Dat zou kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat benen wel een plek zijn waarin het effect minimaal zou zijn. Maar inderdaad, daarom wacht ik ook liever nog wel even.
Ja okequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Azië zijn ze ook bekend met peulvruchten.
Daarom heb ik ze ook niet op mijn buik staan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar dat lijkt me dus ook een gevaar van tatoeages, aankomen en afvallen worden ze niet mooier van.
ik prik nog liever mijn gehoor doorquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Een bieder met een IQ van boven de 85' reageer je dan.
mja zo gaat het meestal ik lees soms die discussies nog wel eens mee voor de amusementswaardequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
@Giertje: nou ja meestal als mensen dat vragen willen ze veel minder geven ja
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook niet op mijn buik staan.
Goede motivatie om niet meer aan te komen als je eenmaal afgevallen bent.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar dat lijkt me dus ook een gevaar van tatoeages, aankomen en afvallen worden ze niet mooier van.
Jammer ik wilde het op de grond gooien en kapot stampen. Oh wat gaat het eigenlijk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik prik nog liever mijn gehoor door
Er staat notabene een "bieden vanaf XXX" prijs bij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zo gaat het meestal ik lees soms die discussies nog wel eens mee voor de amusementswaarde
Marktplaats zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat notabene een "bieden vanaf XXX" prijs bij.
Komt hij bij jou uit de regio en was hij op tv toen hij die liet zetten? Dan heb ik het vermoeden dat het een ex van een vriendin van me is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Maat van me heeft een mega grote Boeddha op zijn rug.
Mafkees.
Ik kan het er eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Daar komt bij dat ik navelpiercings puberale piercings vindquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede motivatie om niet meer aan te komen als je eenmaal afgevallen bent.![]()
Ik ben er ook wel een beetje bang voor. En ik vind ook dat je voor heel veel tatoeages gewoon slank moet zijn. Ik vind bijvoorbeeld in je zij, iets onder je BH een erg mooie plek voor een vrouw. Maar dan moet je wel gewoon een perfect figuur hebben.
Maarja, dat vind ik bijvoorbeeld ook als je een navelpiercing zou willen, maar die hebben ook genoeg dikke mensen. Ik snap dat niet.
Net onder het schouderblad? Aparte plek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 op mijn bovenarm ander net onder schouderblad.
Dat ook ja, ben er sowieso al geen fan van.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het er eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Daar komt bij dat ik navelpiercings puberale piercings vind.
Ik welquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ook ja, ben er sowieso al geen fan van.
vinnie heeft denk ik wat te koop en er zijn mensen die em proberen te tillen voor een mindere prijsquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ik wilde het op de grond gooien en kapot stampen. Oh wat gaat het eigenlijk?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat notabene een "bieden vanaf XXX" prijs bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |