Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Godverdomme. Hopen dat Feyenoord meer biedt.
Volgens de bron gaat het nu al om £ 4.5mln -> ¤ 5.657 mln.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Godverdomme. Hopen dat Feyenoord meer biedt.
En als je dan inlogt en verder klikt kun je de wedstrijd dus niet meer vinden...quote:
Ik had het over Ziyech. 4.5 miljoen pond voor Guidetti is inderdaad wel wat veel..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens de bron gaat het nu al om £ 4.5mln -> ¤ 5.657 mln.
Ik hoop niet dat ze dat bieden, laat staan meer.... ¤4-5 mln lijkt me toch echt de max (en eigenlijk al wat over de max...)
[..]
En als je dan inlogt en verder klikt kun je de wedstrijd dus niet meer vinden...
Oh het staat op de Daily mail dan moet het wel betrouwbaar zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:47 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)anted-Feyenoord.html
Das ¤3.4 mln, zou ik een mooi bedrag vinden, voor wat dat waard isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef Luni het volgende:
Maatje van me beweert 2,7 miljoen pond voor Guidetti zal betalen, voor wat het waard is
O, ok, tsja, ik weet niet of we nou echt in een bidding-war terecht willen komen, maar ja, het zou wel een welkome versterking zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik had het over Ziyech. 4.5 miljoen pond voor Guidetti is inderdaad wel wat veel..
De sjempjensliek winnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh het staat op de Daily mail dan moet het wel betrouwbaar zijnWat moet Juventus met een spits die 2 jaar lang met zijn dikke pens amper heeft gespeeld.
Jij leest zeker alleen de telegraafquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh het staat op de Daily mail dan moet het wel betrouwbaar zijnWat moet Juventus met een spits die 2 jaar lang met zijn dikke pens amper heeft gespeeld.
Net Ernie zo met die bolle ronde kop en toefje haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Lastpost het volgende:
Van Beukering heeft ook niet stil gezeten in de tussentijd ... Zo te zien ook nog steeds een optie voor revanche!![]()
[ afbeelding ]
Voor de Europa cup wedstrijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef XSbig het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn clubkaart wordt geweigerd als ik hem wil toevoegen om kaarten te bestellen?
Is zijn eigen cafetaria nu sponsor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Lastpost het volgende:
Van Beukering heeft ook niet stil gezeten in de tussentijd ... Zo te zien ook nog steeds een optie voor revanche!![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het als voetballer uberhaupt voor elkaar om zo viesdik te worden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Zie shirtsponsor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Hoe krijg je het als voetballer uberhaupt voor elkaar om zo viesdik te worden?
Die speelt inmiddels gewoon bij de amateurs joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Hoe krijg je het als voetballer uberhaupt voor elkaar om zo viesdik te worden?
Snap niet dat je als club niet gewoon zegt; verplaats maar of we doen niet mee. Wereld op z'n kop want iedereen zal Feyenoord begrijpen, maar de UEFA niet. Vooral niet als je aangeeft dat een tenniswedstrijd om dezelfde redenen niet gespeeld word.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:50 schreef Caland het volgende:
Tennisduel Oekraine-Belgie mag niet in Kiev gespeeld worden, het is te gevaarlijk. Maar @Feyenoord moet er volgende week gewoon spelen...
Logisch.
Toch denk ik serieus dat de UEFA je dan opzadelt met een regelementaire 3-0 nederlaag die je natuurlijk thuis nooit meer recht kunt zetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet dat je als club niet gewoon zegt; verplaats maar of we doen niet mee. Wereld op z'n kop want iedereen zal Feyenoord begrijpen, maar de UEFA niet. Vooral niet als je aangeeft dat een tenniswedstrijd om dezelfde redenen niet gespeeld word.
Ja, dat zullen ze doen. Tot de wereldpers zich erop gaat stortten. Ben wel benieuwd hoe zoiets zou uitpakken. Soms moet je risico's nemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toch denk ik serieus dat de UEFA je dan opzadelt met een regelementaire 3-0 nederlaag die je natuurlijk thuis nooit meer recht kunt zetten.
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat die wedstrijd door moet gaan. Ook niet als die in Kiev gespeeld wordt.
De wereldpers? Die gaan zich er niet mee bemoeien. Laten we wel reeël zijn, het is Feyenoord maar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zullen ze doen. Tot de wereldpers zich erop gaat stortten. Ben wel benieuwd hoe zoiets zou uitpakken. Soms moet je risico's nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |