quote:
Wat op zijn beurt weer komt omdat er overal josties zijn die inhalen waar het niet kan en dan ongelukken veroorzaken. Helaas vaak met onschuldige tegenliggers die het met de dood moeten bekopen...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens is de werkelijke klacht dat er tegenwoordig geen provinciale weg meer bestaat zonder doorgetrokken streep
Dit. Elke niew asfaltquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens is de werkelijke klacht dat er tegenwoordig geen provinciale weg meer bestaat zonder doorgetrokken streep
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef NieuweNier het volgende:
Onterechte klacht. Vandaag door het centrum van Utrecht 5km naar huis gereden. Constant geappt. Er was iets belangrijks.
Iedereen leeft nog
Je getroll wordt alleen maar minder, Roadtrip.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:17 schreef NieuweNier het volgende:
En ik ben er weer met een probleem![]()
Ik ben een soort van op een betonnen paal gereden. Zag hem niet tijdens het keren.
Met een grote knal erop geland met mijn chassis balken. Vervolgens een stuk of 8 keer heen en weer moeten rijden om parallel aan de paal naar rechts te bewegen. Het was te hoog er weer vanaf te rijden.
Allemaal geschaaf enzo. En geknal.
De aandrijving en het differentieel enzo is gespaard gebleven. Maar in de chassis balk zitten nu veel diepe krassen.
Moet ik hiermee naar de garage? Die zwarte anti roest laag is ook op Veel plekken weggeschaafd...
Dikke paniek trouwens. Ik had ook geen tijd de anwb te bellen anders zou ik te laat komen. En dan sta je daar bodem op een paal. En dat metalige geluid en geknars.En echt zo'n keiharde klang toen ik landde, als een pan of bel ofzo
Dat was op de heenweg. Zonder telefoon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Je getroll wordt alleen maar minder, Roadtrip.
Zolang je maar niet te lang onder v1 blijftquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:47 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik rijd ook altijd overal 20km onder de vmax. Geen last van boetes en het is wel zo zuinig, daarnaast kan ik dan eenvoudig internetten en app'en. Wel zo relax
RTV Utrecht zoekt je:quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef NieuweNier het volgende:
Onterechte klacht. Vandaag door het centrum van Utrecht 5km naar huis gereden. Constant geappt. Er was iets belangrijks.
Iedereen leeft nog
twitter:rtvutrecht twitterde op maandag 11-08-2014 om 12:28:37Bent u van plan gebruik te maken van de Utrechtse Autoslooppremie en wilt u meewerken aan een reportage? Bel ons op 030-8500689 #slooppremie reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |