SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom moet ik mijn licht aanlaten?![]()
toen was geluk nog heel gewoon,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat we die shit allemaal niet hadden toen ik tiener was.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef isax het volgende:
ok nu over de gemeente.
of ik tevreden ben over hun aanpak. ik ga een dikke nee invullen.
een vraag over hoe ik omga met mijn spullen:
1. Kunt u voor elk van de volgende maatregelen aangeven of en hoe vaak u deze neemt om uw woning of uw bezittingen te beveiligen?
Vaak Soms Zelden of nooit Niet van toepassing Geen antwoordik was allang afgehaakt, hoe kan je nu verwachten dat iemand dit serieus invult zeker na zoveel fucking veel vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom moet ik mijn licht aanlaten?It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
mijn ouders komen uit de tijd dat niemand een tv hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
toen was geluk nog heel gewoon,
kleine choco luisterde nog radio, want tv bestond nog niet
Lul, kleine choco had al wel tv.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
toen was geluk nog heel gewoon,
kleine choco luisterde nog radio, want tv bestond nog niet
ik wens ze succes met alles naar beneden te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denken de boeven dat er iemand thuis is en dan breken ze niet bij je in.
Mijn ouders ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders komen uit de tijd dat niemand een tv had
jij bent geen goede burgerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik was allang afgehaakt, hoe kan je nu verwachten dat iemand dit serieus invult zeker na zoveel fucking veel vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze vragen of mijn huis deze dingen bezit.
ik heb 10 sloten ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet meer![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef isax het volgende:
Dat zijn er veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze vragen of mijn huis deze dingen bezit.
ik heb 10 sloten ofzo
En ik heb 1 van de 4.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef isax het volgende:
nog 10% te gaan!
1. Hieronder staan verschillende plekken genoemd die in UW WOONPLAATS zouden kunnen voorkomen. Wilt u telkens aangeven of en hoe vaak u zich hier onveilig voelt?
Als de genoemde plek niet in uw woonplaats voorkomt of u komt er nooit, dan kunt u dat ook aangeven.Jawel, je kan het, nog maar 10%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet meer![]()
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:26 schreef isax het volgende:
valt de fucking fancy streel lamp om van mijn huisbaas
hij doet het niet meer omdat een lampje boog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die lamp is denk ik heeeeeeel duurquote:
Geen idee of die duur is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:28 schreef isax het volgende:
[..]
die lamp is denk ik heeeeeeel duur![]()
nah kan ik vast fixen. die moet je aaien en dan gaat die aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu willen ze alles over huiselijk geweld weten?
ik heb hier allemaal vaag design spullen van hun. allemaal kunst enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee of die duur is.
Ik heb een bureaulamp die ik kan aaien alleen is het lampje nu kapot en ik weet niet waar ik die andere heb gelaten. Aailampen zijn leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s nachts boodschappen doen. het is amerika niet![]()
jezus komt er nog even een rits vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou niets voor mij zijn, ik ben veel te lomp voor kunst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hier allemaal vaag design spullen van hun. allemaal kunst enzo.
Mee eens, ook al schijnt het voor sommige onleesbaar te zijn omdat er niet vaak genoeg op enter wordt gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:36 schreef mootie het volgende:
LIF / Overlevingstocht door de vrije natuur
Leuk topic voor BDS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |