daar zit dave nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Welk filmpje is dat van die M. eidquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:04 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Simpele kneus idd. Maar die meid kan er ook bij, met dat 'rondleiding' filmpje. In die keuken.. beetje stoer lopen doen. 'zonder vretuh'... tjonge, wat cool zegze 'vretuh' uitsluitend bij de Mac natuurlijk.
Ga even naar de Wijdewormerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Greys het volgende:
Joepie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde ook eens weten hoe dat voelt![]()
Welke hitsquote:Profiel
Dries Roelvink
Amsterdam · 3.839 volgers · 8 uur · Jordaan ·
Voor alle duidelijkheid vanavond zou ik samen met Dave optreden op het grote nazomerfeest in Wijdewormer. Dave kan er niet bij zijn, maar mijn optreden gaat gewoon door daar rond twaalf uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te heftig dus onder een spoiler
http://www.noordhollandsd(...)mer?lref=r_regionaal
http://www.dorpshuiswijdewormer.nl/route.htmlquote:
Ik wil filmpjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Mopje, wat de neuk moeten we nou toch met al die adresgegevens van de pliesie en dorpshuis?
Wat denk jezellufquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Mopje, wat de neuk moeten we nou toch met al die adresgegevens van de pliesie en dorpshuis?
Oh nou in dat geval is het hártstikke attent van je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat denk jezelluf
Karina is Dries fan en dan hoeft ze nu dus niet alles uit te zoeken waar en wanneer ze moet zijn voor Dries en bezoekjes aan Dave![]()
Briesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval is het hártstikke attent van je!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ff nietquote:Hij doet dingen die hij leuk vindt op dit moment![]()
![]()
En Moszkowicz is ooit afgeperst door Dino Soerel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:02 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, en die Bram Moszkowicz die daar dan 'deskundig' commentaar zit te leveren, terwijl zijn zoon Nathan de manager is van Dave Roelvink en zijn vriendin de advocaat![]()
![]()
Maar geen verstrengelde belangen, heur!
Godallemachtig wat een bendequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Moszkowicz is ooit afgeperst door Dino Soerel.
In dit verhaal doet ook Mosko Soerel mee, da's de zoon van de zus van Dino.. heeft Moszkowicz ook nog een verhouding mee gehad en daar schijnt ook een sextape van te zijn...
Aparte naam overigens.. Mosko... je zou zeggen dat het de buitenechtelijke zoon van Moszkowicz zou kunnen zijn met zo'n naam.
Dat zou je idd denken, ware het niet dat de jaartallen niet kloppen.... Het joch is ruim 10 jaar voor de affaire geboren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Moszkowicz is ooit afgeperst door Dino Soerel.
In dit verhaal doet ook Mosko Soerel mee, da's de zoon van de zus van Dino.. heeft Moszkowicz ook nog een verhouding mee gehad en daar schijnt ook een sextape van te zijn...
Aparte naam overigens.. Mosko... je zou zeggen dat het de buitenechtelijke zoon van Moszkowicz zou kunnen zijn met zo'n naam.
oww.. da's dan ergens weer jammer.. zou ook wel weer lachen zijn als die beerput open zou gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou je idd denken, ware het niet dat de jaartallen niet kloppen.... Het joch is ruim 10 jaar voor de affaire geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |