quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Het grootste signaal is vaak dat er een klein mormel uit is gekomen...
Heb jij een pittig kapseltje eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Gewoon scheiden)* en een jong ding opduikelen.
)* Je moet natuurlijk nooit trouwen.
En langs de uroloog voor de knipjes.
Ik zit bij jou toch allang in een soort archetypisch hokje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij een pittig kapseltje eigenlijk?
Er staat half een streepje door je naam, maar er is nog hoopquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit bij jou toch allang in een soort archetypisch hokje?
Het zal me echt een zorg zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat half een streepje door je naam, maar er is nog hoop
WGR Chickies;
• Leandra
• Queller
• Lienekien
• Ouder1
Nou nou wat een typisch pittige reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Gewoon scheiden)* en een jong ding opduikelen.
)* Je moet natuurlijk nooit trouwen.
En langs de uroloog voor de knipjes.
Ik meen het gewoon, hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou nou wat een typisch pittige reactie.
Pas maar op jij, je weet hoe pittig ik ben!quote:
Ms moet je sowieso geen kinderen krijgen met iemand die je laat vallen als je je haar afkniptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Laten we wel wezen, je wilt toch niet vastzitten aan een partner waar je niks meer aan vindt? Dan kun je er maar beter voor zorgen dat je niet samen kinderen op de wereld zet, want dan is het een stuk lastiger om er een punt achter te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |