abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:37:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_143344238
Dave Roelvink wordt sinds vorige week door een privédetective in verband gebracht met een juwelendiefstal in een Amsterdamse woning. Na een avondje stappen werd Dave (24) door ene Melissa uitgenodigd om samen met vrienden nog wat bij haar thuis te drinken. Diezelfde avond werd het huis leeggeroofd, maar de zoon van zanger Dries zegt van niks te weten.

'Je wordt ergens van beschuldigd, maar ik weet van niks! Ik heb alleen maar een leuke avond gehad, meer niet!', zegt hij in De Telegraaf. Na sluitingstijd kwam hij met negen vrienden en wat onbekenden terecht in het ouderlijk huis van Melissa, wiens vader een succesvolle McDonald's franchisenemer is.

Pas de volgende ochtend hoorde hij dat een deel van de groep misbruik had gemaakt van de situatie, zegt hij. Er bleek voor tienduizenden euro's aan onder andere sieraden te zijn ontvreemd. 'Mijn leven is verwoest', schreef Melissa vervolgens op Facebook. In het bericht noemt ze ook de naam van Dave Roelvink en enkele van zijn vrienden. 'Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!!'

Ze roept iedereen die meer weet op zich te melden. 'Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet, meld je dan zsm! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van: DV, JdS, MS, AW, BM, R, MvR, TO, FK, GS.' De vader van Melissa schakelde de politie in en nam een privédetective in de arm. Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143344305
'Mijn sieraden, wat doe je! Mijn leven is verwoest!'

Overdrijven is ze ook wel goed in blijkbaar. :')
Volgende keer toch maar een kluisje kopen voor je kostbare juwelen.
pi_143344337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:37 schreef tong80 het volgende:
Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'
Gast, wie BEN jij? :?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:50:25 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_143344688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gast, wie BEN jij? :?
'Ben nie Jolink.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143344791
Wildvreemden in je huis laten :')
Hier staat niets.
pi_143344821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:52 schreef Prospos het volgende:
Wildvreemden in je huis laten :')
Hoezo wildvreemd? Dave Roelvink is toch wel hartstikke bekend hoor!</sarcasme>
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143344852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hoezo wildvreemd? Dave Roelvink is toch wel hartstikke bekend hoor!</sarcasme>
Hihihi, even m'n roze string aantrekken...
Hier staat niets.
pi_143346084
Dave wilde haar niet uitwonen en nu is ze boos :')
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:26:39 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_143348142
Ben wel benieuwd naar ene Melissa.

pi_143367223
Voortaan niet meer van die patjepeeërs mee naar huis nemen, mutske.
Die zullen de centen wel nodig hebben gehad voor alweer een dosis snuifgoed. Als je geluk hebt, bewaren ze een beetje voor jou.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 09:20:50 #11
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_143369132
quote:
'Vrienden Dave Roelvink schuldig aan chantage'

De ouders van een jonge vrouw die zegt na een avondje stappen te zijn beroofd door vrienden van ex-model Dave Roelvink, hebben de politie gemeld dat zij worden afgeperst.

Dat schrijft De Telegraaf.

De vrienden van de zoon van zanger Dries Roelvink hebben gedreigd een filmpje openbaar te maken waarop te zien zou zijn hoe Dave door het 21-jarige meisje oraal wordt bevredigd.
Ze willen volgens de ouders dat hun aangifte van diefstal wordt ingetrokken.

De Telegraaf meldde dinsdag dat de 24-jarige Roelvink na een nachtje stappen met vrienden en vriendinnen in een Amsterdamse villa waren beland. Daar zou het volledig uit de hand zijn gelopen.
De vrienden van Roelvink zouden zich tegoed hebben gedaan aan de complete champagnevoorraad in huis, filmden zichzelf terwijl ze seks hadden met meisjes, en roofden - volgens de ouders - voor 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica.

Dave Roelvink heeft gezegd niks met de diefstal te maken te hebben. Hij zou juist tussen de ouders en de daders hebben bemiddeld. Als gevolg daarvan zouden er al spullen zijn teruggegeven aan de ouders.
fijne vrienden heeft die roelvink :{
pi_143369472
quote:
De familie Roelvink schittert doorgaans niet in deze kolommen, hooguit door afwezigheid, al kwam ik Dries wel een keer tegen: hij bezocht de rouwdienst van Bertus Luske, in Naarden. Heb ik nog een foto van. Dat hij een zoon heeft, verbaast me niks: je leest wel eens wat. Maar ook dat was mij verder grotendeels ontgaan.

Maar nu is deze Dave ineens ook ‘crimineel nieuws’. Samen met wat vrienden zou een soort bacchanaal plus orgie hebben gehouden in de woning van een vriendinnetje, waarna het gezelschap aan het stelen was geslagen en voor 60.000 euro aan spullen had meegenomen.

Dat was wellicht onopgemerkt gebleven, ware het niet dat het meisje het verhaal op haar Facebook zette, met de namen van de vrienden erbij. Roelvink is niet de enige die ons bekend voorkomt, er is nog wel wat dat we hier eerder tegenkwamen, maar de vraag is: kan dit zomaar? De familie Roelvink is niet gecharmeerd. Wat is daar precies gebeurd? Ik houd me aanbevolen voor een waarheidsgetrouw ooggetuigenverslag.

De vader van het meisje is franchisenemer van Mc Donald’s. Daar kun je dan toch ‘Big’ mee verdienen.

Inmiddels is de zaak ontaard: de familie van het meisje heeft aangifte gedaan van chantage. De dieven zouden hebben gedreigd een filmpje op internet te zetten van het meisje dat Dave oraal bevredigt. Meer zie hier
http://www.misdaadjournal(...)-big-mac-bacchanaal/

Van je vrienden moet je het hebben.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 09:44:58 #13
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_143369581
quote:
Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!! Nu hebben jullie ervoor gezorgd dat mijn leven verwoest is... Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet meld je dan z.s.m.! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van; ....
een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
pi_143371158
Zou Dries nou trots alle kranteknipsels bewaren en gelukkig zijn over de eerste echte media-exposure (voorpaginanieuws Telegraaf) van zijn zoon?
Misschien vanavond lekker een hapje eten met Dave bij Dynastie in de hoop weer te worden gespot.
pi_143375296
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:44 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

een van de personen die genoemd wordt heeft een wat opvallende achternaam, http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel
Ja idd maar Dino is toch blank en deze gast is donker. Sowieso een boel donkere vriendjes aanwezig daar, voetballertjes alias leeghoofden in dit geval. Ze staan er gekleurd op in elk geval, eikeltjes |:(
pi_143375342
En die meid is ook een standaard bimbo leeghoofd. Erik Kwant heeft in elk geval weer wat te doen 8)7
pi_143375420
Die griet is dus gewoon een ordinaire pijpslet.
pi_143375502
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Zeker. En pronken met dat huis zoals te zien is in het filmpje. Waar Eric Kuster nog wat van heeft proberen te maken maar niet echt gelukt is. Leeghoofdheid ten top dit alles. :')
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2014 @ 12:58:04 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_143375664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ja idd maar Dino is toch blank en deze gast is donker. Sowieso een boel donkere vriendjes aanwezig daar, voetballertjes alias leeghoofden in dit geval. Ze staan er gekleurd op in elk geval, eikeltjes |:(
Dries is ook donker.

±P
pi_143375982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Ben nie Jolink.'

wil lie koffie willie
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:11:51 #21
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_143378018
Dave Roelvink wat een baas. 8-)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2014 @ 14:20:40 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_143378326
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik bespeur een pleonasme.

pi_143378357
Klinkt als een goed feestje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_143378367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Zeker. En pronken met dat huis zoals te zien is in het filmpje. Waar Eric Kuster nog wat van heeft proberen te maken maar niet echt gelukt is. Leeghoofdheid ten top dit alles. :')
Dat soort wijven kom ik nou nooit tegen, je weet wel, van die wijven die te dom zijn om te poepen, gek zijn op een lul in hun mond en je gewoon afzuigen wanneer ze zin heeft. Van die echte ordinaire vieze sletten.
pi_143378431
Jammer van die juwelenroof natuurlijk maar dit is eigenlijk haar eigen schuld
schuld. Als je die figuren in het filmpje hoort us meteen duidelijk dat ze wat moeite hebben met mijn en dijn

Mijn backspace werkt niet bij mobiel fok dus vandaar die dubbele schuld
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')