Klopt, niet dat ik het erg vind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef Morri het volgende:
Tot nu tot zijn alle indies die ze laten zien een 'first to console' voor Xbox, maar geen exclusives.
Jep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:35 schreef Morri het volgende:
Evolve nnu, daar ben ik benieuwd naar. 10 februari 2015 zei hij dat nou?
Dit niet anders word ik boosquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef Morri het volgende:
Mja, ik blijf het even afwachten.
Nu komen de exclusives, wordt er gezegd.
met 3 vrienden bazen verslaan, steeds andere strategieën moeten gebruiken enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Evolve valt mij een beetje tegen, wat ik er zo van zie
Timed exclusivequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Friday12 het volgende:
Tomb Raider niet op de PS4???????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Evolve komt wel op de PS4quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met 3 vrienden bazen verslaan, steeds andere strategieën moeten gebruiken enzosowieso tof
jammer dat ie niet op ps4 komt
Ok dacht alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Timed exclusive
Hij heeft het over een release in 2015
Klopt. Ik hoopte op iets wat op Monster Hunter zou lijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mja, maar dat het monster ook door iemand bestuurd wordt staat me niet aan. Als die te goed is is heel je spel verneukt, als die er niks van kan is het te simpel...
Vond Left4Dead tof, hoopte meer op dat in een nieuw jasje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |