Het is wel ver weg van het festivalterrein zeg! Het lijkt me vervelend als je even naar de tent moet om wat op te halenquote:
Maakt helemaal niet zoveel uit vind ik. Belangrijker is of je achteraan of vooraan op de camping staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef SvenM het volgende:
[..]
Het is wel ver weg van het festivalterrein zeg! Het lijkt me vervelend als je even naar de tent moet om wat op te halen
Dit dus. Achteraan op camping drie is ook een eind sjokken. Ik vind verder weg wel fijn. En ver lopen? We hebben het over max 10-15 min. Is toch niet ver! Bietje sportief zijn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet zoveel uit vind ik. Belangrijker is of je achteraan of vooraan op de camping staat.
Ik ga juist om eens een keer niet sportief te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is toch niet ver! Bietje sportief zijn!
Vanaf 7 (vooraan) loop je er echt geen 10 minuten over hoor. Misschien 5quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit dus. Achteraan op camping drie is ook een eind sjokken. Ik vind verder weg wel fijn. En ver lopen? We hebben het over max 10-15 min. Is toch niet ver! Bietje sportief zijn!
Ja, sinds ik een backpack heb vervloek ik die brug ook niet meer zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:54 schreef Devv het volgende:
Ik ga 3 proberen. Ik vind het ook helemaal niet erg om met mijn spullen over een brug te zeulen. Ik heb alles in een backpack, dus dat loopt sowieso lekker makkelijk en licht (slaapzak en luchtkussen huur ik daar).
Ik snap niet echt wat mensen over die brug lopen te zeuren. Ik ben er zelf nooit overheen geweest, maar zo spannend ziet het er allemaal niet uit...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:07 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ja, sinds ik een backpack heb vervloek ik die brug ook niet meer zo.
Dat zal je zelf gaan zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat mensen over die brug lopen te zeuren. Ik ben er zelf nooit overheen geweest, maar zo spannend ziet het er allemaal niet uit...
Dan kan je in de tussentijd toch wel een ander bandje bekijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef H.Kemper het volgende:
Brug stelt inderdaad niet zoveel voor met een backpack, 2~3 uur wachten voor je bandje is erger
Klopt! In mijn herinnering was t in de India, toen nog met zo'm mid-stage. Maar 't was toch Bravo idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:54 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Was dat niet Bravo, 2004? Mijn tweede jaar, super!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Dan kan je in de tussentijd toch wel een ander bandje bekijken?
quote:Elmer Hartkamp
Lowlands is toch het festival voor Zuidasyuppen in de tijd dat er even geen vrimibo’s worden georganiseerd? Lekker drie dagen burrelen met je nieuwe Nike Air Max en van die bandjes nog nooit gehoord?
Geef mij maar Pinkpop. Misschien ook mainstream, maar in ieder geval minder yuppen met hun hipster-in-het-weekend gedoe.
Rob Otrok
Dat is het inderdaad, helaas, geworden Elmer Hartkamp. Niet alleen van de Zuidas, maar wel van de verveelden en de verwenden der lage landen. Ik schrijf ‘helaas’ omdat het nog steeds voelt alsof mij een feestje is afgepakt. Ik hou niet van een te grote mainstage dus zijn er weinig goede alternatieven voor L.L. Zo het gaat, het gaat.
Van die wijven met 150 plastic tasjes. En mensen die een container/bolderkar eroverheen proberen te tillen. Vooral erg veel traag volkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat zal je zelf gaan zien. Veel ploeterende mensen zal je geheid tegenkomen.
Als je er donderdag om 08:00 uur 's morgens gaat staan, heb je dan ook al wachttijden van 2~3 uur?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef H.Kemper het volgende:
Brug stelt inderdaad niet zoveel voor met een backpack, 2~3 uur wachten voor je bandje is erger
De keren dat ik geen backpack had, het >25 graden was en ik geen water bij me had was het een helquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat mensen over die brug lopen te zeuren. Ik ben er zelf nooit overheen geweest, maar zo spannend ziet het er allemaal niet uit...
Wachttijd van 6 uur sowieso, want eerder gaat de poort niet openquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je er donderdag om 08:00 uur 's morgens gaat staan, heb je dan ook al wachttijden van 2~3 uur?
Die heb je sowieso, hetzij op de dijk, of hetzij voor de ingang (polsbandtentje). De camping gaat om 2 uur open, en de parkeerplaatsen al om 09:30.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je er donderdag om 08:00 uur 's morgens gaat staan, heb je dan ook al wachttijden van 2~3 uur?
Uitgaande van de oude officiële opengaanstijd ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ervaring leert dat camping toch wel eens eerder open gaat, zeker als het wat nattig is
Ik vraag mij dan af wat je allemaal meeneemt dat het niet in één grote tas pastquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Van die wijven met 150 plastic tasjes. En mensen die een container/bolderkar eroverheen proberen te tillen. Vooral erg veel traag volk
Zeker met dit natte weer neem ik liever wat extra mee dan te weinigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat je allemaal meeneemt dat het niet in één grote tas past? Mijn motto is altijd, past het niet in een koffer dan heb je teveel spullen gepakt.
Ja oké, maar je gaat geen maand weg. Ik zie ze op LLowCamp voorbij komen die vreten inslaan alsof de apocalyps aanstaande is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef SvenM het volgende:
[..]
Zeker met dit natte weer neem ik liever wat extra mee dan te weinig
Klopt, maar dat zijn vaak mensen die niet zoveel besteden op het festivalterrein en/of liever zelf kloten met gasstelletjes enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja oké, maar je gaat geen maand weg. Ik zie ze op LLowCamp voorbij komen die vreten inslaan alsof de apocalyps aanstaande is.
Welkom, hoeveelste editie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef Ewi88 het volgende:
Na enkele dagen lurken kan ik het niet meer volhouden!
1. Lowlands wordt tof
2. Brug is prima te doen (backpack + partytent)
3. De regen gaat meevallen
doei
Ik neem alleen een zak worstenbroodjes mee voor dag 1. Alle andere dagen gewoon eten op het terrein, of saucijzen broodjes op de camping kopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja oké, maar je gaat geen maand weg. Ik zie ze op LLowCamp voorbij komen die vreten inslaan alsof de apocalyps aanstaande is.
twitter:RemcoWeima twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 11:26:20Het watergevecht op #Lowlands is dit jaar van vrijdag 13:00 tot maandag 05:00 uur! MIS HET NIET! RT #supersoaker #LL14 reageer retweet
Vind Boddika niks en dat maakt het vrijdag en zondag er niet beter op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwa Happa en Boddika zijn wel goede namen hoor, tijd voor een nieuwe generatie.
Vind de zondag prima in de xray.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vind Boddika niks en dat maakt het vrijdag en zondag er niet beter op.
Dat zijn de echte uitkeringsbazen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands 2014 – Festival
ik ga niet meer door geldtekort, hierbij een kaartje voor de 3 dagen festival + camping!en dan voor 109 moeten verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, 109 euro is toch een dikke week (of twee) aan boodschappen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands 2014 – Festival
ik ga niet meer door geldtekort, hierbij een kaartje voor de 3 dagen festival + camping!en dan voor 109 moeten verkopen.
Pff, kan makkelijk een maand zijn. Maar dan nog. Wel voor 90 euries in de bootquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:06 schreef SvenM het volgende:
[..]
Naja, 109 euro is toch een dikke week (of twee) aan boodschappen toch
Ook nog gewoon even lekker wachten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn regenlaarzen en een percolator zijn al gehaald, maar een kaartje heb ik nog niet.
Er worden zelfs tickets incl. campingplaats aangeboden op ticketswap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook nog gewoon even lekker wachten.
hihihquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:24 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Er worden zelfs tickets incl. campingplaats aangeboden op ticketswap.
Eens, ik als zijslaper zou echt een kutnacht hebben door zo'n bedjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:24 schreef Vido het volgende:
Ben ik overigens de enige die die PSSSH luchtbedden er erg gammel uit vind zien? Lijkt op een luchtbed van de Action van ¤ 0,69...
Leuk geschreven stukje inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:26 schreef richolio het volgende:
http://m.noisey.vice.com/(...)tm_source=noiseyfbnl
Leuk stukje.
Maar WAAROM beweren de schrijvers altijd dat ze uiterste die hard lowlanders zijn als ze het vervolgens hebben over Dixies? Is me al vaker opgevallen. We hebben spoelwc's!quote:
Camping 6 wel! 24-uurs douches zijn dit jaar op 3 en 6.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Is de douche op camping 5 en 6 net als op de oude 5 ook de hele nacht open?
De 24-uurs douches vind je dit jaar op Camping 3 en 6. De overige badhuizen zijn ook altijd open maar douchen kan alleen tussen 07:00 en 21:00u.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Is de douche op camping 5 en 6 net als op de oude 5 ook de hele nacht open?
Vorig jaar ben ik erachter gekomen dat de grote boodschap doen op het festivalterrein echt 10 keer beter is dan in de badhuizen. Zeker 's avonds. 's Avonds worden die dingen bij de Bravo toch alleen maar gebruikt om een snuifje of een pilletje naar binnen te gooien, en dan hangt er niet zo'n bedwelmende lucht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar WAAROM beweren de schrijvers altijd dat ze uiterste die hard lowlanders zijn als ze het vervolgens hebben over Dixies? Is me al vaker opgevallen. We hebben spoelwc's!
Ik slaap gelukkig overal op. Maar ze zien er inderdaad erg goedkoop uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:24 schreef Vido het volgende:
Ben ik overigens de enige die die PSSSH luchtbedden er erg gammel uit vind zien? Lijkt op een luchtbed van de Action van ¤ 0,69...
Ja, dat mis ik dit jaar ook wel. Idd, erg jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:59 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Elk jaar hoop ik dat weer, tegen beter weten in. Maar iemand heeft bepaald dat d'n'b voor eeuwig hip is. En elektro niet. Oke, EDM teert deels op elektro-invloeden, maar dat maaktde pure elektro nog niet dood. Zo jammer...
Uffie gooit er baby's uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:30 schreef isgeschiedenis het volgende:
Vroeger groot fan van Ed Banger en Boysnoize Records geweest, maar ik heb al echt jaren niets meer gehoord over ze. Misschien omdat ik ze niet meer zo direct volg, maar heb gevoel dat ze niets mee relevants uitbrengen, lees ook verder weinig over ze op blogs etc. DnB is wel raar inderdaad.
Het is echt troep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:24 schreef Vido het volgende:
Voor ¤9.99 krijg je er condooms bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is echt troep.
Maar als het ze lukt om ¤9.49 ¤15.60 te vragen wat voor hun maar 0,10 inkoop is.
Dan klap ik ook in mn handen voor ze.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens een luchtbed en slaapzak besteld, omdat ik geen zin heb om ze mee te nemen. Daarnaast ga ik er vanuit dat ik weinig uurtjes in een verticale horizontale positie door hoef te brengen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 12-08-2014 15:44:20 (hihi) ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor ¤9.99 krijg je er condooms bij.Horizontaal hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens een luchtbed en slaapzak besteld, omdat ik geen zin heb om ze mee te nemen. Daarnaast ga ik er vanuit dat ik weinig uurtjes in een verticale positie door hoef te brengen.
?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
Oh jeetje. Niet weer hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Er is een tent ingestort op Pukkelpop.
http://nieuws.vtm.be/binn(...)gestort-op-pukkelpop
Slecht persooneel lijkt me. Die tenten gaan heel Europa door dus daar zal niet veel mis mee zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:51 schreef H.Kemper het volgende:
"alweer" komen hun tenten ook bij de boer vandaan of?
Dan heeft Darkside ineens een gaatje om op Lowlands te komen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Jabberwocky festival ook al afgelast voor dit weekend. Ben toch blij dat we hier Lowlands hebben.
Of in de deltaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
En Lowlands heeft ook nog ruimte. zaterdag 19.30 - 20.30 in de Juliet.
Als ze ook in de kerk optreden, kunnen ze daar ook een show geven. Van mij mogen ze komen
Nou nou zo kan ie wel weer. Ik kon toch ook niet weten dat jij fan bent van The National?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]FLIKKER OP MAN
![]()
![]()
Spoor jij wel ofzo![]()
Vind ik best, zolang de eindtijd hetzelfde blijft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:44 schreef AMDB het volgende:
The National naar 10.00 's ochtends verplaatsen
Helemaal vergeten. Ik ga even denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou fijn zijn..Heb je ook nog een nieuwe quizvraag? Ik wil Indiaantje verslaan.
Hij staat erquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou fijn zijn..Heb je ook nog een nieuwe quizvraag? Ik wil Indiaantje verslaan.
Dat zou Indi's dood betekenen. Overdosis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
The National heeft wel eens zes uur achter elkaar gespeeld.
http://www.setlist.fm/set(...)ity-ny-63d8029f.html
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waar Darkside Kensington vervangt
Als TT mag van mij alles, als Darkside Kensington maar niet vervangtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |