Als hij beter articuleert zou je dat smerige rokersgebit van hem zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 praat en articuleert als een onzekere puber die voor het eerst zijn spreekbeurt houdt.
Whitney Houston is verschrikkelijk. Geef mij maar de rauwe randjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben dat laatste zowaar nog met Dijkshoorn eens ook. Goed kunnen zingen wordt zwaar overgewaardeerd.
Ligt eraan in welke muzieksoort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben dat laatste zowaar nog met Dijkshoorn eens ook. Goed kunnen zingen wordt zwaar overgewaardeerd.
Heeft Bob al zelf een graf gegraven?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Bob maakt nu salto,s in zijn graf
En de helft ligt te slapen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:58 schreef empa1010 het volgende:
Er zitten echt hoofdzakelijk studenten. Vast voor een tientje. Komt geen hond op af dus.
Voor het geval je het gemist had:quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:58 schreef empa1010 het volgende:
Er zitten echt hoofdzakelijk studenten. Vast voor een tientje. Komt geen hond op af dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |