Ik zag pas wel een promo hiervoor maar om nou naar een groep oude BN'ers, die zichzelf moeten zien te redden voor een week, te gaan kijken deed mij niet besluiten te gaan kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op FOK! die heeft gekeken.
Het is een echt MAX programma.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag pas wel een promo hiervoor maar om nou naar een groep oude BN'ers, die zichzelf moeten zien te redden voor een week, te gaan kijken deed mij niet besluiten te gaan kijken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ja inderdaad, nou dat kan ik niet hoor, dit ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik had het even opgenomen (atletiek op 3 bekeken), maar heb het nu bekeken.
Hans van der Togt en Trea Dobbs zou ik geen bejaarden noemen.
Moest wel lachen op Kitty Knappert, die het meteen al op een zuipen zette en prompt naast haar stoel viel. En verder op alles wat er aan haar gevraagd wordt standaard "dat kan ik niet" zegt.
behalve wijn drinken, maar ze mogen er nog maar eentje per dagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nou dat kan ik niet hoor, dit ook niet
wordt meestal wel een keer 's middags herhaald.quote:
Ja en dan wordt van me verlangd dat ik het wel kan bijwonen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Ole het volgende:
[..]
wordt meestal wel een keer 's middags herhaald.
opnemen? Uitzendinggemist?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan wordt van me verlangd dat ik het wel kan bijwonen ?
In welke tijd leef jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan wordt van me verlangd dat ik het wel kan bijwonen ?
Dat hadden ze 92 jaar geleden nog niet...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
In welke tijd leef jij?
Uitzending Gemist
Ik heb het ook gezien, alleen stond Fok! toen niet aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had FOK! niet bij me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, alleen stond Fok! toen niet aan.
Ben benieuwd of die oefeningen ook echt gaan helpenquote:
Je zou de resultaten van vorige seizoenen kunnen opzoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die oefeningen ook echt gaan helpen
En verder is het ook een leuke groep mensen, al kende ik ze niet allemaal.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:33 schreef Uccie het volgende:
Ben benieuwd of die oefeningen ook echt gaan helpen
quote:3 jaar zond de BBC een gewaagd experiment uit. Zes beroemde bejaarde Britten woonden een week lang samen alsof het 1975 was. Doel was om te zien of het terugdraaien van de klok hen fysiek en mentaal jonger zou maken. Dat gebeurde inderdaad. En dat was precies wat Harvard-psycholoog Ellen Langer die het experiment begeleidde, had voorspeld.
Nee, ik laat me wel verrassenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou de resultaten van vorige seizoenen kunnen opzoekenHet lijkt mij wel dat ze bepaalde oefeningen ook na deze week moeten gaan doen ander heeft het weinig zin. Verder ken ik alleen Hans van der Togt vaag, maar wat wil je de oudste is 72 jaar oude dan dat ik ben
Ja, nou is de spanning erafquote:
Als je de twee voorgaande seizoenen bekeken had, dan zou je dat gewoon geweten kunnen hebben.quote:
Is ook maar een grapje, ik vind het vooral leuk te zien hoe het bij deze specifieke mensen gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de twee voorgaande seizoenen bekeken had, dan zou je dat gewoon geweten kunnen hebben.
Ik denk niet dat Ad van de Gein ooit nog een marathons zal gaan uitlopen, maar ik zou er voor tekenen om op 92-jarige leeftijd nog gewoon goed piano te kunnen spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:49 schreef Uccie het volgende:
Is ook maar een grapje, ik vind het vooral leuk te zien hoe het bij deze specifieke mensen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik had willen kijken, maar mijn vader (72, dus krasse knar) was onverwachts op visite.....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |