Ja en op leuke hoofddoekjes. Daarnaast veranderen vrouwen uit die landen vanaf hun 50e ineens in rozijntjes van 1.40m. Je hebt tien jaar tijdswinst maar daarna is het natuurlijk wel écht over, terwijl Nederlandse vrouwen er vaak wat langer nog redelijk goed geconserveerd bijlopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef NoInspiration het volgende:
Buitenlandse vrouw regelen, zoals:
- Indonesisch
- Turks
- Indiaas
- Marokkaans etc
Ik merk dat alleen Nederlandse vrouwen graag pittig worden, andere afkomsten behouden hun lange haren. Moet je natuurlijk wel op getinte brunettes/ zwartharigen vallen dan.
Ik vind het wel mooi hoe jij weer je best blijft doet om de vrouwelijke FOK!kers hiermee uit hun opgerekte tent te lokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral symbolisch. Het pittige korte kapseltje als symbool dat je echt 'afgeschreven' bent als jong sexy ding, en vooral nog als moeke en saaie vrouw door het leven moet, en je afstand zou moeten nemen van alles wat leuk en spannend is.
Dan is dat het probleem: ik ken die angst helemaal niet. Ik word veel angstiger van vrouwen op leeftijd die tegen alle natuurwetten in angstvallig blijven doen alsof ze nog twintiger zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef Lienekien het volgende:
Dit topic borduurt toch voort op de heersende angst van mannen voor een vrouw met een kort pittig kapsel en de angst van vrouwen om met die groep geassocieerd te worden?
Juist!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan is dat het probleem: ik ken die angst helemaal niet. Ik word veel angstiger van vrouwen op leeftijd die tegen alle natuurwetten in angstvallig blijven doen alsof ze nog twintiger zijn
Welnee, dit is bloedserieusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe jij weer je best blijft doet om de vrouwelijke FOK!kers hiermee uit hun opgerekte tent te lokken.
Hij vindt me zelfs leuker met kort haarquote:
Zeggen dat iets 'gewoon zo is' maakt het nog steeds niet waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, dit is bloedserieusEr zijn ook vrouwen waar het onwijs sexy bij staat, en die juist geen kop voor lang haar hebben. Maar het is in onze maatschappij (en vooral op FOK!) gewoon symbolisch voor het moment dat vrouwen zogezegd niet meer om hun uiterlijk geven, de 'buiten binnen is', en het eigenlijk alleen nog maar downhill zou moeten zijn qua spannende dingen in je leven.
Bedankt Hans, goed verhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeggen dat iets 'gewoon zo is' maakt het nog steeds niet waar.
Ik wil graag dat je je gelukkig voelt, Loveless. Ik gun je al je ideeën en meningen van harte.quote:
Ik denk dat een kort pittig kapsel voor vrouwen die het nemen staat voor: ik ben mezelf en ik weet eindelijk wie ik ben, dus neem ik een pittig kapsel inclusief bijpassende kleding en bril.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, dit is bloedserieusEr zijn ook vrouwen waar het onwijs sexy bij staat, en die juist geen kop voor lang haar hebben. Maar het is in onze maatschappij (en vooral op FOK!) gewoon symbolisch voor het moment dat vrouwen zogezegd niet meer om hun uiterlijk geven, de 'buiten binnen is', en het eigenlijk alleen nog maar downhill zou moeten zijn qua spannende dingen in je leven.
enter de crocs, het felgekleurde fleecevest en het boekje vol 'leuke' fietsroutes door de provincie..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
de 'buiten binnen is', en het eigenlijk alleen nog maar downhill zou moeten zijn qua spannende dingen in je leven.
Ik ben er te oud en teveel vrouw voor (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het is denk ik vooral symbolisch. Het pittige korte kapseltje als symbool dat je echt 'afgeschreven' bent als jong sexy ding, en vooral nog als moeke en saaie vrouw door het leven moet, en je afstand zou moeten nemen van alles wat leuk en spannend is.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnbaar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je je gelukkig voelt, Loveless. Ik gun je al je ideeën en meningen van harte.
quote:
Wel een exemplaar nemen die niet zo gelovig is en niet van de hoofddoekjes is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en op leuke hoofddoekjes. Daarnaast veranderen vrouwen uit die landen vanaf hun 50e ineens in rozijntjes van 1.40m. Je hebt tien jaar tijdswinst maar daarna is het natuurlijk wel écht over, terwijl Nederlandse vrouwen er vaak wat langer nog redelijk goed geconserveerd bijlopen.
Hebben ze daar reserve van nodig danquote:
Hoezo blijf iemand met lang haar in haar 20s hangen? En waarom is heel lang haar sneu?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnbaar niet![]()
Maar het was bloedserieus, maar laat ik het dan zo zeggen; IK DENK dat het vooral symbolisch is. Zoals al gezegd; er zijn vrouwen die met kort haar er juist beter uit zien, en van dat hele lange haar wordt op een gegeven moment ook een beetje sneu. In je 20s blijven hangen terwijl het er totaal niet meer uitziet is minstens zo sneu als je uiterlijk maar laten versloffen omdat je toch de buit al binnen hebt.
Ja, vrouwen van 50+. Die dragen dan ook vaak geen bh en wonen in het bos met 10 katten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik denk dat veel vrouwen een negatieve associatie hebben met oudere vrouwen met lang haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |