Volgens de manifestatie moet deze inderdaad in een hoek van 148 graden gericht zijn. Jij niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef Polenbatser het volgende:
Houd je dan ook zo je pink omhoog tijdens het thee drinken?
Ik lust geen thee (quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens de manifestatie moet deze inderdaad in een hoek van 148 graden gericht zijn. Jij niet?
Bedoelt drinken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:28 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik lust geen thee (voor mezelf).
Ik wil ook niet pretenderen bij de groten der aarde te horen. Denk dat het dus allemaal wel in orde komt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]een van de meest gedronken en oudste dranken ter wereld. Gedronken door de groten der aarde.
koffie is ook viesquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks.
[..]
Ja.
[..]
Omdat ik nauwelijks koffie drink. Chocomelk uit zo'n apparaat is echt chemische slijk.
[..]
FOK.nl dan. De FrontPage.
Jij drinkt de hele dag op werk fernandes?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedoel*
Arm Nutty, hopelijk kom je er ooit overheen
Ik denk dat ook wel, polenbatserquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik wil ook niet pretenderen bij de grote der aarde te horen. Denk dat het dus allemaal wel in orde komt.
Ik werk maar 4 uurtjes per dagquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij drinkt de hele dag op werk fernandes?
[..]
[..]
Ik denk dat ook wel, polenbatser
luxe hoor weetje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik werk maar 4 uurtjes per dagen daar drink ik water, ranja, cola of dubbelfrisssss
Ja gratis ijs eten enzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
luxe hoor weetje.
Water drink ik ook veel idd.
quote:
zeg het ze hoor. Ik voel me nu wel een trendsetterquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Alleen madelief mag mij zo noemen hoor
[..]
Dit soort mannen zijn geen mannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef madeliefff het volgende:
o en
-thee![]()
-Mensen die geen theedoos hebben met verschillende smaken
- mannen die thee moeten mijden omdat ze niet mannelijk genoeg zijn van zichzelf
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg het ze hoor. Ik voel me nu wel een trendsetter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |