Hooguit 35 cent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef eend112 het volgende:
Alsof dat ook echt een euro kostoplichters
omdat, geen geld in huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom zou je van te voren betalen
Maar die euro gaat niet naar de bezorger, het fooi over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef .sfinx het volgende:
Die ¤ 1 euro transactiekosten zie ik gewoon als tip. Hoef ik dat niet meer aan die brommerturk te geven.
Dan regelen ze dat maar met iDeal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar die euro gaat niet naar de bezorger, het fooi over het algemeen wel.
Hoe?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Dan regelen ze dat maar met iDeal.
iDeal zal het vast iets interesseren of pizzabezorgers staken of niet, inderdaad.quote:
Ja je kan ook met machetes het kantoor van iDeal bestormen of de kinderen van de directeur gijzelen. Maar dat is ook wel weer een beetje te.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
iDeal zal het vast iets interesseren of pizzabezorgers staken of niet, inderdaad.
Ow ik wist niet dat thuisbezorgd ook Afrika doet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef yurt het volgende:
[..]
nou hier kan je bijna bij geen enkele bij bezorging pinnen
het fooi? serieus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar die euro gaat niet naar de bezorger, het fooi over het algemeen wel.
er komt een tijd dat dit normaal bevonden wordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ja je kan ook met machetes het kantoor van iDeal bestormen of de kinderen van de directeur gijzelen. Maar dat is ook wel weer een beetje te.
Wat is er idioot aan bezorgkosten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef Aberella het volgende:
Ja heb ik me ook weleens over verwonderd. Eerst die idiote bezorgkosten en dan dat.
Oeps.quote:
Nee hij heeft gelijk.quote:
ik ook niet. maar het is ook niet zo dat ik in een of ander schijt dorp woonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat thuisbezorgd ook Afrika doet tegenwoordig.
Idd die bezorgkosten staan los van thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat is er idioot aan bezorgkosten?
Is voor nerdjes en mensen die drugs via internet willen kopen.quote:
En dan nog, het komt niet gratis in je huis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Idd die bezorgkosten staan los van thuisbezorgd.
Oké dankjewel voor die informatie. Bespaart mij het googlen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is voor nerdjes en mensen die drugs via internet willen kopen.
quote:
http://www.welklidwoord.nl/fooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
In Marokko en op straat in Den Haag misschien. dan is het die fooitje
Oh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[..]
http://www.welklidwoord.nl/fooi
De meisje rekent die niet goed. Foute site dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[..]
http://www.welklidwoord.nl/fooi
Niks mis met eten laten bezorgen. Kapsalon is wel smerig ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef niels0 het volgende:
Eten laten bezorgen.![]()
En dan nog kapsalon ook.![]()
Lui en barbaars.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |