle, minor cuts seem to turn into major infections almost overnight. This one started out as a little nick above my left ankle. Almost before you could say "suppurating"--the medical term for the oozing pus produced by infected wounds--my abscess turned into a perfect example of what Hollywood movies about the tropics used to call jungle rot.
Zie: http://www.mothernature.c(...)cfm?id=2630&term=Cut
Lijkt me toch een uitgezonderd geval? Kerel schrijft zelf dat hij overal op blote voeten rond ging dan lijkt het mij dat hij onverantwoordelijk risicos nam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:40 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Gelukt. Hoop ik.
Ik woon in het buitenland. Het is hier nog geen 9 uur 's avonds dus ik heb nog wel even
Nee hoor, heb iets soortgelijks meegemaakt op m'n bushlaarzen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Lijkt me toch een uitgezonderd geval? Kerel schrijft zelf dat hij overal op blote voeten rond ging dan lijkt het mij dat hij onverantwoordelijk risicos nam.
Gevonden resten zijn niet van de meiden. Twee zijn menselijk, een van een vrouw en een van een kind van 0-3 jaar. Vier overblijfselen zijn van dieren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef Rowlf het volgende:
http://elsiglo.com/cronica-roja/restos-holandesas/23795563
Een vrouw en een kind dus ook omgekomen daar. Misschien ooit in de rivier gevallen, de rivier maakt veel slachtoffers daar heb ik gelezenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:32 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Gevonden resten zijn niet van de meiden. Twee zijn menselijk, een van een vrouw en een van een kind van 0-3 jaar. Vier overblijfselen zijn van dieren.
Nah.. Ik beweer stellig dat dat land daar Panama is. Iets tegenin te brengen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag ik ook even mijn kijk hierop geven?
Iets stelligs beweren over een gebied waar je nog nooit geweest bent kan helemaal niet. En dat geldt volgens mij voor de meeste lui uit dit discours.
Ik schat in dat je precies weet hoe ik dat bedoel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nah.. Ik beweer stellig dat dat land daar Panama is. Iets tegenin te brengen?
Toch zit daar iets raars in: Hij heeft het over een eerste overnachting waar geen matras was en dat hij op zijn kleren sliep als matras. Maar wat heeft hij dan steeds bovenop zijn rugzak liggen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Klopt ik baseer wat ik zeg op blogs van mensen die daar geweest zijn zoals dit dus http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
quote:ÁREA EL PIANISTA ***** Cuida tu ambiente natural. El parque posee valiosos recursos naturales: suelos, aguas, bosques, fauna silvestre y belleza escénica. Parque international **** pila - padrico
quote:Gebied De Pianist ****** Let op je natuurlijke omgeving. Het park beschikt over waardevolle natuurlijke hulpbronnen: bodem, water, bossen, wilde dieren en natuurschoon. International Park **** pila - padrico
Dit idd. De voeten van die man in Laos waren er ook erg slecht aan toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
En die hiker was na 2 dagen al enkele teennagels kwijt, alsmede 3-4 blaren op elke voet. Omdat zijn schoenen nat waren geworden.
Stel dat die meiden ook teennagels kwijt raakten en blaren kregen, dat kan ook allemaal flink gaan ontsteken na een paar dagen in de jungle lijkt me.
We gaan offtopic geloof ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Toch zit daar iets raars in: Hij heeft het over een eerste overnachting waar geen matras was en dat hij op zijn kleren sliep als matras. Maar wat heeft hij dan steeds bovenop zijn rugzak liggen?
[ afbeelding ]
Deze is ook wel interessant:
[ afbeelding ]
Ik kan het niet helemaal lezen maar maak dit ervan:
[..]
[..]
In die gebieden of in 'de bewoonde' gebieden? Bedoelen ze dan chemicaliën die bedrijven/huishoudens er op lozen of natuurwater dat vervuild uit de bron komt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb veel Panamese kranten gelezen de laatste tijd en de vervuiling van de rivieren is een hot item juist
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
http://www.chiriquichatte(...)rera-and-los-santos/ check this!
Chemicaliën dus. Zouden de indianen die op dat punt van de rivier al geloosd hebben?quote:as a result of the presence in the liquid of a chemical that affects water quality
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |