Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef DieselTank het volgende:
Hebben jullie het ook als je een liedje op spotify of de radio luisterd en dan de video op youtube gaat kijken dat opeens door de videoclip het hele liedje verneukt is?
jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef DieselTank het volgende:
Hebben jullie het ook als je een liedje op spotify of de radio luisterd en dan de video op youtube gaat kijken dat opeens door de videoclip het hele liedje verneukt is?
Oh dan ben ik de enigstequote:
Uh, nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef DieselTank het volgende:
Thanks lotgenootjequote:
enigste klinkt beter, anders is het zon droog woordquote:
VB zou je hierom ontvrienden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
hier, luister bietje Israëlische pop punk.
Ahh ik was net lekker alt indie pop slaap liedjes aan het luisteren, nouja laat dat dan maar zittne.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:05 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 11 augustus 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1009 CookieSlikker
meer dan duizend per dag, zozo dat doet cookie goed.quote:
Het kan zijn dat mijn ogen wat moeiig zijn maar schreeuwt dat figuurtje 'shemale'?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |