SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens een CF > CAM kaartje willen betalen, llgierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Update van mijn team. Ben benieuwd naar Dennis, next up is Rudi Gullit![]()
![]()
een paar dagen zo traden en je hebt hemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Update van mijn team. Ben benieuwd naar Dennis, next up is Rudi Gullit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo kan hij nog in de spitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet eens een CF > CAM kaartje willen betalen, llgierHad wel een ST>CF kaartje gekocht
En als ik close ben kan ik nog altijd Weah dumpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een paar dagen zo traden en je hebt hem![]()
geen zin meer in verlengen. spelen morgen wel weer.quote:
De benz is echt fucking kut om tegen te spelen. Hij is zo behendzema.![]()
Neville heb je nooit mee gespeeld he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo kan hij nog in de spitsHad wel een ST>CF kaartje gekocht
[..]
En als ik close ben kan ik nog altijd Weah dumpenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jawelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neville heb je nooit mee gespeeld he?![]()
niet fijn?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:38 schreef DutchSL het volgende:
Maldinigod zal wel onbetaalbaar zijn?![]()
![]()
NIF Henry was al een baasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Rijst het volgende:
ik wil dit. maar dan moot ik weer mijn team omgooien![]()
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe gewoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Rijst het volgende:
ik wil dit. maar dan moot ik weer mijn team omgooien![]()
[ afbeelding ]
DSL: futbin.com![]()
Misschien maar goed dat er geen legends op PS zijn anders was de autist in mij doorgegaan tot ik Gullit en Maldini en nog wat legends kon betalen![]()
![]()
Maldini en Gullit zijn ongeveer even duur. Dan heb ik toch liever Gullitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tering
Ken die hele site niet eens zo lang lig ik er al uit![]()
Misschien maar goed dat er geen legends op PS zijn anders had de autist in mij doorgegaan tot ik Gullit en Maldini en nog wat legends kon betalen![]()
![]()
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry ben met potje bezig.quote:
Hij is aids ja. Kan alleen verdedigen. Zo kut als hij mee naar voren ging, gewoon een kleine CB op rechts is het
Denk dat jij hem ook echt kut zal vinden. Gewoon Richards alleen kan hij aanvallend nog veel minder![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thaddie -> Bergkamp
Maver -> Werk![]()
![]()
tnx. Vraag me af of Neville en TOTS Cahill beter zal zijn dan IF Debuchy en Kaboul/kosquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry ben met potje bezig.
Hij is aids ja. Kan alleen verdedigen. Zo kut als hij mee naar voren ging, gewoon een kleine CB op rechts is het
Debuchy is niet slecht maar in div 1 iedere wedstrijd tegen 90 pace heeft hij het wel zwaar. En h/m icm Gullit rcm is niet ideaal. In cups kwam ik er makkelijker mee weg. En Kaboul en andere Franse cb's zijn ook niet heel boeiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walker kan zeker niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tnx. Vraag me af of Neville en TOTS Cahill beter zal zijn dan IF Debuchy en Kaboul/kos
Debuchy is niet slecht maar in div 1 iedere wedstrijd tegen 90 pace heeft hij het wel zwaar. En h/m icm Gullit rcm is niet ideaal. In cups kwam ik er makkelijker mee weg. En Kaboul en andere Franse cb's zijn ook niet heel boeiend.![]()
ik overweeg 8 chem Walker..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het beest is altijd sick. Vind het sicker dat een Nijland een MOTM kaart krijgtquote:![]()
Volgende week Leon de Kogel denk ik![]()
![]()
Enige goal in die wedstrijd, wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het beest is altijd sick. Vind het sicker dat een Nijland een MOTM kaart krijgt![]()
Volgende week Leon de Kogel denk ik![]()
![]()
Geheel andere speler had ik verwacht, niet zozeer uit de Eredivisiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Enige goal in die wedstrijd, wat verwacht je dan?![]()
Nee is nieuw. Ff team bedenken met Hertha Beerensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
https://docs.google.com/s(...)M-02zQ91azA/pubhtml#
Release 9 was al bekend? DS2?![]()
![]()
Ik neem ook niet aan dat ie daar voor gehaald is? Cole is er ook al...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:10 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat ze urby niet linksback maken.![]()
BPL Poco
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakte voor dat team verder niet uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht trouwens gister ofzo dat die er al was
Al zou het wel betekenen dat Neuer dan op doel kan ipv Hart, maar ben eigenlijk erg tevreden over (IF) Hart. Doet het echt heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fuck nee ik ben gebanned![]()
op habbo gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen speciale packs uit ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
noquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen 100k
Wie postte vandaag dat team met Vertonghen LB?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog geen mail gehad en kan er nog niet in, we zullen het zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 00:23:09Re: the bans from the start of the month, some being reversed today, some are pending further investigation & some confirmed bans. reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 00:23:43I don't have more detail to give right now but I hope to let you know when the whole process is complete. reageer retweet
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Confirmed ban.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog geen mail gehad en kan er nog niet in, we zullen het zienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ook nog geen mail van gehadquote:alle opties nog open.
hoe is t met je aanname gegaan nog gelukt gister ?
p.s. ibra stijgt alweer lekker
#FreeTrapz![]()
Geen tijd gehad om te proberen eigenlijk want moest gisterenavond even gefreshed worden. jwzquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook nog geen mail van gehadalle opties nog open.
hoe is t met je aanname gegaan nog gelukt gister ?
p.s. ibra stijgt alweer lekker![]()
Hoeveel is Ibra nu dan?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geweldigtegen een of ander engels kut kind met een headset ik luister al een helft naar fuck ibra ibra fuck fucking cunt
#FreeTrapz![]()
ah dat geeft een verklaring voor de prijsstijgingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
mooi dat gassietoen ie voor kwam ging het nog wel hij heeft uiteindelijk gerage-quit na 3 goals van ibra
en dan zelf een team hebben wat duurder is dan hele ibra he.
#FreeTrapz![]()
In de Champions Cup speelde hij 2x basis op LB en Cole 1x.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik neem ook niet aan dat ie daar voor gehaald is? Cole is er ook al...
Al zullen ze Emanuelsson wel net als bij Milan wel overal en nergens neerzetten, soms LB, soms middenveld, soms bank..![]()
Ah ok, voornamelijk bank wss ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In de Champions Cup speelde hij 2x basis op LB en Cole 1x.
Al zullen ze Emanuelsson wel net als bij Milan wel overal en nergens neerzetten, soms LB, soms middenveld, soms bank..![]()
Hveen scout op Wefut.combeetje kijken wie er een IF hebben in Scandinavië en die maar kopen hehe. Eerst Sam Larsson en nu schijnt er interesse te zijn in die Bahoui.
![]()
Iemand nog PS3 coins voor een scherp prijsje? PM mij!
Heb te weinig tijd om een team op te bouwen, maar wil nog wel ff FUT14 kunnen spelen.![]()
vipcoinsfifa.comquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog PS3 coins voor een scherp prijsje? PM mij!
Heb te weinig tijd om een team op te bouwen, maar wil nog wel ff FUT14 kunnen spelen.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef Freire het volgende:
Jongens, gefeliciteerd met Gerard Meijer
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, je krijgt je coins binnen een uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is dit te vertrouwen? En werkt het?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef Freire het volgende:
Maver heeft gisteren geen topics meer geopend op het EA forum, wie spot zijn nieuwe account ?![]()
![]()
Ja is betrouwbaar, er was nog een goedkopere site maar die ben ik vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is dit te vertrouwen? En werkt het?![]()
Volgens mij 24 uur dus tot vanavond 11 uur ofzo.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waarom komen ze eigenlijk zo laat met de MoTM kaarten en zitten ze niet gewoon in TOTW.
toch maar even in de gaten houden denk ik
#FreeTrapz![]()
Dank.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij 24 uur dus tot vanavond 11 uur ofzo.![]()
![]()
442 ofzo met Mikel en Diaby CM ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef Dylan98 het volgende:
Weet iemand een team met tots Henry & Martins? Het liefst geen MLS verdediging. Te besteden: 250K![]()
![]()
Johnson - Martinsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef Dylan98 het volgende:
Weet iemand een team met tots Henry & Martins? Het liefst geen MLS verdediging. Te besteden: 250K
Henry
De rest Frans.![]()
MLS heeft een paar prima verdedigers hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef Dylan98 het volgende:
Weet iemand een team met tots Henry & Martins? Het liefst geen MLS verdediging. Te besteden: 250K
Opara en Jean-Baptiste.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Vond hem altijd wel goed in Take Thatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen geen XBOX.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 12:00:06New #FUTLegends announced today at the #XboxGamescom press event! 1-2pm UK. Watch it live: http://t.co/caUWQXB6MD #FIFA15 @Xbox reageer retweet
PSN: DePresident_![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel goed in Take ThatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_!
![]()
Ik ben net thuis gekomen. Het ging goed. krijg volgende week ook werkkleding, die hebben ze besteld voor mijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe was het werken? Nog steeds intro of gewoon vol aan de bak?![]()
Goed om te horen. Wat heb je zoal moeten doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis gekomen. Het ging goed. krijg volgende week ook werkkleding, die hebben ze besteld voor mij![]()
Zorgen voor het eten en drinken voor de ouderen in het verzorgingstehuis. Dat ze alles krijgen wat ze hebben besteld en dat soort dingen. Wel leuk werk opzichquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wat heb je zoal moeten doen?![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zorgen voor het eten en drinken voor de ouderen in het verzorgingstehuis. Dat ze alles krijgen wat ze hebben besteld en dat soort dingen. Wel leuk werk opzich![]()
![]()
Ik kreeg een transfer die nieuw was dus ik had al het idee dat er nieuwe transfers waren.. en dat was dus ook zo. Al kreeg ik Ogunjimi en Abdellaoue ook gisteren en die waren nog niet getransferd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
https://docs.google.com/s(...)M-02zQ91azA/pubhtml#
Release 9 was al bekend? DS2?
Echt heel slecht geslapen door het onweer![]()
![]()
twijfel twijfel, lekker ps3 nog een jaar houden en daar destiny en fifa voor halen?
ps4 dit jaar volgens mij toch nog amper toegevoegde waarde, dunno hoe dat met het eerste deel van volgend jaar zit'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja om 6 uur gamen he stiekemerd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg een transfer die nieuw was dus ik had al het idee dat er nieuwe transfers waren.. en dat was dus ook zo. Al kreeg ik Ogunjimi en Abdellaoue ook gisteren en die waren nog niet getransferd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja om 6 uur gamen he stiekemerd!![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ey prezziequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:01 schreef DePresident. het volgende:
Alleen geen XBOX.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 12:00:06New #FUTLegends announced today at the #XboxGamescom press event! 1-2pm UK. Watch it live: http://t.co/caUWQXB6MD #FIFA15 @Xbox reageer retweet
![]()
![]()
Emanuelson is gewoon een LB, das wel nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg een transfer die nieuw was dus ik had al het idee dat er nieuwe transfers waren.. en dat was dus ook zo. Al kreeg ik Ogunjimi en Abdellaoue ook gisteren en die waren nog niet getransferd.
Waarom zou je Destiny willen spelen op de PS3?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
twijfel twijfel, lekker ps3 nog een jaar houden en daar destiny en fifa voor halen?
ps4 dit jaar volgens mij toch nog amper toegevoegde waarde, dunno hoe dat met het eerste deel van volgend jaar zit![]()
Ja, omdat ik niet kon slapen ging ik nog maar even FIFA'en.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja om 6 uur gamen he stiekemerd!![]()
omdat ik de beta ook op de ps4 gespeeld heb en het nou echt niet zoveel vond verschillen behalve dat het wat mooier was. Laat dat mij nou niet veel boeien bij een shooterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je Destiny willen spelen op de PS3?
Gameplay zelfde, laadtijden net zo lang.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan zou ik lekker je PS3 de aankomende jaren houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat ik de beta ook op de ps4 gespeeld heb en het nou echt niet zoveel vond verschillen behalve dat het wat mooier was. Laat dat mij nou niet veel boeien bij een shooter
Gameplay zelfde, laadtijden net zo lang.![]()
Ik wacht nog wel een jaar in ieder geval, heb nog een stapel PS3 games liggen die uitgespeeld moeten worden en de PS4 zou toch nauwelijks gebruikt worden met de games die er tot dusver voor uit zijn die ik nu niet kan spelen (alleen Infamous 3 en straks de nieuwe AC eigenlijk).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
ps4 dit jaar volgens mij toch nog amper toegevoegde waarde, dunno hoe dat met het eerste deel van volgend jaar zit![]()
Hee dee es twee ik opende net 400c packs om fitness kaartjes te krijgen, wat denk jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik niet kon slapen ging ik nog maar even FIFA'en.
krijg ik zilvere spelers/items in die pakketten.
Joel Obi (Inter) en ik kreeg Sounders groene kit. Cool right?![]()
goed argument wel. Dus als graphics bij shooters je niet veel boeien kan je beter een ps3 houden. Dan geldt hetzelfde denk ik ook voor jou met je 360quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker je PS3 de aankomende jaren houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel een jaar in ieder geval, heb nog een stapel PS3 games liggen die uitgespeeld moeten worden en de PS4 zou toch nauwelijks gebruikt worden met de games die er tot dusver voor uit zijn die ik nu niet kan spelen (alleen Infamous 3 en straks de nieuwe AC eigenlijk).komt echt traag op gang dat ding
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ligt eraan BF4 op 360 en BF4 op next gen is niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goed argument wel. Dus als graphics bij shooters je niet veel boeien kan je beter een ps3 houden. Dan geldt hetzelfde denk ik ook voor jou met je 360
[..]komt echt traag op gang dat ding
![]()
Verwachten jullie dat ie goedkoper wordt of heb je de ruimte/het geld niet?Ik gebruik mn 4 ook maar af en toe maar staat me totaal niet in de weg en verwacht geen prijsverlaging voor zn 3e levensjaar..
![]()
Ligt er ook aan wat voor bundels er komen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
Verwachten jullie dat ie goedkoper wordt of heb je de ruimte/het geld niet?Ik gebruik mn 4 ook maar af en toe maar staat me totaal niet in de weg en verwacht geen prijsverlaging voor zn 3e levensjaar..
![]()
bf4 op ps3 was ook dikke troep ja. WEl veel vrienden die nieuwe bf beta gespeeld en die vonden het echt allemaal niks. Dus als dat nou komend jaar eigenlijk het enige voor je is om next gen voor te halen met mss een iets betere fifa. Overtuigt mij iig weinig dat dingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan BF4 op 360 en BF4 op next gen is niet te vergelijken.
MAar wat Zhano zegt klopt natuurlijk ook wel weer. Alleen die stap om een voorlopig redelijk nutteloos ding te kopen voelt niet al te chillnice. Waarom blijf je trouwens zo retarded iam spellen als je weet hoe het wel moet, om er nog maar een laatste keer op terug te komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb dat EA Access gedownload, heb alleen nog geen abonnement genomen, van de week wel even doen.
Dat scheelt je een keer 2 tiensmtjes ofzo johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor bundels er komen natuurlijk![]()
![]()
Ik heb Hardline niet gespeeld maar ben er wel blij mee dat ze hem hebben uitgesteld komen genoeg andere games aan nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bf4 op ps3 was ook dikke troep ja. WEl veel vrienden die nieuwe bf beta gespeeld en die vonden het echt allemaal niks. Dus als dat nou komend jaar eigenlijk het enige voor je is om next gen voor te halen met mss een iets betere fifa. Overtuigt mij iig weinig dat ding
[..]
nice. Waarom blijf je trouwens zo retarded iam spellen als je weet hoe het wel moet, om er nog maar een laatste keer op terug te komen![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee dee es twee ik opende net 400c packs om fitness kaartjes te krijgen, wat denk je
krijg ik zilvere spelers/items in die pakketten.
Joel Obi (Inter) en ik kreeg Sounders groene kit. Cool right?![]()
boh Litmanen verlangt stiekem naar Destinyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Hardline niet gespeeld maar ben er wel blij mee dat ze hem hebben uitgesteld komen genoeg andere games aan nu.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn er nog goede spitsen in de spaanse competitSerieus? Dan ga ik IF Armero verkopen. Valt toch tegen.quote:![]()
Destiny,FIFA 15, GTA V, Masterchief Collection, 2K15, Far Cry 4 komen er nog allemaal aan dit jaar die ik wel ga halenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
boh Litmanen verlangt stiekem naar Destiny![]()
De PS3 kocht ik ook pas in najaar 2010 (bundel met AC Brotherhood), ben gewoon geen early adopter en een zuunige krentquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
![]()
Ik koop een console pas als ik denk dat ik er veel op ga spelen en dat ligt niet aan de controller of hoe krachtig hij is, maar aan het aanbod van spellen die ik interessant vind.
Ik sluit niet eens uit dat ik volgend jaar nog eerder een WiiU ga halen (want ik ben wel zo'n nerd dat ik een nieuwe Zelda gelijk wil hebben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Destiny,FIFA 15, GTA V, Masterchief Collection, 2K15, Far Cry 4 komen er nog allemaal aan dit jaar die ik wel ga halenGta puur om de graphics nog een keer kopen?
Rest hopelijk ook wel tof ja, alhoewel Far cry mp wel zal tegenvallen as always, maar die game haal je wrs meer voor de sp.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik haal GTA meer omdat iedereen hem haalt en ik GTA Online nooit een kans heb gegeven op de 360. Dat werkte me toch een partij kut de eerste maandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Gta puur om de graphics nog een keer kopen?
Rest hopelijk ook wel tof ja, alhoewel Far cry mp wel zal tegenvallen as always, maar die game haal je wrs meer voor de sp.![]()
![]()
![]()
bij mij werkte het gelukkig goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik haal GTA meer omdat iedereen hem haalt en ik GTA Online nooit een kans heb gegeven op de 360. Dat werkte me toch een partij kut de eerste maand![]()
vond het echt vet toen om met vrienden te doen. Freeroamen leuk, jobs samen doen leuk, af en toe racen enzo.
Ook veel vrienden die toen afgehaakt waren omdat ze idd na een maandnog steeds niet normaal online konden
Maar nice, het wel waard dan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef Rijst het volgende:
poker blijf maar forever op last gen losa
Mijn PS3 is vorige week overleden. Dus nu moet ik mn PS4 wel gebruiken, maar ik heb alleen WatchDogs ()
Ik koop alleen FIFA en GTA net als vorig jaar![]()
![]()
maar 2 fouten in de OP van 1 zin dit keerquote:
Tim die zegt dat er geen handicap in seasons is, nou Messi en co hebben nog nooit zo dramatisch gespeeld als in de laatste vier potjes
![]()
![]()
http://jezalhetmaar.bnn.nl/zijn/video/aflevering/139
Hier die aflevering van die meid van 16 en gast van 42 die eerst haar stiefpa was (werd gister hier uitgebreid over gepost)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik ben 23 wedstrijden ongeslagen met legends..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:52 schreef Alovenac het volgende:
Tim die zegt dat er geen handicap in seasons is, nou Messi en co hebben nog nooit zo dramatisch gespeeld als in de laatste vier potjes
Team speelt prima.
Mogelijke redenen:
1. Ik ben gewoon fucking goed.
2. Sinds ik een nieuwe controller heb ben ik gewoon fucking goed.
3. In combinatie met mijn bronze bank ben ik gewoon fucking goed.
4. In combinatie met mijn custom tactics ben ik gewoon fucking goed.
ik jinx het nu wel gruwelijk dus zal vanavond alles wel verliezen![]()
wel naar voren gekomen dat ie eerst met haar moeder was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Hier die aflevering van die meid van 16 en gast van 42 die eerst haar stiefpa was (werd gister hier uitgebreid over gepost)
edit: ah hoor het al, ja dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
vanaf 10 minuten ongeveerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Was echt 11 wedstrijden op rij ongeslagen ofzo in seasons en de laatste wedstrijden is het echt dikke aids. Kan niet zo zijn dat mijn teams ineens niet meer kunnen passen en geen bal meer aan kunnen nemen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben 23 wedstrijden ongeslagen met legends..
Team speelt prima.
Mogelijke redenen:
1. Ik ben gewoon fucking goed.
2. Sinds ik een nieuwe controller heb ben ik gewoon fucking goed.
3. In combinatie met mijn bronze bank ben ik gewoon fucking goed.
4. In combinatie met mijn custom tactics ben ik gewoon fucking goed.?
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:57 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Was echt 11 wedstrijden op rij ongeslagen ofzo in seasons en de laatste wedstrijden is het echt dikke aids. Kan niet zo zijn dat mijn teams ineens niet meer kunnen passen en geen bal meer aan kunnen nemen toch?
Dat is mijn antwoord![]()
![]()
die vader ging haar perongeluk aanraken in zijn slaap toen die dochter niet alleen durfde te slapen na moeder dood was en bij hem kwam liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Die gast noemde haar ook dochter en zij noemde hem pa
![]()
ze was toen 15, wauw. En die dochter voelde zich er veilig bij
FUT sites zijn ook nog niet wakker, hebben nog geen transfers... DE kans voor Reemi, maar die is natuurlijk net op vakantie![]()
![]()
Op 10 minuten, 25 minuten en 40 minuten, de rest gaat over die kuthondenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die vader ging haar perongeluk aanraken in zijn slaap toen die dochter niet alleen durfde te slapen na moeder dood was en bij hem kwam liggen
![]()
ze was toen 15, wauw. En die dochter voelde zich er veilig bij
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 12-08-2014 13:12:42 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
op de ps3 geen last vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:09 schreef Rijst het volgende:
wordt nu 2x achterelkaar gedisconnect na een potje'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zit tussen je oren of jbgs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:52 schreef Alovenac het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HandicapWat een onzin. Vaak is het gewoon even inspelen met een team. Wanneer ik een potje of 4 met hetzelfde team achter de rug heb ken je de krachten van je team en maak je iedereen in. Heb ik dan.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dat speelt mee maar toch heb ik het gevoel dat het team anders speelt nu ik met custom tactics en een bronze bank speelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef gazhims3lv het volgende:
HandicapWat een onzin. Vaak is het gewoon even inspelen met een team. Wanneer ik een potje of 4 met hetzelfde team achter de rug heb ken je de krachten van je team en maak je iedereen in. Heb ik dan.
Die tactics zullen wel het grootste verschil zijn, heb pressure veel lager staan. Nu is 352 niet meer zo kwetsbaar want mijn CBs vliegen niet naar voren om een bal te tackelen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAAHGRAAG VERWIJDEREN![]()
Misschien wat dingen ingespoten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef Zhano het volgende:
Gareth Bale zegt ff dat ie de hele zomer alleen maar wat hardgelopen heeft
[ afbeelding ]![]()
wtfquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
wow, die chick heeft 11(!) miskramen gehad
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Misschien wat dingen ingespoten?![]()
![]()
Bronze bankquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat speelt mee maar toch heb ik het gevoel dat het team anders speelt nu ik met custom tactics en een bronze bank speelt.
Die tactics zullen wel het grootste verschil zijn, heb pressure veel lager staan. Nu is 352 niet meer zo kwetsbaar want mijn CBs vliegen niet naar voren om een bal te tackelenDaar gebruik ik toch te graag wisselspelers voor. Lekker de tegenstander gek tikken en op het laatst nog even wat beulen erin om het af te maken. Bohh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol wut
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol wut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay de laatste dan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ook geen elo rating ofzo die je eens een stuk betere tegenstanders geeftquote:? Dat kan ook natuurlijk.
![]()
nee nee nee steriliseren is het bestequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien eens anticonceptie nemen domme kut![]()
![]()
Is misschien wel het beste voor haar jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee nee nee steriliseren is het beste
![]()
![]()
Zie net dat mijn laatste potje van een half uur geleden ook een disconnect is jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:28 schreef Rijst het volgende:
oke als je verliest dan wordt je gedisconnect door ea![]()
![]()
jaja, hier valt Trapz door de mand:
Ik ben verslaafd aan gamen. Mijn vriendin heeft geen idee. Pas als zij slaapt kruip ik achter m'n xbox.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Naam van de console is gefingeerd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:35 schreef The_Yakuza het volgende:
jaja, hier valt Trapz door de mand:
Ik ben verslaafd aan gamen. Mijn vriendin heeft geen idee. Pas als zij slaapt kruip ik achter m'n xbox.![]()
![]()
dat ik 5 jaar lang op hetzelfde meisje verliefd ben geweest ookal wist ik al na een maand dat zij niets voor mij voelde![]()
Hangt af van je formatie, speelstijl en spelersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:37 schreef Freire het volgende:
Ook maar eens costum tactics makenIemand tips?
![]()
![]()
41212 (2)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hangt af van je formatie, speelstijl en spelers![]()
Echt?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system
Schreef jij niet over games enzo? Of ben ik nu in de war...![]()
Ik bedoel meer dat ik niet wist dat het in FUT zat.. En je bent niet in de war, had het moeten weten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt?
http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system
Schreef jij niet over games enzo? Of ben ik nu in de war...
Candreva ipv Cerci en neem een fatsoenlijke keeperquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer een kutteam gemaakt, ik begon niet zo goed maar het speelt nu steeds beter.
[ afbeelding ]![]()
Maar wie? Ik had eerst Costil op doel maar dat was echt een dramaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Candreva ipv Cerci en neem een fatsoenlijke keeper![]()
![]()
Cerci vond ik juist beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Candreva ipv Cerci en neem een fatsoenlijke keeperMaar neem een fatsoenlijke spits.
![]()
Gedver wat een lelijk teamquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer een kutteam gemaakt, ik begon niet zo goed maar het speelt nu steeds beter.
[ afbeelding ]
Je hebt weinig keus hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar wie? Ik had eerst Costil op doel maar dat was echt een drama![]()
Palacio is juist heel goed. Nog nooit iemand gezien die zo hard kan schieten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cerci vond ik juist beterMaar neem een fatsoenlijke spits.
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Palacio is juist heel goed. Nog nooit iemand gezien die zo hard kan schieten.
gr gr![]()
Hagiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Palacio is juist heel goed. Nog nooit iemand gezien die zo hard kan schieten.
Oeffffffffff Adriano in PES. Wat een beest was dat, bohhhhhhquote:![]()
Ik!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen 100k
Wie postte vandaag dat team met Vertonghen LB?![]()
link? en wanneer sony?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oke dacht dat het een 'onbekende' user was. Dacht even dat ik die persoon tegenkwam bij seasonsquote:![]()
![]()
Gamekingsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:59 schreef Rijst het volgende:
http://www.gamekings.tv/g(...)com-2014-livestream/
ik kijk hier![]()
thxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:59 schreef Rijst het volgende:
http://www.gamekings.tv/g(...)com-2014-livestream/
ik kijk hier'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die wisten wel dat er een ELO rating in fifa zatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THE BEST PLACE TO PLAY YEAHquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
GWOUND BWEAKING EXCLUSIFS!!!111![]()
4-3-3 (5) met dit teamquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hangt af van je formatie, speelstijl en spelers
Speelstijl vooral zonder crosses, via de flanken over de grond de spits proberen te bereiken en veel druk naar voren![]()
![]()
Brazil Ronaldo was toch wel een must imo
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:07 schreef Freire het volgende:
[..]
4-3-3 (5) met dit team
[ afbeelding ]
Speelstijl vooral zonder crosses, via de flanken over de grond de spits proberen te bereiken en veel druk naar vorenwat een bazenteam
![]()
![]()
Meh Pires is beterquote:Idd de echte legends zijn er niet bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Alleen Roberto Carlos is echt vet. Waar zijn Ronaldo en Zidane?![]()
Wtf is er met de PS3 aan de hand man, nu ook na een win weer een foutmelding en terug naar het hoofdmenu
![]()
![]()
Goat Simulator
Heb ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
Wtf is er met de PS3 aan de hand man, nu ook na een win weer een foutmelding en terug naar het hoofdmenu
![]()
![]()
twitter:ChuBoi twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 14:16:13OKOCHA 10* SKILLS M8! Nah 5* star skills confirmed though. #FUTLegends reageer retweet
![]()
Op de ps4 ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
![]()
![]()
Nou, hoef de rest ook niet meer te zien
Wat een teleurstelling die nieuwe legends zeg
GRAAG VERWIJDEREN![]()
dat Escapists lijkt me ook wel leuksowieso halen
op je ps3 jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Raul, Ronaldo, Zidane, Maradonna, Stam, Rivaldo, Batistuta en nog 60 anderen waren vetter geweestGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik moet nu gewoon even zorgen dat ik voor FIFA 15 met alle legends gespeeld heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef The_Yakuza het volgende:
Raul, Ronaldo, Zidane, Maradonna, Stam, Rivaldo, Batistuta en nog 60 anderen waren vetter geweest![]()
Maar er zouden er toch vijftien worden aangekondigd?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Welkom bij de PS boyzquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moet nu gewoon even zorgen dat ik voor FIFA 15 met alle legends gespeeld heb.![]()
![]()
Alleen Maldini en Gullit nog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moet nu gewoon even zorgen dat ik voor FIFA 15 met alle legends gespeeld heb.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
twitter:VITV twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 14:03:44De uitzending van #VITV van gisteren is inmiddels te bekijken: http://t.co/qFQzgowLA7 reageer retweet
![]()
Nee, RvN, MvB, Romario, Pele, Lineker, Figo, Shev, Zola, Vieri, Larsson en Matthaus. Keepers, Cannavaro en Sheringham geloof ik welquote:![]()
![]()
BeckenB staat niet op het plaatjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Dacht dat ze 15 nieuwe zeiden ik tel er maar 14![]()
![]()
Ahhquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
BeckenB staat niet op het plaatje
Ah balen had gehoopt op een last minute surprisequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
BeckenB staat niet op het plaatje![]()
totaal niet boeiende sp onzin, laat dan mp zien
Nieuwe Tomb Raider exclusief op Xbox One, holy cow.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
holy moses jezus crack on toastquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:43 schreef gazhims3lv het volgende:
Nieuwe Tomb Raider exclusief op Xbox One, holy cow.![]()
*
![]()
Nee johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:43 schreef gazhims3lv het volgende:
Nieuwe Tomb Raider exclusief op Xbox One, holy cow.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: