Bucketlist. Dat heb ik gelukkig niet. Klinkt wel als een mooi project, helemaal als het je echt goed lukt. Ga je er 1 maken met 8 snaren? Het waren er 8 volgens mij, die jij wilde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Staat al jaren op m'n bucketlist, en wat ik wil maken is ook al twintig keer veranderd. Maar yes, leuke electrische gitaar.
Kijk, dat is wat duidelijker, voor hetzelfde geld kreeg je nu DM's van dames rond de 70.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toch zeker ergens in de twintig
halfverwege
Mss leuke kleindochterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, dat is wat duidelijker, voor hetzelfde geld kreeg je nu DM's van dames rond de 70.
Uiteindelijk. Eerst een simpeler 6-snarig model. 8 snarige gitaren brengen een heel ander issue met zich mee qua intonatie omdat je lage snaren het beter doen op een lange hals en je hoge snaren op een korte. Het kan wel, maar als ik een 8 snarige gitaar bouw maak ik er een met gewaaierde fretten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bucketlist. Dat heb ik gelukkig niet. Klinkt wel als een mooi project, helemaal als het je echt goed lukt. Ga je er 1 maken met 8 snaren? Het waren er 8 volgens mij, die jij wilde.
Maar het liefst wel voor je doodgaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
Bucketlist is ook een groot woord. Ik wil het gewoon al jaren doen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
Doe het dan wel want voordat je het weet kan er iets gebeuren waardoor je het niet meer kan doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
Dat zou wel helpen. En liever ook niet vlak voor ik dood ga, er op spelen zou ook wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar het liefst wel voor je doodgaat
Zoals wat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe het dan wel want voordat je het weet kan er iets gebeuren waardoor je het niet meer kan doen.
Nee gitaren worden niet verboden, alhoewel, zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals wat?
Gitaren worden verboden?
Yes. Dat kan. Zou er niet aan moeten denken. Kan mijn toekomst als designer ook wel op m'n buik schrijven dan. Los van dat ik niets meer kan maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee gitaren worden niet verboden, alhoewel, zeg nooit nooit.
Je zou iets aan je handen kunnen krijgen waardoor je dan de kracht verlies om zoiets te maken of om een gitaar te bespelen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Dat kan. Zou er niet aan moeten denken. Kan mijn toekomst als designer ook wel op m'n buik schrijven dan. Los van dat ik niets meer kan maken.
Mannen die zichzelf aanbieden.quote:
Jezelf aanbiedenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf aanbieden.
Bied jij jezelf ook aan?
En wat voor leeftijd wil jij dat de dames hebben.
Lol. Die andere 2 dus wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezelf aanbiedenIk ben geen tweedehands auto
Ja lekker...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee gisteren nou goed!![]()
Wil je koffie? Eitje?![]()
Ik was redelijk droog overgekomen, alhoewel er wel heel veel grote plassen lagen ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:10 schreef liesje1979 het volgende:
Hoosbui terwijl ik bijna op de fiets moet.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Eerst een simpeler 6-snarig model. 8 snarige gitaren brengen een heel ander issue met zich mee qua intonatie omdat je lage snaren het beter doen op een lange hals en je hoge snaren op een korte. Het kan wel, maar als ik een 8 snarige gitaar bouw maak ik er een met gewaaierde fretten.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En voor ik aan zoiets krankzinnigs begin probeer ik eerst wel iets normalers.
moguh lies hoe gaat t met de gitaarquote:
quote:Beloved actor Robin Williams died at the age of 63 on Monday, authorities and his wife have confirmed.
Police were the first to announce the death of Williams, who was discovered unconscious and not breathing inside his residence in Tiburon, California. A police report was the original source of the announcement.
The Sheriffs Office Coroner Divison suspects the death to be a suicide due to asphyxia, the report stated.
Williams wife Susan Schneider issued a statement shortly after police released theirs. This morning, I lost my husband and my best friend, while the world lost one of its most beloved artists and beautiful human beings. I am utterly heartbroken. On behalf of Robins family, we are asking for privacy during our time of profound grief. As he is remembered, it is our hope the focus will not be on Robins death, but on the countless moments of joy and laughter he gave to millions.
Said his publicist in a separate statement today, He has been battling severe depression of late. This is a tragic and sudden loss.
An investigation into his death is now underway.
Update: Hollywood is reacting to the death of Williams. Read tweets from the stars about the passing of their friend and fellow actor.
Update 2: President Obama has issued a statement. Robin Williams was an airman, a doctor, a genie a nanny, a president, a professor, a bangarang Peter Pan, and everything in between, he said. But he was one of a kind. He arrived in our lives as an alien but he ended up touching every element of the human spirit. He made us laugh. He made us cry. He gave his immeasurable talent freely and generously to those who needed it most from our troops stationed abroad to the marginalized on our own streets. The Obama family offers our condolences to Robins family, his friends, and everyone who found their voice and their verse thanks to Robin Williams.
In July the actor had checked himself into rehab after troubles with alcohol. A statement from his rep to TMZ at the time said, After working back-to-back projects, Robin is simply taking the opportunity to fine-tune and focus on his continued commitment, of which he remains extremely proud.
Williams is best known for roles in Good Will Hunting, Dead Poets Society, Aladdin, Mrs. Doubtfire, and Jumanji.
More recently, the actor starred on CBS The Crazy Ones
Is altijd raar als iemand die je ''kent'' overlijd, niet dat je hem persoonlijk kent maar toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:27 schreef isax het volgende:
Ik ben echt in shockdat heb ik dus nooit.
Ik denk dat heel veel mensen met hem zijn opgegroeid. En een comedian die zelfmoord pleegt wel extra heftig vind ik. Die twee combineer je niet vaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Is altijd raar als iemand die je ''kent'' overlijd, niet dat je hem persoonlijk kent maar toch.
Depressie kan iedereen overkomen, het is een ziekte en geen gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef isax het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen met hem zijn opgegroeid. En een comedian die zelfmoord pleegt wel extra heftig vind ik. Die twee combineer je niet vaak.
Is het ook. Toen het mij de eerste keer overkwam wist ik echt niet wat ik moet doen. Jammer dat veel mensen denken dat je gewoon jezelf niet moet aanstellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Depressie kan iedereen overkomen, het is een ziekte en geen gemoedstoestand.
Helaas kan je er zeer weinig tegen doen voor zover ik weet. Lijkt me ook echt verschrikkelijk om depressief te zijn.
Van de buitenkant snapt niemand het zeker niet bij hem, hij is enorm rijk gezond(lichamelijk) hij heeft zelfs kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:13 schreef isax het volgende:
[..]
Is het ook. Toen het mij de eerste keer overkwam wist ik echt niet wat ik moet doen. Jammer dat veel mensen denken dat je gewoon jezelf niet moet aanstellen.
Ergens snap ik het wel. Lijkt me erg als iets flopt waar je jezelf zo voor hebt ingezet. Kan goed de laatste druppel zijn geweest.
Echt super triest.
Aaron Carter staat in januari in de Melkweg. Ga je mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Van de buitenkant snapt niemand het zeker niet bij hem, hij is enorm rijk gezond(lichamelijk) hij heeft zelfs kinderen![]()
Maar ach ja, nog iets leuks te melden
Na de Melkweg ja, Arie karter neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:18 schreef isax het volgende:
[..]
Aaron Carter staat in januari in de Melkweg. Ga je mee?
Ook niet met mij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Na de Melkweg ja, Arie karter nee
Ga toch niet naar een of andere boy band kijkenquote:
Kijk je toch gewoon naar mij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ga toch niet naar een of andere boy band kijken
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
ja nu ga je toch twijfelen hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Heb je meerdere outfits?quote:
Ik ben aan t werk, en jij houdt me ervan afquote:
Kan je niet tegen een beetje vrouwelijke charme?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben aan t werk, en jij houdt me ervan af
Nou uhm ja wel, maar ben gelijk zo afgeleidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:45 schreef isax het volgende:
[..]
Kan je niet tegen een beetje vrouwelijke charme?
Boeiend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou uhm ja wel, maar ben gelijk zo afgeleid
Jij bent streng of nietquote:
quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef isax het volgende:
de post die je krijgt als je op jezelf woont
ik ben uit het bevolkingsregister getrokken om een vragenlijst in te vullen door de overheid.quote:
Af en toe folders van de lokale uitgaansgelegenheden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef isax het volgende:
de post die je krijgt als je op jezelf woont
Lol, die ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben uit het bevolkingsregister getrokken om een vragenlijst in te vullen door de overheid.
wtf wist niet eens dat dat bestond.
Of je je creditcardnummer, sofinummer, handtekening en vingerafdruk naar Nigeria wilt sturen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben uit het bevolkingsregister getrokken om een vragenlijst in te vullen door de overheid.
wtf wist niet eens dat dat bestond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of je je creditcardnummer, sofinummer, handtekening en vingerafdruk naar Nigeria wilt sturen?
is door de staat nederland. oftewel gewoon met naam en adres gestuurt. geen deur aan deur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een nee/nee sticker op mijn brievenbus, werkt goed man.
Geen idee, maar ik heb er nog nooit van gehoord en wordt dan altijd een beetje wantrouwig. Eerst even de desbetreffende instantie bellen? En dan niet met een telefoonnummer uit die post.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou het? Zoek het dan eerst maar even goed uit Isax.
Ja ja, je zei al dat het post was, Zwab had het over folders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef isax het volgende:
[..]
is door de staat nederland. oftewel gewoon met naam en adres gestuurt. geen deur aan deur.
er staat: u vertegenwoordigt als het ware veel andere inwoners van nederland.
Er zijn meerdere mensen exact zoals jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef isax het volgende:
[..]
is door de staat nederland. oftewel gewoon met naam en adres gestuurt. geen deur aan deur.
er staat: u vertegenwoordigt als het ware veel andere inwoners van nederland.
ik heb mijn inlogcode er al ingegooitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, je zei al dat het post was, Zwab had het over folders.
En ga je het invullen? Ik ben er wel zo 1 die die dingen invult omdat ik dat leuk vind.
Zal ik mee gaan in je waan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef isax het volgende:
echt zo'n hunger game gevoel heb ik.
daarom trekt het CBS een steekproef uit het bevolkingsregister. De volgende naam is daarbij te voorschijn gekomen: isax
nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen exact zoals jij?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb mijn inlogcode er al ingegooit
Did you put your name in the goblet, Harry?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef isax het volgende:
echt zo'n hunger game gevoel heb ik.
daarom trekt het CBS een steekproef uit het bevolkingsregister. De volgende naam is daarbij te voorschijn gekomen: isax
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Did you put your name in the goblet, Harry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze bedanken me. dat stel ik wel op prijs.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:29 schreef isax het volgende:
ik zal jullie meenemen op mijn ondekkingstocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ingevoerd: ja, gegevens kloppen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef isax het volgende:
dus we komen op een scherm.
hier staat:Als ze bedanken zal het vast wel echt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze bedanken me. dat stel ik wel op prijs.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef isax het volgende:
ik heb zojuist op volgende geklikt.
hier zie ik dit staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ingevoerd: ja, gegevens kloppen.![]()
Ik kijk niet naar SBS6quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef Tandplak het volgende:
sbs6 goed bezig. Cast alleen nog maar freakshow naar aanloop van Beste Idee NL.
She-man neanderthaler en automutilatant mogen kamperen in Utopia opdat wij niet vreemd opkijken van Brit Dekkers als presentatrice en Erland Bakkers (jury) die zichzelf opnieuw heeft uitgevonden.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef Tandplak het volgende:
Brit Dekkers als presentatrice en Erland Bakkers (jury) die zichzelf opnieuw heeft uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelplekken voor kinderen is een gebrek aan. voor volwassenen een grote overvloed.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef isax het volgende:
eerste blok gaat over de leefbaarheid in mijn buurt. ik denk dat dit niet echt een gemiddelde buurt is maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelplekken voor kinderen is een gebrek aan. voor volwassenen een grote overvloed.![]()
![]()
Schrijf je het eronder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:35 schreef isax het volgende:
maar dat kan ik natuurlijk niet antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elkaar helpen geef ik een dikke 10 voor maar ik weet niet of ze dat bedoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik woon hier nog geen twaalf maanden. vind de vragenlijst erg onpersoonlijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef isax het volgende:
volgende pagina:Ik denk niet dat ze dat bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elkaar helpen geef ik een dikke 10 voor maar ik weet niet of ze dat bedoelen.![]()
maar ze helpen wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen menselijke uitwerpselen op staan want dan had ik daar ook ja op kunnen antwoorden.
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, staat er geen vakje bij waarin je verdere uitleg kan geven?
Ik kan daar geen mening over geven, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef isax het volgende:
[..]
neeik denk dat de wallen het gemiddelde van nederland ook erg omlaag rukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever geen zin om overal de spaties weg te halen.
anyway, als ik er last aan ondervond dan had ik hier niet moeten gaan wonen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef isax het volgende:
volgende pagina, ze willen weten of ik er last van heb.Spaties boeien me niet, vind het al grappig dat je het post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whatever geen zin om overal de spaties weg te halen.
anyway, als ik er last aan ondervond dan had ik hier niet moeten gaan wonen.
En jip, daar heb je gelijk in, dan had je daar niet gaan wonen als je er niet tegen kon.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het een saaie vragenlijst. maar ik wil niet dat de overheid mij komt bedreigen. dus we voeren alles netjes in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef isax het volgende:
volgende pagina word er gevraagd of ik het idee heb dat er criminaliteit plaatsvind en of het verminderd is. ook mag ik weer een cijfer geven.
nu mag ik in het algemeen vragen beantwoorden. we beginnen of ik me ooits wel eens onveilig voel.
en hoevaak is blijkbaar ook belangerijk.
de vragenlijst begint nu wat op een psychologische vragenlijst te lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omg, je zou er bijna depressief van worden al die vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:59 schreef isax het volgende:
oei we zijn al bij deel 4 aangekomen. dit gaat over slachtofferschap. ze vragen hoe groot mijn gezin is. ik heb heel verdrietig de toets met het cijfer 1 ingetoetst.
ze willen hierna weten of er de afgelopen 5 jaar bij mij is ingebroken. en mijn auto die ik niet heb. en mijn fiets. en mijn portomonee. en al het andere. en of ik ben geschopt.
en of iemand wat heeft vernield van mij. nu word er gevraagd of mijn band is lekgeprikt.
dit is gebeurt dus ik heb eindelijk ja in kunnen voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou hier kan ik gelukkig nee bij invullen.
inmiddels is de vragenlijst 68% ingevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zo 2004![]()
Inderdaad. Dan ben je ook geen blij mens denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:05 schreef isax het volgende:
je zou maar overal ja in kunnen vullen. dan ben je fucked.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:06 schreef isax het volgende:
de overheid gaat mee en stelt vragen over het gebruik van social media.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zo 2004![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier kan ik ja opvullen want de wijkagent is mijn mattie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:08 schreef isax het volgende:
de overheid wil meer info over cyberpesten.Je zit op fok dus cyberpesten zoek je zelf op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier kan ik ja opvullen want de wijkagent is mijn mattie.
En weet ik veel, omdat internet misschien heel normaal is tegenwoordig en cyberpesten hoort daarbij.quote:
ja maar daar ben ik denk ik de verkeerde leeftijd voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
En weet ik veel, omdat internet misschien heel normaal is tegenwoordig en cyberpesten hoort daarbij.
Klopt, ik ben inderdaad erg blij dat ik geen tiener meer ben, zeker niet met deze technologie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:13 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar daar ben ik denk ik de verkeerde leeftijd voor.
lijkt me vreselijk om tiener te zijn nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik te weinig bezig ben met zulke zaken.
bij mij was msn mega in opkomstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben inderdaad erg blij dat ik geen tiener meer ben, zeker niet met deze technologie.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef isax het volgende:
nu gaat het over de politie in het algemeen. of ik tevrede ben.
en weer een lang lijstje over de boeven vangers.Blij dat ik die lijst niet heb met vragen over de politie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het idee dat ik te weinig bezig ben met zulke zaken.![]()
Ik ben zo blij dat we die shit allemaal niet hadden toen ik tiener was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij was msn mega in opkomstvreselijk vond ik het eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom moet ik mijn licht aanlaten?![]()
toen was geluk nog heel gewoon,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat we die shit allemaal niet hadden toen ik tiener was.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef isax het volgende:
ok nu over de gemeente.
of ik tevreden ben over hun aanpak. ik ga een dikke nee invullen.
een vraag over hoe ik omga met mijn spullen:
1. Kunt u voor elk van de volgende maatregelen aangeven of en hoe vaak u deze neemt om uw woning of uw bezittingen te beveiligen?
Vaak Soms Zelden of nooit Niet van toepassing Geen antwoordik was allang afgehaakt, hoe kan je nu verwachten dat iemand dit serieus invult zeker na zoveel fucking veel vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom moet ik mijn licht aanlaten?It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
mijn ouders komen uit de tijd dat niemand een tv hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
toen was geluk nog heel gewoon,
kleine choco luisterde nog radio, want tv bestond nog niet
Lul, kleine choco had al wel tv.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
toen was geluk nog heel gewoon,
kleine choco luisterde nog radio, want tv bestond nog niet
ik wens ze succes met alles naar beneden te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denken de boeven dat er iemand thuis is en dan breken ze niet bij je in.
Mijn ouders ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders komen uit de tijd dat niemand een tv had
jij bent geen goede burgerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik was allang afgehaakt, hoe kan je nu verwachten dat iemand dit serieus invult zeker na zoveel fucking veel vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze vragen of mijn huis deze dingen bezit.
ik heb 10 sloten ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet meer![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef isax het volgende:
Dat zijn er veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze vragen of mijn huis deze dingen bezit.
ik heb 10 sloten ofzo
En ik heb 1 van de 4.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef isax het volgende:
nog 10% te gaan!
1. Hieronder staan verschillende plekken genoemd die in UW WOONPLAATS zouden kunnen voorkomen. Wilt u telkens aangeven of en hoe vaak u zich hier onveilig voelt?
Als de genoemde plek niet in uw woonplaats voorkomt of u komt er nooit, dan kunt u dat ook aangeven.Jawel, je kan het, nog maar 10%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet meer![]()
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:26 schreef isax het volgende:
valt de fucking fancy streel lamp om van mijn huisbaas
hij doet het niet meer omdat een lampje boog
die lamp is denk ik heeeeeeel duurquote:
Geen idee of die duur is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:28 schreef isax het volgende:
[..]
die lamp is denk ik heeeeeeel duur![]()
nah kan ik vast fixen. die moet je aaien en dan gaat die aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu willen ze alles over huiselijk geweld weten?
ik heb hier allemaal vaag design spullen van hun. allemaal kunst enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee of die duur is.
Ik heb een bureaulamp die ik kan aaien alleen is het lampje nu kapot en ik weet niet waar ik die andere heb gelaten. Aailampen zijn leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s nachts boodschappen doen. het is amerika niet![]()
jezus komt er nog even een rits vragen
Dat zou niets voor mij zijn, ik ben veel te lomp voor kunst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hier allemaal vaag design spullen van hun. allemaal kunst enzo.
Mee eens, ook al schijnt het voor sommige onleesbaar te zijn omdat er niet vaak genoeg op enter wordt gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:36 schreef mootie het volgende:
LIF / Overlevingstocht door de vrije natuur
Leuk topic voor BDS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier word ik nou vrolijk van![]()
en wat heeft dit met mijn veiligheid te maken?![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef isax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier word ik nou vrolijk van![]()
en wat heeft dit met mijn veiligheid te maken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een leuke vragenlijst.
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef isax het volgende:
Dit waren de vragen voor dit onderzoek. Als u nog éénmaal doorklikt, dan worden uw antwoorden definitief verstuurd.
Bedankt voor uw medewerking!
[ afbeelding ]
Nee schat.quote:
wat doen die lui met onze lievige voxs?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee schat.
Ik zuchtte even omdat ik was vergeten dat het soms beter is de COS even te verlaten..
Ik kan heel moeilijk iets loslaten. Die user zat gewoon dingen te verzinnen en weigert dat toe te geven. Dan blijf ik doorzeiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee schat.
Ik zuchtte even omdat ik was vergeten dat het soms beter is de COS even te verlaten..
Niets naar mij persoonlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:46 schreef isax het volgende:
[..]
wat doen die lui met onze lievige voxs?
Dat is maar een klein deel. Een groot aantal kust de grond waar ze op loopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef isax het volgende:
waarom haten ze eigenlijk isa opeens?
zij was toch heilig?
ik dacht al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is maar een klein deel. Een groot aantal kust de grond waar ze op loopt.
Het was grappig dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan heel moeilijk iets loslaten. Die user zat gewoon dingen te verzinnen en weigert dat toe te geven. Dan blijf ik doorzeiken.
haha liefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef isax het volgende:
[..]
anders moest ik even een knubbel zoeken.
Ik geloof dat het weer voorbij is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:59 schreef Voxs het volgende:
Maar ga vooral door met de Big Brother is Watching You vragenlijst-analyse..
Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat het weer voorbij is.
Ik ben benieuwd wat er uit het volgende ei gaat komen.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha![]()
We wachten af
Eerst tijd voor trainen..
knubbel is dat een knuppel waar je iemand mee dood knuffelt ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef isax het volgende:
[..]
anders moest ik even een knubbel zoeken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
knubbel is dat een knuppel waar je iemand mee dood knuffelt ?
ik vind t wel lief ergensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Niet over Isax's spelfouten beginnen.
ik was klaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:59 schreef Voxs het volgende:
Maar ga vooral door met de Big Brother is Watching You vragenlijst-analyse..
ik heul niet, ben zelf net zo slecht in grammatica etcquote:
en dan mij er nog mee plagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heul niet, ben zelf net zo slecht in grammatica etc
ik doe niet aan internet dates,quote:
quote:
dan haal ik je koffiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef Pavement het volgende:
[..]daar moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat tegenover staan wil ik dat ooit doen,
quote:
koffie dekt de lading nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je wil wel graag dat ie meegaat.
hun zijn leuk livequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn oudere broer, alleen ik heb geen tatoeages in mn nek en gezicht
ik heb ze een paar jaar geleden in de Melkweg gezien, ik kreeg bij het voorprogramma gratis bier vd barvrouw omdat mn maat zei dat ik het broertje vd zanger wasquote:
ik weet niet wat ik wil, story of my lifequote:
Ben je weer in de brandnetels wezen rollebollen?quote:
Yep, met een snufje berenklauw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je weer in de brandnetels wezen rollebollen?
Jij leeft op het randje!quote:
Het steekt een beetje. Volgens mij ben ik er zeer ongevoelig voor. Voor staan zeker 50 berenklauwen en daar struin ik constant door, niet dat ik ze vastgrijp, maar de bladeren strijken wel langs me heen. En ik heb nooit een echte reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij leeft op het randje!
Snufjes berenklauw..huidreactie er van?
zijn ze ook. en erg knuffelbaar ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vind ik wel zo vreselijk lelijk.
Dan ben je redelijk ongevoelig er voor. Mooi zeg, zoveel berenklauwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het steekt een beetje. Volgens mij ben ik er zeer ongevoelig voor. Voor staan zeker 50 berenklauwen en daar struin ik constant door, niet dat ik ze vastgrijp, maar de bladeren strijken wel langs me heen. En ik heb nooit een echte reactie.
Apenboom..mensen vergeten dat die dingen klein gehouden dienen te worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
zijn ze ook. en erg knuffelbaar ook niet.
Heel mooi, maar ze zaaien vreselijk uit, ze pakken meter voor meter grond. Als ik niks doe is het gewoon een bos.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan ben je redelijk ongevoelig er voor. Mooi zeg, zoveel berenklauwen.
[..]
Apenboom..mensen vergeten dat die dingen klein gehouden dienen te worden.
Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel mooi, maar ze zaaien vreselijk uit, ze pakken meter voor meter grond. Als ik niks doe is het gewoon een bos.
V'domme, die van mij zijn krap 20cm, wel met bloem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Zoals die stomme wilde aardbei dit jaar.
Vorig jaar in mijn tuin kwam er iets groens op wat ik heb laten staan omdat ik niet wist wat het was.
Dit jaar kwam het weer en het bleek een stokroos, met 10 takken, die drie meter hoog werd. Prachtig
Lol, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:40 schreef mootie het volgende:
[..]
V'domme, die van mij zijn krap 20cm, wel met bloem.
Belangrijker is de vraag waarom jij de SC van de dag nog niet gevonden hebt, waar het wemelt van de leuke jonge vrouwen die smachten om jou een DM te sturen.quote:
Omdat ik het druk hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Belangrijker is de vraag waarom jij de SC van de dag nog niet gevonden hebt, waar het wemelt van de leuke jonge vrouwen die smachten om jou een DM te sturen.
Kleur?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef isax het volgende:
de nagellak die ik heb gekocht is een beetje fel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot plaatje oeps.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 16:07:07 ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef isax het volgende:
[..]Oei die is heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot plaatje oeps.
Ik heb deze, prachtige diep rode kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oei die is heftig!
Ik heb deze, prachtige diep rode kleur.die ziet er mooi uit! ik heb verschillende rood kleuren. deze is meer oranje dan rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik nog altijd mooi. heb ook de blauw en groen van die collectie maar is zo klote om er af te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
die ziet er mooi uit! ik heb verschillende rood kleuren. deze is meer oranje dan rood.Glittertjes..heb ik niets mee. Alleen met diep rode, bloedrode kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik nog altijd mooi. heb ook de blauw en groen van die collectie maar is zo klote om er af te krijgen
Ja, afhalen is altijd een smeerboel
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
jij moet werkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:17 schreef Pavement het volgende:
ik ga weer, wat een onderwerp zeg hier kan ik echt niks over mee lullen
ik eigenlijk ook niet. maar die collectie vind ik echt mooi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Glittertjes..heb ik niets mee. Alleen met diep rode, bloedrode kleur.
Ja, afhalen is altijd een smeerboel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. maar die collectie vind ik echt mooi.
ik weet ook nog niet wat ik met deze. misschien een strikje ergens tekenen
nee zo zeg maar:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Voxs het volgende:
[..]You've lost me
Strikjes..
ehm...op je duim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maaaar daar ben ik stiekem veelste lui voor.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
nee zo zeg maar:Misschien maar beter ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maaaar daar ben ik stiekem veelste lui voor.
Ik vind het lelijk
hmm niet zo lief van me , sorry.
Als jij het mooi vind, dan lekker doen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
jij bent ook oud toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook
Ik vind het lelijk
hmm niet zo lief van me , sorry.
Als jij het mooi vind, dan lekker doen
Jij bent zo'n kind nog toch?quote:
Daar heb ik nou helemaal geen problemen mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
normaliter ga ik nog langer mee als jou ja
Wat is haar standpunt danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
Spannend, ik ben team Billy ineens, en ik meen het nog ook.
hoe komt het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
Spannend, ik ben team Billy ineens, en ik meen het nog ook.
cup a soupquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
DISCLAIMER: Houdt rekening met heftige 15.00/16.00 middag-dip. Don't mess with me
haha ja..en het is al half vijfquote:
Dat ze het kansloos vindt dat mensen knuffels bestellen en dan gierend van de lach hun bestelling annuleren ovv omdat Billy een verrot karakter heeft.quote:
Billy die iemand anders kansloos vindt. Mooi hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze het kansloos vindt dat mensen knuffels bestellen en dan gierend van de lach hun bestelling annuleren ovv omdat Billy een verrot karakter heeft.
En ze heeft nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Billy die iemand anders kansloos vindt. Mooi hoor.
Het zal allemaal wel, het is toch één grote trieste bende, beetje raar om daar nog onderscheid in te gaan maken. Oh wacht, die is toch net iets triester dan die, laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze heeft nog gelijk ook.
Al wordt de mailer in de Cos op handen gedragen.
is het een cos grap? triest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze heeft nog gelijk ook.
Al wordt de mailer in de Cos op handen gedragen.
Ruud knuffelen ... Maar dat wordt verbloemd door te zeggen dat de 2 koeien met elkaar hebben lopen geitah...quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze het kansloos vindt dat mensen knuffels bestellen en dan gierend van de lach hun bestelling annuleren ovv omdat Billy een verrot karakter heeft.
mag wel hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde er 1 voor je bestellen, maar dat moet dan maar een andere keer.
Ik had even afleiding en had het begin van de ontploffing nog meegekregen, streams staan weer aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef isax het volgende:
[..]
uto staat op ontploffen en ik weet nog altijd niet wat ik ga eten.
ik zit te denken aan kikkerewrten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had even afleiding en had het begin van de ontploffing nog meegekregen, streams staan weer aan.
En ik weet ook niet wat je moet eten.
Die zijn handig als je alleen bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef isax het volgende:
ik ga toch maar iets met rijst maken.
je hebt in van die zakjes. die zijn handig.
naah dan word het zoveel werk met zelf een hele saus in elkaar flikkeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn handig als je alleen bent.
Daar kan je dan toch ook die kikkererwten doorheen doen.
Aha. Ik snap het, dan je rijstkoker aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef isax het volgende:
[..]
naah dan word het zoveel werk met zelf een hele saus in elkaar flikkeren.
dat doe ik op maandag-donderdag niet.
ik haaaaaaaaaaaaat koken met gas.
denk je dat ik rijk ben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha. Ik snap het, dan je rijstkoker aan.
En ik heb de laatste jaren geen gas meer en ik mis het niet, dat was inderdaad redelijk ellendig.
Ik denk niets, dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef isax het volgende:
[..]
denk je dat ik rijk ben?![]()
wij hadden nooit gas thuis. en nu woon ik op mezelf.![]()
mijn vorige appartement was echt traumatiserend. zat niet eens zo'n aansteek knopje op of wat dan ook. en als je daar tegen stoten vergaste je jezelf gewoon.
ik heb paar maanden geleden hier het gas aangelatenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niets, dat kan ik niet.![]()
Wij hadden zo'n oven die op gas werkte en de geiser. Ik weet alles van angst voor als de boel niet goed aan gaat of uitgaat en je hebt het niet door. Mijn moeder zorgde er wel voor dat ik de angst goed overnam.
Ik vind gewoon het voordeel van elektrisch koken dat de boel makkelijker is schoon te maken.
Het gaat over geld en roken en billy en lot haten elkaar nu en en en. Teveel, lees de cos maar of de sv'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is er weer een vliegtuig over gevlogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |