SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens een CF > CAM kaartje willen betalen, llgierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Update van mijn team. Ben benieuwd naar Dennis, next up is Rudi Gullit![]()
![]()
een paar dagen zo traden en je hebt hemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Update van mijn team. Ben benieuwd naar Dennis, next up is Rudi Gullit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo kan hij nog in de spitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet eens een CF > CAM kaartje willen betalen, llgierHad wel een ST>CF kaartje gekocht
En als ik close ben kan ik nog altijd Weah dumpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een paar dagen zo traden en je hebt hem![]()
geen zin meer in verlengen. spelen morgen wel weer.quote:
De benz is echt fucking kut om tegen te spelen. Hij is zo behendzema.![]()
Neville heb je nooit mee gespeeld he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo kan hij nog in de spitsHad wel een ST>CF kaartje gekocht
[..]
En als ik close ben kan ik nog altijd Weah dumpenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jawelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neville heb je nooit mee gespeeld he?![]()
niet fijn?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:38 schreef DutchSL het volgende:
Maldinigod zal wel onbetaalbaar zijn?![]()
![]()
NIF Henry was al een baasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Rijst het volgende:
ik wil dit. maar dan moot ik weer mijn team omgooien![]()
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe gewoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Rijst het volgende:
ik wil dit. maar dan moot ik weer mijn team omgooien![]()
[ afbeelding ]
DSL: futbin.com![]()
Misschien maar goed dat er geen legends op PS zijn anders was de autist in mij doorgegaan tot ik Gullit en Maldini en nog wat legends kon betalen![]()
![]()
Maldini en Gullit zijn ongeveer even duur. Dan heb ik toch liever Gullitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tering
Ken die hele site niet eens zo lang lig ik er al uit![]()
Misschien maar goed dat er geen legends op PS zijn anders had de autist in mij doorgegaan tot ik Gullit en Maldini en nog wat legends kon betalen![]()
![]()
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry ben met potje bezig.quote:
Hij is aids ja. Kan alleen verdedigen. Zo kut als hij mee naar voren ging, gewoon een kleine CB op rechts is het
Denk dat jij hem ook echt kut zal vinden. Gewoon Richards alleen kan hij aanvallend nog veel minder![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thaddie -> Bergkamp
Maver -> Werk![]()
![]()
tnx. Vraag me af of Neville en TOTS Cahill beter zal zijn dan IF Debuchy en Kaboul/kosquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry ben met potje bezig.
Hij is aids ja. Kan alleen verdedigen. Zo kut als hij mee naar voren ging, gewoon een kleine CB op rechts is het
Debuchy is niet slecht maar in div 1 iedere wedstrijd tegen 90 pace heeft hij het wel zwaar. En h/m icm Gullit rcm is niet ideaal. In cups kwam ik er makkelijker mee weg. En Kaboul en andere Franse cb's zijn ook niet heel boeiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walker kan zeker niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tnx. Vraag me af of Neville en TOTS Cahill beter zal zijn dan IF Debuchy en Kaboul/kos
Debuchy is niet slecht maar in div 1 iedere wedstrijd tegen 90 pace heeft hij het wel zwaar. En h/m icm Gullit rcm is niet ideaal. In cups kwam ik er makkelijker mee weg. En Kaboul en andere Franse cb's zijn ook niet heel boeiend.![]()
ik overweeg 8 chem Walker..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het beest is altijd sick. Vind het sicker dat een Nijland een MOTM kaart krijgtquote:![]()
Volgende week Leon de Kogel denk ik![]()
![]()
Enige goal in die wedstrijd, wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het beest is altijd sick. Vind het sicker dat een Nijland een MOTM kaart krijgt![]()
Volgende week Leon de Kogel denk ik![]()
![]()
Geheel andere speler had ik verwacht, niet zozeer uit de Eredivisiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Enige goal in die wedstrijd, wat verwacht je dan?![]()
Nee is nieuw. Ff team bedenken met Hertha Beerensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
https://docs.google.com/s(...)M-02zQ91azA/pubhtml#
Release 9 was al bekend? DS2?![]()
![]()
Ik neem ook niet aan dat ie daar voor gehaald is? Cole is er ook al...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:10 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat ze urby niet linksback maken.![]()
BPL Poco
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakte voor dat team verder niet uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht trouwens gister ofzo dat die er al was
Al zou het wel betekenen dat Neuer dan op doel kan ipv Hart, maar ben eigenlijk erg tevreden over (IF) Hart. Doet het echt heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fuck nee ik ben gebanned![]()
op habbo gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: