Ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef Solo14 het volgende:
Beter geen emoties dan dat je ermee gaat zitten.
als er geen gevoel is is het niet weg te stoppen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef voederbietel het volgende:
Gewoon alles lekker wegstoppen en over 40 jaar bij een psychiater langsgaan.
Ik denk dat het wel normaal is dat je brein het niet zo snel kan bevatten en dat je daardoor even op nul gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
als er geen gevoel is is het niet weg te stoppen.
Ow en 40 jaar dan ben ik al dood denk :p
Vakantietijd he, iedereen wil vrij op vakantie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef -supergirl- het volgende:
Wtf is dat tegenwoordig alle relaties die kapot gaan hier
nogsteeds ben ik 18.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
struggles van een 15 jarige kneus in de kast.
da's wel beetje jammer. hopelijk wordt het nog beter?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef tailfox het volgende:
Ik ben echt van de mtv generatie.
Boeit het mij nhe
is niet de eerste break up komt wel goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
da's wel beetje jammer. hopelijk wordt het nog beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:09 schreef tailfox het volgende:
Mijn hond heeft aandacht te kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]hij wou zeer graag een stukje kaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keek nog blijer toen ik een broodje at(hij kreeg niks)
Elk baasje zal dat herkennen. Ik blijf het geweldige beesten vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij wou zeer graag een stukje kaas.
Keek nog blijer toen ik een broodje at(hij kreeg niks)
honden zijn geweldige beestenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Elk baasje zal dat herkennen. Ik blijf het geweldige beesten vinden.
Komt wel goed joh, even de schouders onderzetten en gewoon vaker een topicje openenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef tailfox het volgende:
Komt net mijn (nu ex) vriendin bij mij om het uit te maken.
En ik zat er hele gesprek gewoon dood naar voren te staren.
Nu nogsteeds niet echt een gevoel hebben.
Klacht : TS heeft break up gehad maar is geen emotioneel vrak.
Bf is boyfriend?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef tailfox het volgende:
Status update/
Mijn bf vond dat ik er goed uitzag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |