Precies, dan heeft ze geen gezeur meer van wie dan ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef Fogel het volgende:
Wel jammer dat ze de goedbedoelde adviezen als gezeik ziet. Het is zo simpel: lijn en eventueel muilkorf, klaar.
Ze zegt dat het niet helpt en een tegengesteld effect heeft. Ik ben geen hondenkenner, maar dan moet je je hond toch leren aan de lijn te lopen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En werkelijk waar ook alleen van haar voordeur tot de entree van het complex, daarna is het één groot losloopgebied. Maar neeee, dit kán echt niet hoor
Idd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:11 schreef Queller het volgende:
Ze zegt dat het niet helpt en een tegengesteld effect heeft. Ik ben geen hondenkenner, maar dan moet je je hond toch leren aan de lijn te lopen?
Zal niet anders zijn dan bij alle andere levende wezens lijkt me? Wellicht vinden ze het in het begin irritant, maar het lijkt me dat het je heel veel meer zekerheid en controle geeft. Nu moet je maar 'hopen' dat hij je opdrachten goed uitvoert, en er gaat ongetwijfeld een keer een dag komen dat hij niet meer luistert (wellicht door ouderdom, doof/blindheid oid). Plus ben je altijd reactief bezig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet helpt en een tegengesteld effect heeft. Ik ben geen hondenkenner, maar dan moet je je hond toch leren aan de lijn te lopen?
Volgens mij kon ze de hond niet onder zich leggen als hij aan de lijn zat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En werkelijk waar ook alleen van haar voordeur tot de entree van het complex, daarna is het één groot losloopgebied. Maar neeee, dit kán echt niet hoor
Zo'n dier bijt niet als er een muilkorf om zijn bek zit. Dus dan hoeft ze de hond ook niet onder zich te leggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij kon ze de hond niet onder zich leggen als hij aan de lijn zat.
Of zo.
Dat is ook bull-shit, ik liep met twee honden van 50 kilo stuk die een anticipatie tegen andere honden hebben en kon gewoon andere mensen passen, gewoon bij de halsband pakken en doorlopen en Border is niet zo klein dat je dan met je bakkes over de grond gaatquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef Cue_ het volgende:
De hond kon zich dan niet afwenden fozo.. Geen idee hoe kort die lijn is.. maar dat lijkt me stug
Eens, maar auwquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef LittleLady het volgende:
Ach ja ik weet alleen dat de baas ten allertijden onder controle moet hebben, dat je ook ten allertijden verantwoordelijk bent voor je hond.
Ja ho ho, dan snept ie haar vastquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
En daarbij kan ze die hond ook gewoon optillen.. Ipv dat vragen aan de andere mensen
Jij snept ook weinig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
En daarbij kan ze die hond ook gewoon optillen.. Ipv dat vragen aan de andere mensen
Snepniequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:21 schreef Cue_ het volgende:
Hou eens op met al dat gesnep
Snep ie!!!!
mag toch hopen dat ze niet aan andere mensen vraagt de hond op te tillenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Borderline?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef LittleLady het volgende:
Nou ja het is wel een goede Border, hij drijft de buurman al tot waanzin
Zo baasje, zo hond.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:27 schreef LittleLady het volgende:
Nou die kunnen ook uit het niets ineens 'sneppen'
De verdwijning van Kris en Lisanne lost zich niet zomaar op natuurlijk. Aangezien ze expertise in álles heeft moet ze ook dáár even helpen. Anders komen de lokale politiemensen daar er nooit uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ouder1 post vrolijk door in andere topics, maar niet hier.
Toch jammer hoe erg ze zich laat kennen.
Die muilkorf kan er maar beter snel op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De verdwijning van Kris en Lisanne lost zich niet zomaar op natuurlijk. Aangezien ze expertise in álles heeft moet ze ook dáár even helpen. Anders komen de lokale politiemensen daar er nooit uit.
Ze zeggen het, mmm ja zal wel kern van waarheid in zitten, mijn honden mogen graag languit suffen, maar vind dat zelf ook erg fijn, lekker languit op de bank en gewoon niets doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo baasje, zo hond.
Of omgekeerd
Kan ze haar werkhond dan niet laten helpen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
De verdwijning van Kris en Lisanne lost zich niet zomaar op natuurlijk. Aangezien ze expertise in álles heeft moet ze ook dáár even helpen. Anders komen de lokale politiemensen daar er nooit uit.
Wat dat betreft is het wel prettig dat ze zoveel vrije tijd heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze hadden ook Kris en Lisanne moeten tillen, zie je nu ging het al misquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef LittleLady het volgende:
Ze zeggen het, mmm ja zal wel kern van waarheid in zitten, mijn honden mogen graag languit suffen, maar vind dat zelf ook erg fijn, lekker languit op de bank en gewoon niets doen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:32 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ze hadden ook Kris en Lisanne moeten tillen, zie je nu ging het al mis
OMG, zou het dan tóch een misdrijf zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:32 schreef LittleLady het volgende:
Ze hadden ook Kris en Lisanne moeten tillen, zie je nu ging het al mis
Nee die gids had gewoon ze moeten optillen uit bescherming tegen de lokale bevolking, die willen namelijk wel eens om hun nek hangen, vingers in oogjes steken en erop springenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
OMG, zou het dan tóch een misdrijf zijn?
Begaan door de hond van Ouder1?
Die is de hond ff aan t uitlaten aan de riem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb even een verkapte hint geplaats in het Kris en Lisanne topic, wellicht is dit topic gewoon aan Ouder1 ontsnapt. Je kan niet alles in de gaten houden natuurlijk, als je ook al continu een onaangelijnde hond commando's moet geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |