Oh, ja dat was wel beetje jammer inderdaadquote:
tienkampquote:
die moeten 45 minuten rust, krijgen er 15.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ja dat was wel beetje jammer inderdaad
Sprintnummers is prima. Martinagodquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sprintnummers is prima. Martinagod
Juist wel man anders krijg je van die wereldvreemde meisjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zelf persoonlijk niet echt gepast
Ik heb 8 maanden met hem maar laatst heel even toen we hem in de stad tegen kwamenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch al bijna een jaar met hem? Heb je hem nog niet voorgesteld dan?
Ah. Ik weet wel dat het een traditie in Brabant is om als vader je zoon mee te nemen naar een stal met een krukje om hem achter een koe plaats te laten nemen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie, alles leuk daar saampjes?
dus je mag alleen praten over je dagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zelf persoonlijk niet echt gepast
Een medaille in Rio op de 100 meter is waardevoller dan op de tienkamp hoorquote:
Haha tikken, jij gaat ze krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja.Morgen gaan we samen met de prinsenvlag door de Schilderswijk lopen.
jij altijd met die waarde dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een medaille in Rio op de 100 meter is waardevoller dan op de tienkamp hoor
zal is vragen aan mijn pa of hij dat ook heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik weet wel dat het een traditie in Brabant is om als vader je zoon mee te nemen naar een stal met een krukje om hem achter een koe plaats te laten nemen.
De dochter <> vader relatie ben ik minder bekend mee.
Nee, is vergelijkbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja niet iedereen heeft zo`n uitgesproken pa natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je mag alleen praten over je dag
of liever helemaal niks zeker
Het zou toch vreemd zijn om een medaille voor de 100 meter te ontvangen als je zojuist te tienkamp hebt gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heh wtf?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
jij altijd met die waarde dingen
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je mag alleen praten over je dag
of liever helemaal niks zeker
Mijn vader maakt soms awkward opmerkingen over wat hij vroeger met mijn moeder deedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja niet iedereen heeft zo`n uitgesproken pa natuurlijk![]()
Ik zie het mijn pa echt niet doenMaar dat is ook een saaie drol wat dat betreft
mijn vader maakt stomme grapjes en dan trekt hij er een hoofd bij waardoor je wel MOET lachen. en vaak kijk hij ook eerst naar mij van: ahhaha leuk he, en dan moet ik al lachen door zijn hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een leuke schoonvader?quote:
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader maakt stomme grapjes en dan trekt hij er een hoofd bij waardoor je wel MOET lachen. en vaak kijk hij ook eerst naar mij van: ahhaha leuk he, en dan moet ik al lachen door zijn hoofd
RIPquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heppie, alles leuk daar saampjes?
Ja. Morgen gaan we samen met de prinsenvlag door de Schilderswijk lopen
Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader maakt stomme grapjes en dan trekt hij er een hoofd bij waardoor je wel MOET lachen. en vaak kijk hij ook eerst naar mij van: ahhaha leuk he, en dan moet ik al lachen door zijn hoofd
ja ook met goede films enzo, dat ze prijzen hebben gewonnenquote:
mijn vader is een heldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Ik hoorde dat sof een episch toffe vader heeft.
Of ruzie elke dag aan tafelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaIk zou het ook wel lachen vinden hoor. Beter dan doodse stilte aan tafel inderdaad
Mijn pa zal niet snel van die sex jokes maken, maar eerder van die hele flauwe grappen die dan eigenlijk niet grappig zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee joh, ik zeg dat er gewoon bij als nutteloos ietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ook met goede films enzo, dat ze prijzen hebben gewonnen
en nu zeg je dat sprint meer waard is dan een andere medaille alsof het daardoor leuker zou moeten zijn
maar je kan wel altijd lachen met hemquote:
Dat is nog erger jaquote:
ben jaloersquote:
Ik had een schoonvader die precies zo was. Zoveel gelachen met die man. Hij ook om mij trouwens, we hadden dezelfde kuthumor.quote:
Supercup. Hala Realquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
supercup of EK Atletiek?
ik denk supercup
Hoe laat voorbeschouwing?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
supercup of EK Atletiek?
ik denk supercup
Nee want in het openbaar is hij heel normaal. Alleen met familie soms doet hij flauw maar niet erge dingen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Fylax het volgende:
JR is back.
[ afbeelding ] Top 100 van 12-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (23299)
01 324 JR-Style-93 1.39%
Volgens mij hebben jouw pa en ik dezelfde humorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kan wel altijd lachen met hem
hij stuurt ook soms super vaak heel veel screenshots uit de kakhiel app, echte spam gewoon.
Mijn broer altijd met mijn vaderquote:
ja okequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee joh, ik zeg dat er gewoon bij als nutteloos iets
Ik heb laatst toch ook LoL gekeken?
Hoelang begint Supercupquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
supercup of EK Atletiek?
ik denk supercup
Ik kan me niet herinneren wanneer ik ruzie aan tafel heb gehad..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben jouw pa en ik dezelfde humor
[..]
Mijn broer altijd met mijn vaderGedragen ze zich alletwee debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |