Ik ben stiekem best wel jaloersquote:
quote:
Hoezo nog wel? Ik ben een vrij zorgeloos persoon. Tuurlijk heb ik ook tegenslagen gehad, maar ik laat me de kop niet gek maken, en zeker niet steken in treurnis.quote:
Goede instelling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet jaloers en gun het hem prima.
Als ik gewoon eerlijk ben is vrijwel alles waar ik ontevreden over ben mijn eigen schuld, of ik zou het zelf kunnen verbeteren.
Dan moet je ook niet janken.
Je kent me nou toch wel een beetje inmiddels?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo nog wel? Ik ben een vrij zorgeloos persoon. Tuurlijk heb ik ook tegenslagen gehad, maar ik laat me de kop niet gek maken, en zeker niet steken in treurnis.
Makkelijker gezegd dat gedaan soms natuurlijk, maar daar komt het wel gewoon op neer. Zoveel heb ik ook weer niet te klagen en de dingen die beter zouden moeten/kunnen, liggen aan mezelf.quote:
Damn....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Sinds deze week zit mijn ex een paar honderd meter van mijn huisthe joy
Ik vind dat je dan nog steeds mag jankenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet jaloers en gun het hem prima.
Als ik gewoon eerlijk ben is vrijwel alles waar ik ontevreden over ben mijn eigen schuld, of ik zou het zelf kunnen verbeteren.
Dan moet je ook niet janken.
Hier mag alles, maar het is wel minder gerechtvaardigd danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan nog steeds mag janken
Ik heb eigenlijk ook niet veel te klagen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dat gedaan soms natuurlijk, maar daar komt het wel gewoon op neer. Zoveel heb ik ook weer niet te klagen en de dingen die beter zouden moeten/kunnen, liggen aan mezelf.
Moet je jezelf alsof er toe kunnen zetten om er iets aan te doen natuurlijk.
En dit is natuurlijk gewoon een feit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan nog steeds mag janken
Oh, peachy zal misschien nog wel even duren, maar in dit geval is het niet echt iets waar je zelf heel veel aan kon/kan doen, dus mag klagen al helemaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niet veel te klagen hoorIk wil alleen graag een eigen plekje vinden want het is thuis beneden het vriespunt. Maar zodra ik verhuisd ben en ben begonnen in mijn nieuwe functie is het weer peachy.
Naja, ik ben gewoon een beetje van slag, het werkt een beetje als dit voor me momenteel:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, peachy zal misschien nog wel even duren, maar in dit geval is het niet echt iets waar je zelf heel veel aan kon/kan doen, dus mag klagen al helemaal.
Oeh herkenbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naja, ik ben gewoon een beetje van slag, het werkt een beetje als dit voor me momenteel:
[ afbeelding ]
![]()
Wat is je nieuwe funvtie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naja, ik ben gewoon een beetje van slag, het werkt een beetje als dit voor me momenteel:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |