SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens een CF > CAM kaartje willen betalen, llgierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Update van mijn team. Ben benieuwd naar Dennis, next up is Rudi Gullit![]()
![]()
een paar dagen zo traden en je hebt hemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Update van mijn team. Ben benieuwd naar Dennis, next up is Rudi Gullit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo kan hij nog in de spitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet eens een CF > CAM kaartje willen betalen, llgierHad wel een ST>CF kaartje gekocht
En als ik close ben kan ik nog altijd Weah dumpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een paar dagen zo traden en je hebt hem![]()
geen zin meer in verlengen. spelen morgen wel weer.quote:
De benz is echt fucking kut om tegen te spelen. Hij is zo behendzema.![]()
Neville heb je nooit mee gespeeld he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo kan hij nog in de spitsHad wel een ST>CF kaartje gekocht
[..]
En als ik close ben kan ik nog altijd Weah dumpenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jawelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neville heb je nooit mee gespeeld he?![]()
niet fijn?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:38 schreef DutchSL het volgende:
Maldinigod zal wel onbetaalbaar zijn?![]()
![]()
NIF Henry was al een baasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Rijst het volgende:
ik wil dit. maar dan moot ik weer mijn team omgooien![]()
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe gewoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:41 schreef Rijst het volgende:
ik wil dit. maar dan moot ik weer mijn team omgooien![]()
[ afbeelding ]
DSL: futbin.com![]()
Misschien maar goed dat er geen legends op PS zijn anders was de autist in mij doorgegaan tot ik Gullit en Maldini en nog wat legends kon betalen![]()
![]()
Maldini en Gullit zijn ongeveer even duur. Dan heb ik toch liever Gullitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tering
Ken die hele site niet eens zo lang lig ik er al uit![]()
Misschien maar goed dat er geen legends op PS zijn anders had de autist in mij doorgegaan tot ik Gullit en Maldini en nog wat legends kon betalen![]()
![]()
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |