Of gewoon omdat ze het leuk vinden staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kan je weldoen, maar dat is toch echt het moment dat vrouwen hun haar gaan afknippen omdat dat makkelijker is.
Föhn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is met wassen toch veel meer gedoe met lang haar. Drogen duurt langer enzo.
Er zijn ook wel mannen die goed rijpen, al is dat een kleine minderheid. Vrouwen gaan er met de jaren per definitie op achteruit, hoewel ook niet allemaal even snel. Punt is dat mannen op latere leeftijd meestal een dikkere bankrekening hebben en daarmee hun fysieke achteruitgang kunnen compenseren. Wat hebben vrouwen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
No offense, vrouwen mogen dan zo'n huismuis type worden nadat ze kinderen hebben, maar veel mannen in de leeftijd van 35-50 zijn vaak ook niet meer de interessante, super aantrekkelijke mannen die ze waren in de tijd dat ze een relatie kregen op jongere leeftijd. Dat soort mannen laat zichzelf ook heel erg gaan, maar verwacht wel dat hun vrouw een of andere blonde stoot blijft.
mja dat dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of gewoon omdat ze het leuk vinden staan
Ik snap helemaal niets van dit topic en dat is nou juist zo intrigerend!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga hem nou niet analyseren, dat is nou net de aandacht die hij zoekt.
hangtietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die goed rijpen, al is dat een kleine minderheid. Vrouwen gaan er met de jaren per definitie op achteruit, hoewel ook niet allemaal even snel. Punt is dat mannen op latere leeftijd meestal een dikkere bankrekening hebben en daarmee hun fysieke achteruitgang kunnen compenseren. Wat hebben vrouwen?
quote:
Jij bent echt zo een die het bij jonge chickies moet houden. Ben je veel gelukkiger mee. Je moet alleen tijdig anticiperen op de inruil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die goed rijpen, al is dat een kleine minderheid. Vrouwen gaan er met de jaren per definitie op achteruit, hoewel ook niet allemaal even snel. Punt is dat mannen op latere leeftijd meestal een dikkere bankrekening hebben en daarmee hun fysieke achteruitgang kunnen compenseren. Wat hebben vrouwen?
Ik heb een dikkere bankrekening dan mijn man. En lang haar en een strak lijf terwijl ik de gevreesde grens van 40 gepasseerd ben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Oh drogen duurt bij mij, zonder föhn, zo'n anderhalf uur (föhnen en mijn haar gaan niet samen). Maar verder is het ideaal. Heb meermaals de fout in mijn leven gemaakt om mijn haar af te knippen, nou dat doen we dus niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is met wassen toch veel meer gedoe met lang haar. Drogen duurt langer enzo.
En dat is precies het 'gedoe' waar die jonge moeders geen zin meer in hebben.quote:
Ook wat oudere vrouwen kunnen best mooi zijn. Misschien niet aantrekkelijk voor iemand die zelf jong is maar voor mannen die zelf wat ouder zijn wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Grappig genoeg gaat het vaak samen, zulke mannen met pittig kort haar vrouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word anders alleen maar knapper, misschien ligt het vooral aan de mannen in jouw omgeving?
Ja, toevallig vinden heel veel vrouwen het, als ze net een kind hebben, ineens leuk staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of gewoon omdat ze het leuk vinden staan
Denk jij dat zo'n kort kapsel automatisch goed zit als je uit bed komt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En dat is precies het 'gedoe' waar die jonge moeders geen zin meer in hebben.
Stond geheel los van het werpen in mijn geval hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, toevallig vinden heel veel vrouwen het, als ze net een kind hebben, ineens leuk staan.
Het is blijkbaar maar van welke kant je kijkt. Ik vind over het algemeen dat vrouwen mooier worden naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Heremeteit het volgende:
Op je 25e was je vast nog mooier en strakker dan nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een dikkere bankrekening dan mijn man. En lang haar en een strak lijf terwijl ik de gevreesde grens van 40 gepasseerd ben.Mijn man is een lucky bastard
quote:
Borstvergroting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dus: hoe voorkom je dat je een kort pittig kapsel hoeft te nemen, maar er ook niet uit ziet als een oude heks?
Dat lijkt me dan weer saai. Allemaal 't zelfde zijn.quote:
Ik moet bekennen dat ik het licht ironisch bedoelde.quote:
Ik had 'm door!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het licht ironisch bedoelde.![]()
Ik zou veel liever zoals jij zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer saai. Allemaal 't zelfde zijn.
Ja, dat vind ik ook wel opvallend. Als je haar maar lang is, of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Wel schattig, vrouwen op leeftijd die denken dat zolang ze maar lang haar hebben, ze geen saaie doos kunnen zijn
Bilimplantaten, en gewoon vriendelijk lachen als Gordon bij je komt filmen voor Hotter den muh Dotterquote:
Ik niet.quote:
Vind jouw vent het ook zo leuk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben dezelfde saaie doos met kort haar als toen ik lang haar had
Dit. Ooit kort haar gehad (boven mijn schouders). Had er meer werk mee dan nu het bijna tot aan mijn kont reikt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik snap het zelf ook niet. BLijkbaar wordt er niet zo goed over nagedacht. Maar dit is een van de veel gehoorde argumenten...
Lang haarElastiekje erin, kláár!
Dit topic borduurt toch voort op de heersende angst van mannen voor een vrouw met een kort pittig kapsel en de angst van vrouwen om met die groep geassocieerd te worden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik snap nog steeds geen hol van dit topic.
- de zwaartekracht wint altijd
- hoe ouder je wordt, hoe meer vet aan je gaat hechten
- had ik maar lang haar, dan hoefde ik niet zo vaak naar de kapper
Het is denk ik vooral symbolisch. Het pittige korte kapseltje als symbool dat je echt 'afgeschreven' bent als jong sexy ding, en vooral nog als moeke en saaie vrouw door het leven moet, en je afstand zou moeten nemen van alles wat leuk en spannend is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik snap nog steeds geen hol van dit topic.
- de zwaartekracht wint altijd
- hoe ouder je wordt, hoe meer vet aan je gaat hechten
- had ik maar lang haar, dan hoefde ik niet zo vaak naar de kapper
Ja en op leuke hoofddoekjes. Daarnaast veranderen vrouwen uit die landen vanaf hun 50e ineens in rozijntjes van 1.40m. Je hebt tien jaar tijdswinst maar daarna is het natuurlijk wel écht over, terwijl Nederlandse vrouwen er vaak wat langer nog redelijk goed geconserveerd bijlopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef NoInspiration het volgende:
Buitenlandse vrouw regelen, zoals:
- Indonesisch
- Turks
- Indiaas
- Marokkaans etc
Ik merk dat alleen Nederlandse vrouwen graag pittig worden, andere afkomsten behouden hun lange haren. Moet je natuurlijk wel op getinte brunettes/ zwartharigen vallen dan.
Ik vind het wel mooi hoe jij weer je best blijft doet om de vrouwelijke FOK!kers hiermee uit hun opgerekte tent te lokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral symbolisch. Het pittige korte kapseltje als symbool dat je echt 'afgeschreven' bent als jong sexy ding, en vooral nog als moeke en saaie vrouw door het leven moet, en je afstand zou moeten nemen van alles wat leuk en spannend is.
Dan is dat het probleem: ik ken die angst helemaal niet. Ik word veel angstiger van vrouwen op leeftijd die tegen alle natuurwetten in angstvallig blijven doen alsof ze nog twintiger zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef Lienekien het volgende:
Dit topic borduurt toch voort op de heersende angst van mannen voor een vrouw met een kort pittig kapsel en de angst van vrouwen om met die groep geassocieerd te worden?
Juist!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan is dat het probleem: ik ken die angst helemaal niet. Ik word veel angstiger van vrouwen op leeftijd die tegen alle natuurwetten in angstvallig blijven doen alsof ze nog twintiger zijn
Welnee, dit is bloedserieusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe jij weer je best blijft doet om de vrouwelijke FOK!kers hiermee uit hun opgerekte tent te lokken.
Hij vindt me zelfs leuker met kort haarquote:
Zeggen dat iets 'gewoon zo is' maakt het nog steeds niet waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, dit is bloedserieusEr zijn ook vrouwen waar het onwijs sexy bij staat, en die juist geen kop voor lang haar hebben. Maar het is in onze maatschappij (en vooral op FOK!) gewoon symbolisch voor het moment dat vrouwen zogezegd niet meer om hun uiterlijk geven, de 'buiten binnen is', en het eigenlijk alleen nog maar downhill zou moeten zijn qua spannende dingen in je leven.
Bedankt Hans, goed verhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeggen dat iets 'gewoon zo is' maakt het nog steeds niet waar.
Ik wil graag dat je je gelukkig voelt, Loveless. Ik gun je al je ideeën en meningen van harte.quote:
Ik denk dat een kort pittig kapsel voor vrouwen die het nemen staat voor: ik ben mezelf en ik weet eindelijk wie ik ben, dus neem ik een pittig kapsel inclusief bijpassende kleding en bril.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, dit is bloedserieusEr zijn ook vrouwen waar het onwijs sexy bij staat, en die juist geen kop voor lang haar hebben. Maar het is in onze maatschappij (en vooral op FOK!) gewoon symbolisch voor het moment dat vrouwen zogezegd niet meer om hun uiterlijk geven, de 'buiten binnen is', en het eigenlijk alleen nog maar downhill zou moeten zijn qua spannende dingen in je leven.
enter de crocs, het felgekleurde fleecevest en het boekje vol 'leuke' fietsroutes door de provincie..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
de 'buiten binnen is', en het eigenlijk alleen nog maar downhill zou moeten zijn qua spannende dingen in je leven.
Ik ben er te oud en teveel vrouw voor (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Het is denk ik vooral symbolisch. Het pittige korte kapseltje als symbool dat je echt 'afgeschreven' bent als jong sexy ding, en vooral nog als moeke en saaie vrouw door het leven moet, en je afstand zou moeten nemen van alles wat leuk en spannend is.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnbaar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je je gelukkig voelt, Loveless. Ik gun je al je ideeën en meningen van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop