Verder dan de rugzak iigquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Rubella het volgende:
Is overigens al bekend waar ongeveer de laatst gevonden resten zijn? Ook in een rivierbedding of midden in een stuk bos?
Even off topic: ik moet nog even zoet zijn en dan mag ik DM'en.
Ik heb echt gelezen of gezien dat ze alleen de telefoondata van de (pogingen tot) noodoproepen hebben gehadquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve uiteraard als het al uitgebreid bij de telefooninfo zat die ze al wél hebben gehad.
Dan kunnen ze met eigen ogen zien dat er niks achtergehouden isquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve uiteraard als het al uitgebreid bij de telefooninfo zat die ze al wél hebben gehad.
Zo iets staat mij ook bij en dat andere info van de telefoon nog even onder de pet bleef in belang van het onderzoek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt gelezen of gezien dat ze alleen de telefoondata van de (pogingen tot) noodoproepen hebben gehad
Maar als ze die data hebben gehad, mede uit het onderzoek van het NFI (stond in dat vermist.nl artikel), dan staat daar neem ik aan ook bij of er wel of geen contact tot stand is gekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt gelezen of gezien dat ze alleen de telefoondata van de (pogingen tot) noodoproepen hebben gehad
Er is hen ook verteld dat er geen contact was gemaakt met de alarmcentrale (ivm geen bereik).quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ze die data hebben gehad, mede uit het onderzoek van het NFI (stond in dat vermist.nl artikel), dan staat daar neem ik aan ook bij of er wel of geen contact tot stand is gekomen.
Ze zullen vast niet zeggen/schrijven 'er is op die en die dagen gebeld met dat en dat nummer op dat en dat tijdstip, maar of er echt contact is gelegd zeggen we niet'. Daar zou je het als ouders zijnde nooit nooit nooit bij laten zitten.
Hij zegt niet dat hij 1 minuut eerder nog wel bereik had.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit nog ff de EenVandaag reconstructie te kijken: vader Kremers zegt na 3 kwartier na de Morador geen bereiek meer te hebben op zijn mobiele telefoon.
Ja, dat hebben we een paar topics terug ook op de kaart teruggevonden: Langs de rivier, nog voorbij de rugzak, wat de zaak nog raadselachtiger maakt als deze botten inderdaad van K & L zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Rubella het volgende:
Is overigens al bekend waar ongeveer de laatst gevonden resten zijn? Ook in een rivierbedding of midden in een stuk bos?
Als diezelfde conclusie óók uit het onderzoek van het NFI kwam, dus niet alleen van de Panamezen, dan geloof ik dat gewoon en denk ik dus echt niet dat er oproepgegevens zijn verduisterd omdat dat Panama beter uitkwam.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is hen ook verteld dat er geen contact was gemaakt met de alarmcentrale (ivm geen bereik).
Dus toch weer langs de rivier. Misschien toch overvallen door de stroming bij het oversteken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we een paar topics terug ook op de kaart teruggevonden: Langs de rivier, nog voorbij de rugzak, wat de zaak nog raadselachtiger maakt als deze botten inderdaad van K & L zijn.
Ik weet niet of dat slim geweest zou zijn van de meiden, als je accu wilt besparen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Grijzemassa het volgende:
Er zit toch ook een automatische redail functie op de meeste telefoons? Als die ingesteld was, wat toch slim zou zijn van de meiden, kunnen de oproepen op 11 april tot stand gekomen zijn hierdoor. De rugtas is verplaatst door de rivier (of derden) en is misschien in een gebied terechtgekomen waar net even bereik was?
Maar er was geen bereik en er is dus ook geen contact gelegd met de alarmcentrale.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Grijzemassa het volgende:
Er zit toch ook een automatische redail functie op de meeste telefoons? Als die ingesteld was, wat toch slim zou zijn van de meiden, kunnen de oproepen op 11 april tot stand gekomen zijn hierdoor. De rugtas is verplaatst door de rivier (of derden) en is misschien in een gebied terechtgekomen waar net even bereik was?
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat slim geweest zou zijn van de meiden, als je accu wilt besparen..
Ik heb gelezen dat er op sommige plekken af en toe zwak signaal is, niet alleen vlak na de topquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar er was geen bereik en er is dus ook geen contact gelegd met de alarmcentrale.
Ik las net een interessant artikel op het web dat het mogelijk is ondanks geen netwerk, geblokkeerde telefoon ed toch noodoproepen te kunnen doen. In Nederland ten minste. Zou zoiets ook bestaan in Panama met een Nederlandse telefoon?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar er was geen bereik en er is dus ook geen contact gelegd met de alarmcentrale.
Ik ZIE het haar hier gewoon denken!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
Als we toch in de hoek van samenzweringen (BNW) zitten:
Ik vermoed dat mevrouw Pitty die telefoongegevens als troef in handen houdt voor onderhandelingen met de familie:
- 'Wij geven die telefoondata vrij, als jullie stoppen met procederen.'
Wat denken jullie?
Maar zoals Greys als zei, de accu's zouden niet zo lang mee gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er op sommige plekken af en toe zwak signaal is, niet alleen vlak na de top
Dan zou de telefoon even getriggerd kunnen zijn maar de verbinding niet tot stand gekomen..
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ik las net een interessant artikel op het web dat het mogelijk is ondanks geen netwerk, geblokkeerde telefoon ed toch noodoproepen te kunnen doen. In Nederland ten minste. Zou zoiets ook bestaan in Panama met een Nederlandse telefoon?
Voor de liefhebber: http://www.wetenschapsfor(...)noodoproep-mogelijk/
Is mogelijk, maar moet je een solar lader hebben. Geen standaarduitrusting als je een taalcursus gaat volgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef Spocke het volgende:
laden accu's op in de zon???? Zoals batterijen heel iets op te laden zijn door ze op een kachel te leggen....
iemand die dat weet??
Dat zei ik net alquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ik las net een interessant artikel op het web dat het mogelijk is ondanks geen netwerk, geblokkeerde telefoon ed toch noodoproepen te kunnen doen. In Nederland ten minste. Zou zoiets ook bestaan in Panama met een Nederlandse telefoon?
Voor de liefhebber: http://www.wetenschapsfor(...)noodoproep-mogelijk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |