Hoe kan ik Jumanji vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De eerste film waar ik naar toe was gegaan in de bios met m'n pa was naar Flubber.
En dan heb ik het nog niet over Jumanji en AladdinRobin Williams
twitter:lancearmstrong twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 01:14:57RIP Robin. I will always remember you as one hell of a friend. I love you and will miss you terribly. reageer retweet
Eerder dit jaar Philip Seymour Hoffman ook al. Overdosis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Apart dat zoveel acteurs drugs- en drankproblemen hebben en daardoor depressief zijn... beroemd willen zijn en blijven eist toch zijn tol? Dat zijn tv-serie Crazy Ones na 1 seizoen werd gecancelled dit jaar heeft ook niet echt meegeholpen denk ik...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het de schuld van Ramsey. Hij scoorde gisteren.
Zet je wel aan het denken, misschien ben jij wel de volgende. Je weet het niet.quote:
Mobiele website werkt prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Normaal houd ik bij dit soort nieuws TMZ in de gaten maar ik ben blijkbaar niet de enige want ik krijg de site niet aan de praat.
dead poetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef jcdragon het volgende:
O Captain! My Captain! Rise up and hear the bells. Rise up, for you the flag is flung, for you the bugle trills.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Randle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag iemand zelfmoord plegen. Maar ik vind de toestand in Irak wel wat erger?
Klopt. Een depressieve aanleg kan uiten in komedie als copingsgedrag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Depressie komt toch wel vaker voor bij comedians?
uhm... je moet het met wat sarcasme lezen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Randle het volgende:
[..]
Iemand pleegt zelfmoord omdat hij het niet meer ziet zitten doet je meer dan de gruwelen van de ISIS?
Sorry hoor.
En natuurlijk RIP Mork.
"The death of one man: that is a catastrophe. One hundred thousand deaths: that is a statistic"quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Randle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag iemand zelfmoord plegen. Maar ik vind de toestand in Irak wel wat erger?
Ga nou niet in op die grappenmakers.. ONZ is voor hen een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
? wat is er met zijn nabestaanden gebeurd? ook overleden?
Rust zacht Robin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |