Want kots zit ook vol met calcium?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef .sfinx het volgende:
karnemelk, kan je net zo goed je eigen kots weer opdrinken
als er nog wat brinta met melk bij zit van die ochtend wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Want kots zit ook vol met calcium?
Ahw chill, thnx.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef .sfinx het volgende:
[..]
als er nog wat brinta met melk bij zit van die ochtend wel ja
Dat geeft toch wel het uitnodigende karakter aan van die users in kwestie. Niets mis meequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Topics van bepaalde users doen mij altijd denken aan sites met rare filmpjes en zo, je hebt er geen ene reet aan en je weet het vooraf al, maar toch klik je er op.
jwzquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ahw chill, thnx.
Boks!
Verkapte-ik-ben-verdrietig-omdat-je-mij-niet-genoemd-hebt-reactiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Je beste vriend is een pak karnemelk?
Koekkoek.
Oh dus je hebt het wel doorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef beverton het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-verdrietig-omdat-je-mij-niet-genoemd-hebt-reactie
Ik ben gestopt met rokenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Deze TS is echt gek als een vliegtuig en wappie hahaha xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |