Dat kan zonder die 7 ton ook wel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk Eto'o inlijven
Affelay is slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel!!! die enrique moest affelay daar houden! wij arabieren waren trots op ibrahim
Dan zijn jullie arabieren ook snel tevreden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel!!! die enrique moest affelay daar houden! wij arabieren waren trots op ibrahim
Dit. Hij voetbalt wel ok tho.quote:
Nu niet overdrijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! hij ziet er leuk uit en is net zo snel als robben en net zo goed als di maria
???? mooi zijn, slapen, gezond eten, rijk trouwen, reizen, kinderen adopteren (niet krijgen, want ze scheuren je kapot).quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitzichtloosheid van het bestaan treft mij steeds meer
Voor haar zou ik ook best een potje bij Barcelona willen ballen.quote:
marijke lijkt op mijn moederquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Thomas zijn vriendin -------------> Marijke Helwegen ----------------------------> de reet van mijn hond --------------------> de buurjongen met het syndroom van Down ----------------------------------------------------------------> sanasoufi haar hoofd
Even alles in volgorde gezet van knapheid.
Dan zou ik je moeder zeker doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
marijke lijkt op mijn moederalleen is mijn moeder nog mooier.
Wat jij nodig hebt is een strakke poes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitzichtloosheid van het bestaan treft mij steeds meer
De eerste twee zitten wel goed bij mij. Laatste Is geen optie, als ik kinderen opvoed moet het wel mijn eigen vlees en bloed zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
???? mooi zijn, slapen, gezond eten, rijk trouwen, reizen, kinderen adopteren (niet krijgen, want ze scheuren je kapot).
nee het doet pijn, en onderin komt het echt niet meer goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De eerste twee zitten wel goed bij mij. Laatste Is geen optie, als ik kinderen opvoed moet het wel mijn eigen vlees en bloed zijn.
En dan daarna?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een strakke poes.
Uhu maar daarna ?? Ben je weer terug bij afquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je mannelijkheid eroverheen sproeien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |