Niet helemaal waar, beste is om de telefoon pas aan de oplader te hangen zodra het een melding geeft dat er nog maar xx aantal procent over is. Bij android krijg je een melding bij 14/15 en 4/5%.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is sowieso beter om je telefoon bijna helemaal leeg te laten lopen en dan pas weer op te laden.
Dat noem ik bijna leeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, beste is om de telefoon pas aan de oplader te hangen zodra het een melding geeft dat er nog maar xx aantal procent over is. Bij android krijg je een melding bij 14/15 en 4/5%.
Oh. Hij zegt dat de laatste updates al geinstalleerd zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Twi, ik heb die optie helemaal niet.
Misschien moet ik eerst mijn Android versie maar eens updaten.
Raar, de S3 mini zou gewoon op 4.3 moeten kunnen draaien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Hij zegt dat de laatste updates al geinstalleerd zijn.
Mijn telefoon vindt blijkbaar van niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Raar, de S3 mini zou gewoon op 4.3 moeten kunnen draaien.
branded toestel van een provider?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt blijkbaar van niet.
quote:Mijn man heeft vorige week een sollicitatiegesprek gehad voor een soortgelijke functie die nu heeft.
Het gesprek ging volgens hem heel goed en ze gaven aan dat er zeker raakvlakken waren. Maw ze klonken enthousiast en gaven aan dat ze nog wel wat kandidaten hebben. Hij zou vandaag gebeld worden.
Hij is dus gebeld en is afgewezen vanwege zijn hobby's (?)
Tijdens het gesprek is niet gesproken over zijn hobby's. Op zijn cv staat helemaal onderin bij hobby: lezen, vissen en tafeltennis.
Ze vonden dat zijn hobby's wellicht een belemmering zouden zijn om zijn functie uit te oefenen.
Man denkt erover om morgen terug te bellen en te vragen naar de echte reden, want hij kan niet geloven dat hij hierom is afgewezen.
Wat denken jullie? verstandig om even terug te bellen?
Of mensen die de hele dag naar complimentjes vissen bah bah.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die tafeltennissen he.
Heb je niks aan in je bedrijf.
Ik zou je ook direct ontslaan als je aan nordic walken doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of mensen die de hele dag naar complimentjes vissen bah bah.
Indirect racistische reactie naar Chinezen!111quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die tafeltennissen he.
Heb je niks aan in je bedrijf.
Kut.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou je ook direct ontslaan als je aan nordic walken doet.
Of voor je lol gaat fietsen.
Ik ben gek op chineesquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Indirect racistische reactie naar Chinezen!111
Jij kunt het misschien nog goed maken door koffie te gaan halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |