quote:
quote:
En dat interesseert mij dan op mijn beurt weer helemaal geen drolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit interesseert mij helaas helemaal geen drol.
Dat het jou niet interesseert of dit mij interesseert, interesseert mij geen drol.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef very het volgende:
[..]
En dat interesseert mij dan op mijn beurt weer helemaal geen drol
op zich wel...denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef Kenju het volgende:
Zie je het Wu Tang-werk ook als werk van Method Man? Daar zit veel goed spul tussen...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Je moet Tical downloaden, dan heb je gelijk zijn beste werk te pakken. Alles daarna is een beetje hmmmmm.
Ik heb het al heel lang niet meer gecheckt, maar vergeet niet dat die zomaar in formaties van 9 man stonden te rappen hè. Method Man was wel gewoon OG binnen Wu Tang. Gewoon dat spul checken. Het oudere spul is allemaal goed. Sowieso kwam je niet zomaar daar binnen; hoewel het ook zo is dat ze allemaal individueel zowel goed als beperkt materiaal hebben uitgebracht.quote:
Ik ga ff youtubenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer gecheckt, maar vergeet niet dat die zomaar in formaties van 9 man stonden te rappen hè. Method Man was wel gewoon OG binnen Wu Tang. Gewoon dat spul checken. Het oudere spul is allemaal goed. Sowieso kwam je niet zomaar daar binnen; hoewel het ook zo is dat ze allemaal individueel zowel goed als beperkt materiaal hebben uitgebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |