Ben je jaloers?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ook, die lelijke vriendin van hem gaat zwemmen in het geld
Jaloersquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Iquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wowquote:
Pics van TS graag in dm.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]lelijk, maar wel heel gelukkig met al haar gratis geld en nieuwe villa in Barcelona
Dat kan zonder die 7 ton ook wel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk Eto'o inlijven
Affelay is slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel!!! die enrique moest affelay daar houden! wij arabieren waren trots op ibrahim
Dan zijn jullie arabieren ook snel tevreden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel!!! die enrique moest affelay daar houden! wij arabieren waren trots op ibrahim
Dit. Hij voetbalt wel ok tho.quote:
Nu niet overdrijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! hij ziet er leuk uit en is net zo snel als robben en net zo goed als di maria
???? mooi zijn, slapen, gezond eten, rijk trouwen, reizen, kinderen adopteren (niet krijgen, want ze scheuren je kapot).quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitzichtloosheid van het bestaan treft mij steeds meer
Voor haar zou ik ook best een potje bij Barcelona willen ballen.quote:
marijke lijkt op mijn moederquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Thomas zijn vriendin -------------> Marijke Helwegen ----------------------------> de reet van mijn hond --------------------> de buurjongen met het syndroom van Down ----------------------------------------------------------------> sanasoufi haar hoofd
Even alles in volgorde gezet van knapheid.
Dan zou ik je moeder zeker doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
marijke lijkt op mijn moederalleen is mijn moeder nog mooier.
Wat jij nodig hebt is een strakke poes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De uitzichtloosheid van het bestaan treft mij steeds meer
De eerste twee zitten wel goed bij mij. Laatste Is geen optie, als ik kinderen opvoed moet het wel mijn eigen vlees en bloed zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
???? mooi zijn, slapen, gezond eten, rijk trouwen, reizen, kinderen adopteren (niet krijgen, want ze scheuren je kapot).
nee het doet pijn, en onderin komt het echt niet meer goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De eerste twee zitten wel goed bij mij. Laatste Is geen optie, als ik kinderen opvoed moet het wel mijn eigen vlees en bloed zijn.
En dan daarna?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een strakke poes.
Uhu maar daarna ?? Ben je weer terug bij afquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je mannelijkheid eroverheen sproeien
Oh zo. Ja klopt het leven is kut.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uhu maar daarna ?? Ben je weer terug bij af
alleen alves is mooi....de restquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:34 schreef Nober het volgende:
Ter Stegen
Alves, Piqué, Vermaelen, Alba
Busquets, Iniesta, Rakitić
Suárez, Messi, Neymar
Niets mis mee.
Fred is het lekkerst toch? Guardiola is niet gestopt, zit alleen bij een andere club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
alleen alves is mooi....de restik mis xavi nu al
en guardiola mis ik nu al meer dan 2 jaar....wat een prachtige man was dat toch
Ik mis Pepe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
alleen alves is mooi....de restik mis xavi nu al
en guardiola mis ik nu al meer dan 2 jaar....wat een prachtige man was dat toch
1. Jordy Clasiequote:
Je vind Arjen Robben mooi?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Jordy Clasie
2. Arjen Robben
3. Karim Benzema
Maar coaches zijn natuurlijk miljard keer mooier dan de spelers.....
1. Mourinho
2. Guardiola
3. Van Gaal
4. Ancelotti
5. Wenger
6. Frank
7. Prandelli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms wil ik dat de camera's het voetbal gewoon overslaan en zich 90 minuten richten op de coaches aan de kant
Waar is Fredquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Jordy Clasie
2. Arjen Robben
3. Karim Benzema
Maar coaches zijn natuurlijk miljard keer mooier dan de spelers.....
1. Mourinho
2. Guardiola
3. Van Gaal
4. Ancelotti
5. Wenger
6. Frank
7. Prandelli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms wil ik dat de camera's het voetbal gewoon overslaan en zich 90 minuten richten op de coaches aan de kant
die lelijkerd speelt toch niet weer dit jaar bij real?quote:
Het is Je vindt (als je niet kunt spellen moet je altijd loopT erachter denken....dus Je loopT Arjen Robben mooi?)quote:
Zat je daar erg mee? dat ik vind met d schreef ipv dt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is Je vindt (als je niet kunt spellen moet je altijd loopT erachter denken....dus Je loopT Arjen Robben mooi?)
en natuurlijk! wat een schatje is het. Alleen Clasie is mooier
Onterechte klacht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef sanasoufi het volgende:
1. Hij is lelijk. Is hij niet
2. Ik gun het die Belgen nietDoe niet zo kinderachtig
3. Hij is nu al geblesseerdRobben was ook altijd geblesseerd
Ja, want ik ben bang dat ik geen geluk heb in tegenstelling tot Polly. Ik begin dus te vrezen dat ik ooit een baan moet gaan zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat je daar erg mee? dat ik vind met d schreef ipv dt?
Begrijpelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, want ik ben bang dat ik geen geluk heb in tegenstelling tot Polly. Ik begin dus te vrezen dat ik ooit een baan moet gaan zoeken![]()
![]()
geplukt van twitter:quote:
Aankoopbeleid van Barcelona is sowieso vreemd (Suarez kopen die vier maanden schorsing heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
geplukt van twitter:
The Grateful Red @gratefulred1 8 sec.
Vermaelen barely played for Arsenal last year, is injured, and gets bought by Barcelona. Kudos to his agent. Kudos.
Miicky @MiquelAnderson 26 sec.
Arsenal did good business over the weekend,selling Vermaelen
Romi @Romariolorenzo1 5 min.
Vermaelen injured already! Wtf!!!
Lunga Biyela @KingBiyela 8 min.
Thomas Vermaelen is injured, yet he passed a medical. #how?
Sari Zemerly @SariZemerly 13 min.
Vermaelen is injured LOOL!
FCBarcelona TCS1899 @FCBTCS1899 15 min.
Wait Vermaelen is still injured? So we bought an injury prone player while he is injured 😐 #SJBI
Abhishek Sanyal @abhi5hek_0512 29 min.
Vermaelen injured till September. Glad United pulled out of that deal.
etc
Het probleem is mijn vader! Die wil mij niet uithuwelijkenquote:
lang fit is hij toch nooitquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aankoopbeleid van Barcelona is sowieso vreemd (Suarez kopen die vier maanden schorsing heeft), maar als Vermaelen fit is is hij één van de beste verdedigers.
Denk je dat ik na zulke aantijgingen nog tips ga geven?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het probleem is mijn vader! Die wil mij niet uithuwelijkenEerst zei hij: Studeren, daarna zoek ik iemand voor je. Nu lijkt hij te willen schreeuwen: Werken en alleen gaan wonen
![]()
Waarom moest mijn vader beïnvloed worden door jullie stomme verloederde Nederlanders?Vrouwen horen thuis te zitten
maar het is jullie schuld! Waarom moesten vrouwen hier zo nodig emanciperen? 10 jaar geleden kozen vrouwen voor thuis blijven met 3 kinderen....nu schoppen ze hun kinderen naar de oppas en gaan ze werkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk je dat ik na zulke aantijgingen nog tips ga geven?nee. Stik er maar in
Not this shit againquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar het is jullie schuld! Waarom moesten vrouwen hier zo nodig emanciperen? 10 jaar geleden kozen vrouwen voor thuis blijven met 3 kinderen....nu schoppen ze hun kinderen naar de oppas en gaan ze werkenDaardoor blijven er voor mannen geen banen meer over en zie ik een man tegenover mij de tuin besproeien.....die zit nu met 3 kinderen thuis terwijl zijn vrouw werkt.
Nederland![]()
![]()
![]()
Libanon![]()
![]()
![]()
Midden-Oosten
Zo'n terugtrekkende haarlijn vind je aantrekkelijk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is Je vindt (als je niet kunt spellen moet je altijd loopT erachter denken....dus Je loopT Arjen Robben mooi?)
en natuurlijk! wat een schatje is het. Alleen Clasie is mooier
ja? het past bij hem....toen hij nog haar had was hij juist niet mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n terugtrekkende haarlijn vind je aantrekkelijk?
Zullen we stiekem afsprekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het probleem is mijn vader! Die wil mij niet uithuwelijkenEerst zei hij: Studeren, daarna zoek ik iemand voor je. Nu lijkt hij te willen schreeuwen: Werken en alleen gaan wonen
![]()
Waarom moest mijn vader beïnvloed worden door jullie stomme verloederde Nederlanders?Vrouwen horen thuis te zitten
Hij is 100x beter dan Clasie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want het is veelzeggend dat jij thiago silva mooi vindt
Dat is Immers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Clasie beste middenvelder ter wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |