Hij beschermt alles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef voederbietel het volgende:
Was hij ook al niet beschermheilige van de heteroseksuele cultuur aldaar?
ja geloof wel zoiets ja..quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef voederbietel het volgende:
Was hij ook al niet beschermheilige van de heteroseksuele cultuur aldaar?
Ik heb het niet zo op z'n films eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja geloof wel zoiets ja..
in elk geval een koning
maar dat was bij jou al bekend
oquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op z'n films eigenlijk.
ja , is imago , meester in de krav magaquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij lijkt me altijd zo boos.
Fanastisch zijn ze en dan vooral de films en series waar hij zelfs het script ook heeft geschreven en de regie doet, pareltjes zijn datquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op z'n films eigenlijk.
Heeft Poetin hem geleerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:46 schreef Thezappa het volgende:
voor de nietweters...steven is een meester in krav maga
Kan mij nog een aflevering herinneren van dat programma van Rene Mioch (zo iets).quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Fanastisch zijn ze en dan vooral de films en series waar hij zelfs het script ook heeft geschreven en de regie doet, pareltjes zijn dat
mwehehe wat een baas!quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij nog een aflevering herinneren van dat programma van Rene Mioch (zo iets).
Die had altijd al een hekel aan Steven Seagal.
Dat ie een keer op kwam en zei:" Nou, ik heb het helemaal gehad met meneer Seagal."
Waarop die commentator vroeg waarom.
Zegt ie:
"Ik had om 14:00 een afspraak met meneer Seagal voor een interview. Hij was te laat. Kwam om 14:45 aanzetten nog half huilend en knal rode ogen van het huilen.
Dus hij vroeg wat er was gebeurd....
Gaf Steven als antwoord dat hij zo ontroerd was van zijn eigen script
Da's wel weer sterk ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij nog een aflevering herinneren van dat programma van Rene Mioch (zo iets).
Dat ie een keer op kwam en zei:" Nou, ik heb het helemaal gehad met meneer Seagal."
Zegt ie:
"Ik had om 14:00 een afspraak met meneer Seagal voor een interview. Hij was te laat. Kwam om 14:45 aanzetten nog half huilend en knal rode ogen van het huilen.
hahaha prachtig...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt ie:
Aikido. Kneus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:46 schreef Thezappa het volgende:
voor de nietweters...steven is een meester in krav maga
7e dan zwarte band in Aikido. Niets krav maga.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |