Lezen. Zoals gezegd omdat ik de banden helemaal niet kwijt hoeft. Keuze is aan de koper.quote:
Goedkoper dan nieuw, omdat niet nieuw. Daarbij: richtprijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:55 schreef Brede_meneer het volgende:
Wel duur zeg, vooral omdat de velgen licht beschadigt zijn.
Ik lees dat de laatste tijd ook heel vaak op Marktplaats. Het spijt me zeer, maar als je niet inziet dat je producten op het moment dat je de winkel verlaat de helft van zijn waarde verliest, acht ik de kans op verkoop voor een goede prijs echt heel klein. Bij een hoge richtprijs schrik je mensen (mij althans) af, doordat er geen ruimte voor onderhandeling is. Als je ze niet kwijt hoeft kun je ze beter bewaren, of alsnog als wintervelg gebruiken. Bovendien komt het statement erg passief-agressief over.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:05 schreef Moody het volgende:
omdat ik de banden helemaal niet kwijt hoef
Hoge richtprijs = geen ruimte tot onderhandeling? Die link zie ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:28 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
Ik lees dat de laatste tijd ook heel vaak op Marktplaats. Het spijt me zeer, maar als je niet inziet dat je producten op het moment dat je de winkel verlaat de helft van zijn waarde verliest, acht ik de kans op verkoop voor een goede prijs echt heel klein. Bij een hoge richtprijs schrik je mensen (mij althans) af, doordat er geen ruimte voor onderhandeling is.
Je leest niet goed. Ik geef de koper de keuze om alleen de velgen of de hele set te kopen. De banden hoeft ik niet perse kwijt om de simpele reden dat ik weer 18" wintervelgen ga kopen waar de banden op passen. Sommige kopers gaan voor de laagste dumpprijs en kopen beide producten los van elkaar, sommigen kiezen voor het gemak. Ik geef ze die keusquote:Als je ze niet kwijt hoeft kun je ze beter bewaren, of alsnog als wintervelg gebruiken. Bovendien komt het statement erg passief-agressief over.
Als je niet op zoek bent naar deze velgen, snap ik niet helemaal waarom je dit betoog houdt in dit topic, terwijl je weet dat een modje het toch zo verwijderdquote:Let wel, dit is geen waarde-oordeel over het product noch de verkoper, slechts hoe ik als potentiële koper dat ervaar als ik op zoek ben naar een product.
Komt omdat 90% procent van de Fok-users geen cent te makken heeft. Of geen rijbewijs heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:22 schreef Moody het volgende:
Dit soort producten werkt niet op Fok blijkbaar. Advertentie wordt gesloten.
TSquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:53 schreef Moody het volgende:
Zoals gezegd volgen de foto's nog, maar erg spannend zal het niet zijn. Alles is vrijwel in nieuwstaat. Ik ben op de hoogte van de waarde van de set, dus aub geen onzinboden
Zucht. Dat is bij aankoop van een auto, je hebt geen idee he? Meerprijs bovenop de standaard velgen. Ooit van gehoord? Check voor de gein eens bij dealers of struin Marktplaats af. Wel oppassen voor imitatie he, maar dat zal geen probleem zijn, want je hebt er verstand van.quote:
Al 2x gedaan. Modjes zijn in de sauna denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Scrat_ched het volgende:
[..]
Misschien dat een Topic Report helpt....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Zucht. Dat is bij aankoop van een auto, je hebt geen idee he? Meerprijs bovenop de standaard velgen. Ooit van gehoord? Check voor de gein eens bij dealers of struin Marktplaats af. Wel oppassen voor imitatie he, maar dat zal geen probleem zijn, want je hebt er verstand van.
Mag deze dicht?
Daar lul je je goed uit man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:55 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Niet weten dat je getrolt wordt.
De tofferd uithangen met compact bmwtje of je 1 seriequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar lul je je goed uit man.
Ga nu maar goed sparen voor een Golfje.
Ja daarom verkoop ik 3-serie velgjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
De tofferd uithangen met compact bmwtje of je 1 serie
Zeker een tweedehandse 316i ofzo, zonder opties, op de velgen en het Sport pakket na.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja daarom verkoop ik 3-serie velgjes.
Maar goed....denken dat het hebben van een dure auto tof is
Meestal is het noodzakelijk kwaad. Ik rijd liever in mijn aftandse cabrio van 40 jaar oud.
Ik stuur nogmaals een TR. Dit is niet de doelgroep blijkbaar.
Uiteraard 2e hands, want nieuwe auto's kopen is sneu. Geen 316i, want die was er nog niet begin 2013.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Zeker een tweedehandse 316i ofzo, zonder opties, op de velgen en het Sport pakket na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |