Deel 7 is dat. Al is 6 ook al zeer slecht. Je ziet werkelijk de vliegen aan touwtjes hangen in de lucht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:40 schreef Polenbatser het volgende:
Is 6 niet die ene dat ze naar Rusland gaan?
Is dat die in Miami dan? Ik moet ze geloof ik maar weer eens kijken allemaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Deel 7 is dat. Al is 6 ook al zeer slecht. Je ziet werkelijk de vliegen aan touwtjes hangen in de lucht.
Dat is deel 5. Voor mij zijn de eerste 3 delen toch wel de beste, met name de eerste twee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:55 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Is dat die in Miami dan? Ik moet ze geloof ik maar weer eens kijken allemaal.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:03 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dat is deel 5. Voor mij zijn de eerste 3 delen toch wel de beste, met name de eerste twee.
Ik gok er wel steeds naast. Nu moet ik deel 6 maar weer eens kijken om te zien waar die ook weer over gaat. Mischien gewoon maar eens al die films weer herkijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:03 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dat is deel 5. Voor mij zijn de eerste 3 delen toch wel de beste, met name de eerste twee.
Goed idee. Die DVD box staat hier al jaren stof te happen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik gok er wel steeds naast. Nu moet ik deel 6 maar weer eens kijken om te zien waar die ook weer over gaat. Mischien gewoon maar eens al die films weer herkijken.
Ik zal d'r eens op lettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:10 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Goed idee. Die DVD box staat hier al jaren stof te happen.![]()
Het slechtste aan deze serie is wel hoe vaak sommige grappen herhaald worden. Dat moet ik echt eens gaan tellen bij een herziening.
Mauser had je in deel 2 en 3, in de andere delen Harris.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik zal d'r eens op letten. Maar de 'slechterik' is in de 1e drie delen ook een ander toch? Vond dat altijd lame weet ik nog wel, maar ik kan het me allemaal maar vaag herinneren.
Ik weet eigenlijk niet meer wie ik beter vond. Volgens mij vond ik het gewoon irritant dat het een ander was. Welke is dan dat deel dat ze 'gewone' burgers gaan trainen als een burgerwacht. Is met zo'n kneusje die dan partner wordt van zo'n gast die alleen kan schreeuwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Mauser had je in deel 2 en 3, in de andere delen Harris.Beiden vind ik het eigenlijk even goed doen.
Deel 4: Citizens on Patrol. Dat is Zed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer wie ik beter vond. Volgens mij vond ik het gewoon irritant dat het een ander was. Welke is dan dat deel dat ze 'gewone' burgers gaan trainen als een burgerwacht. Is met zo'n kneusje die dan partner wordt van zo'n gast die alleen kan schreeuwen.
Dat was toch zo'n stuk tuig die op het einde van de film best lief bleek te zijn? Jij weet ook gewoon al die namen nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:34 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Deel 4: Citizens on Patrol. Dat is Zed.
Idd. Zit ook zo'n belachelijk slechte romance in dat deel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:35 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n stuk tuig die op het einde van de film best lief bleek te zijn? Jij weet ook gewoon al die namen nog.
Mooi toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Haha, ik zat al te wachten tot iemand daar wat van zei. Als jochie heb ik alle delen echt véél te vaak gezien. Nu is het helaas wel een stuk minder leuk om terug te zien.
Heb hier op werk geen geluid, zal thuis eens kijken vanavond. Maar die naam! Bobcat! Zo noemen we hier de IT-man omdat hij haar op z'n oren heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Zed is GEWELDIG. Mijn favoriete karakter in die serie. Die acteur (Bobcat Goldthwait) praat blijkbaar echt zo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |