Ja, da's dat figuur die mij een keer heeft aangeraden hem niet in een donker steegje tegen te komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef Charismatisch het volgende:
Ook deze kneus was van de partij.[ afbeelding ]twitter:Kafkanet twitterde op donderdag 07-08-2014 om 12:51:39Extreemrechtse activist Ben v.d. Kooi 80 uur taakstraf ivm discriminatie & dreigen Duindorp http://t.co/LdiKuTuDqe http://t.co/UjRlrf45Nq reageer retweet
Waar staan extreem linkse mensen voor ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik ook weinig van extreem-links moet hebben... Als ik het zo lees zijn ze niet enkel tegen extreem-rechts maar ook zo'n beetje tegen alles wat niet in hun straatje past. Lijkt verdacht veel op datgene wat ze extreem-rechts verwijten
Eens.quote:
Wat is er zo leuk aan Duindorp ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:51 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Ben van der Kooi nog een tijdje op Hyves gehad. Vond het altijd wel een aardige kerel hoewel soms best radicaal.
[..]
Eens.
Mijn hele familie komt uit Duindorp (dus ik ben bevooroordeeld). Gewoon lekker op het plein zitten of naar de snackbar gaan en pilsje drinken. En op loopafstand van het strand. Het is ook echt zo'n 'dorp' waar iedereen elkaar kent. Daar moet je wel van houden. Maar goed, ik kom er altijd graag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Duindorp ?
Maar ze houden niet echt van niet duindorpers toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mijn hele familie komt uit Duindorp (dus ik ben bevooroordeeld). Gewoon lekker op het plein zitten of naar de snackbar gaan en pilsje drinken. En op loopafstand van het strand. Het is ook echt zo'n 'dorp' waar iedereen elkaar kent. Daar moet je wel van houden. Maar goed, ik kom er altijd graag.
Dat is waar. Meeste Duindorpers willen Duindorp voor de Duindorpers houden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ze houden niet echt van niet duindorpers toch ?
Van mij mogen ze het hebben. Heb er slechte ervaringenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat is waar. Meeste Duindorpers willen Duindorp voor de Duindorpers houden.
Jeps.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus er komt een nieuwe protestmars?
Ik gok dat die mars verboden gaat worden........ iig op diezelfde plek wordt het niet toegestaan..quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps.
Kom allen !![]()
https://www.facebook.com/events/1459260184360657/
Nou mag idd hopen dat ze niet dezelfde route mogen lopen. Toch zal het me niet verbazen als ze toestemming krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gok dat die mars verboden gaat worden........ iig op diezelfde plek wordt het niet toegestaan..
Wie is dat ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is er trouwens met die Annabel Nanninga aan de hand?
Dat ze grote tieten heeft? (maar daar is ook alles mee gezegd)quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ze schrijft dus voor geenstijl en heeft al bijna 60 duizend tweets geplaatst :p Is er verder nog iets bijzonders aan haar ?quote:
Ze lijkt bezig te zijn met een persoonlijke strijd tegen de islam. Best link wat ze nu doet, vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ze schrijft dus voor geenstijl en heeft al bijna 60 duizend tweets geplaatst :p Is er verder nog iets bijzonders aan haar ?
Ach zoveel mensen zeggen dit soort dingen online. Hoezo link ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze lijkt bezig te zijn met een persoonlijke strijd tegen de islam. Best link wat ze nu doet, vind ik.
Overigens heeft ze wel lef.
Die heeft een blikje cola over zich heen gehad en is toen gaan huilen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |