En dan zekers ook een permanentje nemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef Klonk het volgende:
Op een gegeven moment vind ik een kort pittig kapsel aantrekkelijker
En dat moment is als alle haren grijs zijn, dan vindt ik een lang kapsel bij dames (bij mannen trouwens ook) zo onverzorgd
Oneens, zelf lang grijs haar is charmanter dan die korte koppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef Klonk het volgende:
Op een gegeven moment vind ik een kort pittig kapsel aantrekkelijker
En dat moment is als alle haren grijs zijn, dan vindt ik een lang kapsel bij dames (bij mannen trouwens ook) zo onverzorgd
Lijkt me toch erg afhangen van de persoon...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:33 schreef Noriega het volgende:
[..]
Oneens, zelf lang grijs haar is charmanter dan die korte koppen
je kunt het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan zekers ook een permanentje nemen?
dan zie ik de verkeerde grijze lange harenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:33 schreef Noriega het volgende:
[..]
Oneens, zelf lang grijs haar is charmanter dan die korte koppen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zie ik de verkeerde grijze lange haren
van die 60+ dames die er met een paardestaartje bij lopen alsof ze 20 zijn
Moet je wel een volle bos haar hebben/houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan liever de eerste
helemaal gelijk, de tering die onderste, je zou er maar wakker naast wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan liever de eerste
Prachtige krullen ja. Helaas is zelfs als twintiger een dergelijk kapsel voor de meeste vrouwen niet haalbaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan liever de eerste
mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef Yesse het volgende:
Het kan ook gewoon tussenin
[ afbeelding ]
Jij maakt het nu wel heel bont hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:56 schreef snakelady het volgende:
Wat mij opvalt bij vriendinnen die in een 'kort pittig kapsel' zijn veranderd is dat er geen spanning meer in hun relatie zit, beiden doen eigenlijk nog weinig moeite voor elkaar, vader krijgt bierbuik en kijkt 's avonds liever sport op tv dan aandacht te geven aan zijn vrouw en vrouw is de hele tijd met de kinderen bezig waardoor ze ook geen fut meer heeft.
En dat is van beide kanten makkelijk te voorkomen zolang je maar wat energie in elkaar steekt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij maakt het nu wel heel bont hoor![]()
Nee, maar beter dat als uitgangspunt hebben dan een kort pittig kapsel nemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Prachtige krullen ja. Helaas is zelfs als twintiger een dergelijk kapsel voor de meeste vrouwen niet haalbaar.
Ik snap 'm wel. Wij noemen die vrouwen 'moederdieren'. De mannelijke equivalent is het pantoffeldiertje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij maakt het nu wel heel bont hoor![]()
Omdat het gewoon lelijk, onsexy en onvrouwelijk is. Dat tast je levensplezier aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:56 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik blijf me er over verbazen dat het zo'n ding is voor mannen
Die bovenste vrouw!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Noriega het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan liever de eerste
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Maar dan kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |