Gelukkig ben je geheel niet oppervlakkigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef JDx het volgende:
Maar gewoon zeggen, lang haar en niet dik worden, anders is het uit, makkelijk toch?
Overspeel je hand nou niet. Het ging zo goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou? Eeuwig vrijgezel blijven vanwege de puntige knietjes?
Married with children bro, ik kan eerlijk zijn want ik hoef niemand meer het bed in te liegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou? Eeuwig vrijgezel blijven vanwege de puntige knietjes?
Wat heeft dat ermee te maken, als ik opeens lang haar ga nemen en rock muziek ga luisteren snap ik het ook dat zij bij mij weg gaat, wat een bullshit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geheel niet oppervlakkig
Zelfs Halle Barry vind ik echt verschrikkelijk met dat korte haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh de foto's van kotslelijke mokkels, die daarnaast kort haar hebben, komen weer langs
Married over here, met een half lang harige, net in de nekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Married with children bro, ik kan eerlijk zijn want ik hoef niemand meer het bed in te liegen.
Oke, oke.. dan hoop ik voor jou dat de tijd lief voor je zal zijn en je niet te veel aftakeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, als ik opeens lang haar ga nemen en rock muziek ga luisteren snap ik het ook dat zij bij mij weg gaat, wat een bullshit.
Je kan ook rock luisteren met kort haar hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, als ik opeens lang haar ga nemen en rock muziek ga luisteren snap ik het ook dat zij bij mij weg gaat, wat een bullshit.
Neee! Hokjes! Alles moet in hokjes!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan ook rock luisteren met kort haar hoor
Jij mag dat verschrikkelijk vinden, geen probleem, das jouw smaak. Maar de opmerking dat alles met kort haar onder een doek moet leven slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Zelfs Halle Barry vind ik echt verschrikkelijk met dat korte haar.
Maar post eens iets wat het tegendeel bewijst, ik zal eerlijk antwoorden
Komt goed, de tijd is al heel lang lief voor me, moest laatst m'n ID kaart nog laten zien en ik ben 32quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, oke.. dan hoop ik voor jou dat de tijd lief voor je zal zijn en je niet te veel aftakelt
Oh gelukkig, kan ik tenminste rustig slapen vannachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Komt goed, de tijd is al heel lang lief voor me, moest laatst m'n ID kaart nog laten zien en ik ben 32
M'n vriendin is 26 en aan d'r zus en moeder te zien komt het helemaal goed
Huh? Dat heb ik niet gezegd, ze mogen dat best doen, zo lang ik geen vriendin met kort haar heb ben ik blij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij mag dat verschrikkelijk vinden, geen probleem, das jouw smaak. Maar de opmerking dat alles met kort haar onder een doek moet leven slaat nergens op.
Nope, je klinkt zo helemaal niet oppervlakkig. Verre van zelfs...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik overdrijf en voeg een fiks aantal opmerking hier uit het topic en elders samen, voor het gemak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik niet gezegd, ze mogen dat best doen, zo lang ik geen vriendin met kort haar heb ben ik blij.
Neuh, je wou het wel een stukje breder trekken dan je persoonlijke mening/voorkeur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik niet gezegd, ze mogen dat best doen, zo lang ik geen vriendin met kort haar heb ben ik blij.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Leuk hip kort
Dat is een mythe onder vrouwen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nope, je klinkt zo helemaal niet oppervlakkig. Verre van zelfs...
Nou dan ga ik m'n haar maar eens laten groeienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee! Hokjes! Alles moet in hokjes!
Wat een achterlijke beloftequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb mijn man in de trouwbeloften beloofd geen kort pittig kapsel te nemen.
Hij daarentegen heeft beloofd een groot deel van de opvoeding van de kinderen en het huishouden op zich te nemen. Voor wat hoort wat
Ja dat ben ik met je eens, die zouden lellek zijn, ook met lang haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh de foto's van kotslelijke mokkels, die daarnaast kort haar hebben, komen weer langs
Ik denk dat Macy met lang haar nog best voor de dag zou kunnen komen. Lang haar verbloemt veel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Foto's zijn al eens voorbij gekomen, zag er stukken, STUKKEN beter uit...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat Macy met lang haar nog best voor de dag zou kunnen komen. Lang haar verbloemt veel.
Nee niks, die wonen in de wolken met eenhoorns en leuke vrouwen met kort haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dan ga ik m'n haar maar eens laten groeien
Oh wacht, ik luister zo'n beetje alle soort muziek... wat nu
Overigens zijn er best knappe mannen met lang(er) haar hoor.
Je weet zeker dat jij dat vindt omdat je dénk dat alle mannen dat denken en je onzeker wordt van het idee dat het misschien wel anders is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik weet zeker dat een man lang haar mooier vindt bij zijn partner dan een pittig kort kapsel. Mits hij beide meegemaakt heeft.
Het moet per se blond zijn om lekker te zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:54 schreef Lienekien het volgende:
We missen trouwens nog een paar in de bullshitbingo. Ik hoop dat die nog wel voorbij komen.
Het moet wel specifiek over vrouwen met kort haar gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het moet per se blond zijn om lekker te zijn?
Dikke tieten zijn beter dan kleine tieten? (zelfs al hangen die dikke op de knieën)
Mannen hoeven niet aantrekkelijk te zijn want elke vrouw valt op geld?
Als de kinderen het huis uit zijn willen de pittige kapsel dames altijd op fietsvakantie?
Heb je al bingo?
en datzelfde geldt voor als ze haar korte haar anders zou dragen/knippen. Next.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat Macy met lang haar nog best voor de dag zou kunnen komen. Lang haar verbloemt veel.
Goeie relatie wel dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een Rihanna of Miley Cyrus waren wel te doen voordat ze kort haar namen, maar daarna opeens totaal niet meer, dat zijn wel goede voorbeelden toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, die zouden lellek zijn, ook met lang haarOneerlijke representatie! Boe!
Ben ik dus niet met je eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een Rihanna of Miley Cyrus waren wel te doen voordat ze kort haar namen, maar daarna opeens totaal niet meer, dat zijn wel goede voorbeelden toch?
Ze willen deeltijd werken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Het moet wel specifiek over vrouwen met kort haar gaan.
Matching windjacks dragen?quote:
Vind jij. Ik vind Cyrus nog steeds zeer doebaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een Rihanna of Miley Cyrus waren wel te doen voordat ze kort haar namen, maar daarna opeens totaal niet meer, dat zijn wel goede voorbeelden toch?
Ik doe m'n best maar ik kan me echt geen kort kapsel bij haar bedenken waardoor ze aantrekkelijk wordt. Maar toegegeven, ik heb met moslims gemeen dat ik haar 'het sieraad van de vrouw' vind, dus het is een beetje alsof je iemand met voetfetisjisme vertelt dat knobbeltenen en kalknagels ook sierlijk staan bij een vrouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en datzelfde geldt voor als ze haar korte haar anders zou dragen/knippen. Next.
Lindsey Lohan was ook te doen maar die heeft toch echt lang haar gehouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Doe maar, ik ben toch te druk met krassen, nu ik zo al die waarheden leesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Niet gaan vissen, dames. Laat de heren maar gaan, ik roep wel.
Ow...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
dat willen en doen ze vrijwel allemaal, ook met lang haar.
Is die niet meer te doen? Laatste film die ik met haar heb gezien was 10 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lindsey Lohan was ook te doen maar die heeft toch echt lang haar gehouden.
Ik gok zo dat jij die nu zelfs nog eerder zou doen dat iemand met kort haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Is die niet meer te doen? Laatste film die ik met haar heb gezien was 10 jaar geleden ofzo.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe maar, ik ben toch te druk met krassen, nu ik zo al die waarheden lees
Een vrouw in je bed met kort haar is toch bijna hetzelfde als met een kerel in bed liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow...
Het is toch goddomme wat met die wijven! Als ik jullie was, werd ik hoowmoow! Dát zal ze leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |