Gast, wie BEN jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:37 schreef tong80 het volgende:
Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'
'Ben nie Jolink.'quote:
Hoezo wildvreemd? Dave Roelvink is toch wel hartstikke bekend hoor!</sarcasme>quote:
Hihihi, even m'n roze string aantrekken...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoezo wildvreemd? Dave Roelvink is toch wel hartstikke bekend hoor!</sarcasme>
fijne vrienden heeft die roelvinkquote:'Vrienden Dave Roelvink schuldig aan chantage'
De ouders van een jonge vrouw die zegt na een avondje stappen te zijn beroofd door vrienden van ex-model Dave Roelvink, hebben de politie gemeld dat zij worden afgeperst.
Dat schrijft De Telegraaf.
De vrienden van de zoon van zanger Dries Roelvink hebben gedreigd een filmpje openbaar te maken waarop te zien zou zijn hoe Dave door het 21-jarige meisje oraal wordt bevredigd.
Ze willen volgens de ouders dat hun aangifte van diefstal wordt ingetrokken.
De Telegraaf meldde dinsdag dat de 24-jarige Roelvink na een nachtje stappen met vrienden en vriendinnen in een Amsterdamse villa waren beland. Daar zou het volledig uit de hand zijn gelopen.
De vrienden van Roelvink zouden zich tegoed hebben gedaan aan de complete champagnevoorraad in huis, filmden zichzelf terwijl ze seks hadden met meisjes, en roofden - volgens de ouders - voor 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica.
Dave Roelvink heeft gezegd niks met de diefstal te maken te hebben. Hij zou juist tussen de ouders en de daders hebben bemiddeld. Als gevolg daarvan zouden er al spullen zijn teruggegeven aan de ouders.
http://www.misdaadjournal(...)-big-mac-bacchanaal/quote:De familie Roelvink schittert doorgaans niet in deze kolommen, hooguit door afwezigheid, al kwam ik Dries wel een keer tegen: hij bezocht de rouwdienst van Bertus Luske, in Naarden. Heb ik nog een foto van. Dat hij een zoon heeft, verbaast me niks: je leest wel eens wat. Maar ook dat was mij verder grotendeels ontgaan.
Maar nu is deze Dave ineens ook ‘crimineel nieuws’. Samen met wat vrienden zou een soort bacchanaal plus orgie hebben gehouden in de woning van een vriendinnetje, waarna het gezelschap aan het stelen was geslagen en voor 60.000 euro aan spullen had meegenomen.
Dat was wellicht onopgemerkt gebleven, ware het niet dat het meisje het verhaal op haar Facebook zette, met de namen van de vrienden erbij. Roelvink is niet de enige die ons bekend voorkomt, er is nog wel wat dat we hier eerder tegenkwamen, maar de vraag is: kan dit zomaar? De familie Roelvink is niet gecharmeerd. Wat is daar precies gebeurd? Ik houd me aanbevolen voor een waarheidsgetrouw ooggetuigenverslag.
De vader van het meisje is franchisenemer van Mc Donald’s. Daar kun je dan toch ‘Big’ mee verdienen.
Inmiddels is de zaak ontaard: de familie van het meisje heeft aangifte gedaan van chantage. De dieven zouden hebben gedreigd een filmpje op internet te zetten van het meisje dat Dave oraal bevredigt. Meer zie hier
een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerelquote:Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!! Nu hebben jullie ervoor gezorgd dat mijn leven verwoest is... Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet meld je dan z.s.m.! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van; ....
Ja idd maar Dino is toch blank en deze gast is donker. Sowieso een boel donkere vriendjes aanwezig daar, voetballertjes alias leeghoofden in dit geval. Ze staan er gekleurd op in elk geval, eikeltjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Zeker. En pronken met dat huis zoals te zien is in het filmpje. Waar Eric Kuster nog wat van heeft proberen te maken maar niet echt gelukt is. Leeghoofdheid ten top dit alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Die griet is dus gewoon een ordinaire pijpslet.
Dries is ook donker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja idd maar Dino is toch blank en deze gast is donker. Sowieso een boel donkere vriendjes aanwezig daar, voetballertjes alias leeghoofden in dit geval. Ze staan er gekleurd op in elk geval, eikeltjes
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Die griet is dus gewoon een ordinaire pijpslet.
Dat soort wijven kom ik nou nooit tegen, je weet wel, van die wijven die te dom zijn om te poepen, gek zijn op een lul in hun mond en je gewoon afzuigen wanneer ze zin heeft. Van die echte ordinaire vieze sletten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zeker. En pronken met dat huis zoals te zien is in het filmpje. Waar Eric Kuster nog wat van heeft proberen te maken maar niet echt gelukt is. Leeghoofdheid ten top dit alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |