Ik had geen klacht over de beveiliging hierquote:
Alleen bij nieuwe lantarenpalen. Dus het is al 6 jaar aan de gang dat vervangen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
Lopen ze bij jou in de gemeente beetje achter of zo wij hebben die dingen al 10 jaar.
Die zien mij nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik had geen klacht over de beveiliging hier
In de multiculturele samenleving is die kerel z'n leven niet meer zeker tegenwoordigquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:59 schreef HighVolume het volgende:
Ik mis de lantaarn met kaars en die kerel die elke nacht de kaarsen aanstak.
Geld...quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:59 schreef HighVolume het volgende:
Dan kan je ee nog achteraan. Met LED zijn ze na 3 meter zoekmquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:00 schreef Copthorne het volgende:
Ja, fellere straatverlichting houdt potentiële inbrekers wel op het rechte pad.
Ahquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Alleen bij nieuwe lantarenpalen. Dus het is al 6 jaar aan de gang dat vervangen.
Onze stonden net voordat die beslissing werd genomen.
Uit onderzoek blijkt dat straatverlichting alleen het gevoel van veiligheid verhoogd, niet de daadwerkelijke veiligheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Vorige week vervangen in de buurt.
Maar man man man, 10x minder zicht. (En 10x minder stroom)
Led is leuk voor in huis of dat soort spul, maar buiten ben je nu vrij als inbreker.
Een teststraat met groen hier. De rest is wit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier hebben we ze ook. Wij hebben op een fietspad de groene variant gekregen. Ik heb toch sterk de indruk dat er meer licht afkomt dan van die gare TL-buizen. En veel minder lichtvervuiling.
Maar dat is weer juist mooi. 4 ledjes die een hele koelkast verlichten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef SPIRO het volgende:
Ik vind het ledlichtje bij mijn moeder in de koelkast al irritant,laat staan dan een lantarenpaal.
Vergeet dat dan maar,echt niet de hele koelkast,alleen iets bovenin geeft die licht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar dat is weer juist mooi. 4 ledjes die een hele koelkast verlichten.
Amerikaanse koelkast. Elke rij licht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:31 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Vergeet dat dan maar,echt niet de hele koelkast,alleen iets bovenin geeft die licht.
Ons lampje was nooit groter dan die van een naaimachiene.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Amerikaanse koelkast. Elke rij licht.
Die gloeilampen vroeger.![]()
Werd meteen de koelkast warm.
Naaimachiene lampje dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ons lampje was nooit groter dan die van een naaimachiene.
Dat was Albus Perkamentus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:59 schreef HighVolume het volgende:
Er zijn ook helle felle. Ik zet dat soort armaturen dagelijks in elkaar (werk bij Philips). Ligt er maar net aan waar de gemeente voor kiest. De LED kleur cool white is behoorlijk fel, maar je hebt ook warm white en neutral white die minder fel zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef CookieSlikker het volgende:
Vorige week vervangen in de buurt.
Maar man man man, 10x minder zicht. (En 10x minder stroom)
Led is leuk voor in huis of dat soort spul, maar buiten ben je nu vrij als inbreker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |