SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah moet je anders huilen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Maver24 het volgende:
trapz zat gewoon te azen op de topic kaper. vraag wel even een moderator om te tekst te veranderenJezus man hoeveel naamtopics zijn er wel niet geweest?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Azen op de topic kaper?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Maver24 het volgende:
trapz zat gewoon te azen op de topic kaper. vraag wel even een moderator om te tekst te veranderenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik krijg tranen van jou ja, hoe triest het wel niet isquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah moet je anders huilen?Jezus man hoeveel naamtopics zijn er wel niet geweest?
![]()
Doe nou niet mavertje. je had zo een leuke dag lekker gewerkt enzo en alles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik krijg tranen van jou ja, hoe triest het wel niet isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wie begint er nou met eerst mijn topics op het EA forum naar voren te halen en dan als een debiel te gaan reageren. En daarna mij uitdagen hier op het forum. Gaat toch nergens over.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe nou niet mavertje. je had zo een leuke dag lekker gewerkt enzo en alles.
Ik kan daar niet tegen![]()
ZEG HET ZE.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie begint er nou met eerst mijn topics op het EA forum naar voren te halen en dan als een debiel te gaan reageren. En daarna mij uitdagen hier op het forum. Gaat toch nergens over.
HOOIVORKEN,FAKKELS OP DE BARRICADE.![]()
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 11-08-2014 om 14:19:55De UEFA heeft de EL-wedstrijd Feyenoord - Zorya Luhansk omgedraaid. Het wordt nu Drooneyef - Ksnahul Ayroz. #feyzor #droksn #feyenoord reageer retweet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Koertquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 11-08-2014 om 14:19:55De UEFA heeft de EL-wedstrijd Feyenoord - Zorya Luhansk omgedraaid. Het wordt nu Drooneyef - Ksnahul Ayroz. #feyzor #droksn #feyenoord reageer retweet
![]()
![]()
dan moet je het helemaal zelf weten. maar het is natuurlijk wel 3 beetjes sneu om met moderaters te gaan dreigen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie begint er nou met eerst mijn topics op het EA forum naar voren te halen en dan als een debiel te gaan reageren. En daarna mij uitdagen hier op het forum. Gaat toch nergens over.
Ik kan daar niet tegen![]()
als je dat soort ongein uit gaat halen mag je van mij persoonlijk wel oplazeren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ok Maverquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)and_in_breda_af.html
Was vanochtend nog in Breda voor me werkHeyquote:EN ik dan?
![]()
niet alle kloons van rijst benoemen, beetje matig werk dit chefquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibrahimovic heb ik nu ingeruild voor SIF Aguero en 86 Sanchez. Moet een dodelijke voorhoede gaan vormen samen met TOTS Suarez![]()
![]()
Nee, ik heb op mijn profiel op Tinder ook staan dat ik mensen wil leren kennen maar het werkt niet. En Tinder crasht nu elke keer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:20 schreef el-blanchito het volgende:
Is die pagina op Facebook niks voor DS2, zonder gein?![]()
Gewoon proberen joh, op Tinder zijn ze op zoek naar sex. Op die FaceBookpagina gaat het echt meer om gewoon contact denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb op mijn profiel op Tinder ook staan dat ik mensen wil leren kennen maar het werkt niet. En Tinder crasht nu elke keer.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dit lijkt me topic op het ea forum waardigquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Enn Ibra is weer 250k gedaald naar 1.849.000.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Rossiquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef Rijst het volgende:
WIE? Ik wil geen pogba of vidal
[ afbeelding ]![]()
Heeft Thad al een topic geopend over zijn Effenberg in een pack?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit lijkt me topic op het ea forum waardig![]()
Lodiquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het lijkt me toch niet zo leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon proberen joh, op Tinder zijn ze op zoek naar sex. Op die FaceBookpagina gaat het echt meer om gewoon contact denk ik![]()
Hernanesquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
IF Pirloquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
![]()
nog wat triple links nodig, iemand idee ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nelom mathijsen mulderquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nog wat triple links nodig, iemand idee ?![]()
lijkt mij een betere oplossing dan blind vd hoorn vermeer.quote:
af en toe een gele kaart valt mee te leven, tegengoals wat minder.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alaba Dante en Neuer, je hebt double links nodigquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nog wat triple links nodig, iemand idee ?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
Hij heeft helemaal geen idee waar het over gaat.
Zo, trots op mn nieuwe team een wedstrijd starten, en zien dat je tegen TOTS Ibrahimovic en Ronaldo in de spits mag![]()
![]()
Wat heb je nu voor team dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:59 schreef Toefjes het volgende:
Zo, trots op mn nieuwe team een wedstrijd starten, en zien dat je tegen TOTS Ibrahimovic en Ronaldo in de spits magRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
net ff ziggo abo afgesloten, volgende week komt monteur langsquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als eens gekeken naar de mogelijkheden voor een vasectomie?![]()
hopelijk nu wat tempo erin omdat het alleen maar duurder wordt zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohhh, moet niet gekker wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net ff ziggo abo afgesloten, volgende week komt monteur langs![]()
hopelijk nu wat tempo erin omdat het alleen maar duurder wordt zo![]()
![]()
Bohhhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:02 schreef Alovenac het volgende:
Prijs voor coins zijn weer aan het dalen. Prijzen gaan weer stijgen?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Wanneer begint het feest?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net ff ziggo abo afgesloten, volgende week komt monteur langs![]()
hopelijk nu wat tempo erin omdat het alleen maar duurder wordt zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel silvers zijn alweer gestegen de laatste dagen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:02 schreef Alovenac het volgende:
Prijs voor coins zijn weer aan het dalen. Prijzen gaan weer stijgen?![]()
jij bent altijd welkomquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is de topictitel nog niet aangepast? Dacht dat Maver dat ff ging regelen met de adminsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
JIzzz. waarom geen Ibra meer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu dit. Maar Wellicht ga ik Sanchez nog vervangen voor iemand die langer is, en dan Suarez op CAM
[ afbeelding ]
Accentloosquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het team liep niet meer. En dan moet je kiezen tussen Ibrahimovic verkopen, die 7 ton gedaald was in waarde, of Suarez, die op dat moment 1.5 miljoen (quote:) gedaald was. Dus een financiële afweging, plus, met Ibra ben je altijd gebonden aan steeds dezelfde spelers er om heen
![]()
Dat is waar maar gelukkig speelt mijn team nog wel lekker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het team liep niet meer. En dan moet je kiezen tussen Ibrahimovic verkopen, die 7 ton gedaald was in waarde, of Suarez, die op dat moment 1.5 miljoen () gedaald was. Dus een financiële afweging, plus, met Ibra ben je altijd gebonden aan steeds dezelfde spelers er om heen
Speelt die Suarez trouwens niet een stuk beter als CAM?
Nog een pro-tip: Zet TOTS Toure als CAM
dat laatste is idd wel een beetje balen. Die gozer linkt zo verdomd lastig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het team liep niet meer. En dan moet je kiezen tussen Ibrahimovic verkopen, die 7 ton gedaald was in waarde, of Suarez, die op dat moment 1.5 miljoen () gedaald was. Dus een financiële afweging, plus, met Ibra ben je altijd gebonden aan steeds dezelfde spelers er om heen
in 433 zit je vast aan ligue 1 spelers en anders gaat t een 4222 worden met 1 kant ligue 1
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop dat Suarez als CAM het beter gaat doen inderdaad, Lange spits erbij, IF Navas op RM ipv Walcott, en dan bij voorsprong Sanchez inbrengen voor Benteke en de tegenstander helemaal kapot counterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar maar gelukkig speelt mijn team nog wel lekker.
Speelt die Suarez trouwens niet een stuk beter als CAM?
Nog een pro-tip: Zet TOTS Toure als CAM![]()
![]()
Probeer SIF Nasri eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez als CAM het beter gaat doen inderdaad, Lange spits erbij, IF Navas op RM ipv Walcott, en dan bij voorsprong Sanchez inbrengen voor Benteke en de tegenstander helemaal kapot counterenWat een baas is dat zeg.
Stuk goedkoper dan Navas ook trouwens.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SIF Nasri, even in zijn stats duiken, qua waarde ontlopen ze elkaar niet veel. IF Navas is onder de 400K inmiddelsquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer SIF Nasri eens.Wat een baas is dat zeg.
Stuk goedkoper dan Navas ook trouwens.
Trouwens, je kunt geen TR Machen op het EA forum![]()
![]()
Zo dan is Nasri gestegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Nasri, even in zijn stats duiken, qua waarde ontlopen ze elkaar niet veel. IF Navas is onder de 400K inmiddels
Trouwens, je kunt geen TR Machen op het EA forumik heb hem voor 280k gekocht.
Ik had m ook op CAM, vond m vooral fysiek te zwak (maar slechte samplequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe speelt Sanchez in de spits?)
![]()
Hij en Neymar zijn echt mijn angstgegners aan het worden. Mijn CBs hebben echt moeite met die behendige gastjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had m ook op CAM, vond m vooral fysiek te zwak (maar slechte sample)
![]()
ToTS Finnbogassonquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heb de beste spits van het spel gekocht![]()
![]()
echt een nupe en dupequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jesus, would you lot grow the F up! [ afbeelding ]![]()
Sowieso heerlijk filmpje weer. Vind alleen die shit met zn ouders butje en die challenges, maar verder moet ik altijd om hem lachenquote:![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef Freire het volgende:
Godver die topics op het EA forum
Tevens![]()
![]()
quote:More and more are popping up, it's a breeding ground for these things.
Where are you guys from (internet wise)?quote:Why you being cuntz to this guy?![]()
Iemand die een 4-3-3 (5) team met Seol weet? Ik kom op dit soort teams uit![]()
En ja, Hong Jeong Ho vond ik vreselijk toen ik hem had maar ik wil hem best nog een kans geven.![]()
Bron?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Alovenac het volgende:
Drogba 4-6 maanden eruit met een enkel blessure.
![]()
twitter:FCUpdate_nl twitterde op maandag 11-08-2014 om 16:48:13De bij Chelsea teruggekeerde Didier Drogba is enkele dagen uit de roulatie door een pijnlijke enkel. http://t.co/wKt4ElfwN4 reageer retweet
![]()
Ja dat was bekend maar die 4-6 maanden is volgens mij gewoon bullshitquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:FCUpdate_nl twitterde op maandag 11-08-2014 om 16:48:13De bij Chelsea teruggekeerde Didier Drogba is enkele dagen uit de roulatie door een pijnlijke enkel. http://t.co/wKt4ElfwN4 reageer retweet
Lijkt me voor een enkelblessure sws erg lang.
![]()
Brands met zijn 2x salarisplafondquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
Eto'o schijnt 5 miljoen netto te willen verdienen![]()
![]()
Mangala --> City nu officieel. Mooi koppeltje met KompanyAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
2 van die kale negers achterinquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Mangala --> City nu officieel. Mooi koppeltje met KompanyTriplelink ook met Clichy (en Sagna).
![]()
Repostquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Mangala --> City nu officieel. Mooi koppeltje met Kompany(sorry, bij Diego Lopez werd het bij mij gedaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
Mangala nu definitief naar City.
Dan zal Rekik ook wel snel naar PSV gaan.)
40 miljoen, wat een krankzinnige bedragen toch weer![]()
Echt, de gozer die de onderhandelingen bij Porto doet is zo fenomenaal goed. Ook al zitten er wat investeringsmaatschappijen tussen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Respect voor EA hoor, die hebben dit toch weer goed gezien met die workrates:twitter:OptaJohan twitterde op maandag 11-08-2014 om 12:58:482 - Arkadiusz Milik had more touches in his own penalty box (2) than in the opposition box (1) in Ajax vs Vitesse. Confusion. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BWIN twitterde het, dat was mijn bron. Maar valt dus mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat was bekend maar die 4-6 maanden is volgens mij gewoon bullshitLijkt me voor een enkelblessure sws erg lang.
![]()
Is het in Engeland niet verboden voor spelers om met investeringsmaatschappijen te werken...?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Echt, de gozer die de onderhandelingen bij Porto doet is zo fenomenaal goed. Ook al zitten er wat investeringsmaatschappijen tussen.![]()
Ja. In dit geval zal Porto 100% eigenaar zijn geworden voor de transfer is rondgemaakt ofzo, waarna ze zelf het geld weer terug kregen via City. Of Mangala zat toevallig niet bij die investeerders, maar dat kan ik me bij Porto haast niet voorstellen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is het in Engeland niet verboden voor spelers om met investeringsmaatschappijen te werken...?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat zal ook wel inderdaad. 40 miljoen voor een verdediger...quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. In dit geval zal Porto 100% eigenaar zijn geworden voor de transfer is rondgemaakt ofzo, waarna ze zelf het geld weer terug kregen via City. Of Mangala zat toevallig niet bij die investeerders, maar dat kan ik me bij Porto haast niet voorstellen.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die een 4-3-3 (5) team met Seol weet? Ik kom op dit soort teams uit
[ afbeelding ]
En ja, Hong Jeong Ho vond ik vreselijk toen ik hem had maar ik wil hem best nog een kans geven.![]()
![]()
![]()
![]()
JA DAT ZEG JE NU PASquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best goed maar een beetje duur.![]()
![]()
![]()
Dit is natuurlijk weer te sterk om de aids te vermijden in seasons he?
E; En Suarez ook maar 6 chem zie ik net![]()
![]()
Ik ben 18 wedstrijden ongeslagen met mijn legends team in seasons. 2 titels op rij, maar de aids zal binnenkort wel toeslaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:25 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk weer te sterk om de aids te vermijden in seasons he?
![]()
gofifacoins?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
Welke coins site was ook alweer goedkoper dan vipcoins?![]()
Gister een mongooltje in de DM die mij vroeg waar de coins goedkoop waren. Stuurde ik m naar die gofifacoins, ging ie janken dat het er niet betrouwbaar uitzag![]()
het was niet luukie![]()
Seasons team maar weer even uit de kast halen met wat kleine aanpassingen. Was er 6 wedstrijden mee ongeslagen tot nu toe:quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben 18 wedstrijden ongeslagen met mijn legends team in seasons. 2 titels op rij, maar de aids zal binnenkort wel toeslaan.![]()
![]()
Ohhhh Evert had het over het chocoladebeen van Elia. Thats racistwat is een lach als je van binnen huilt![]()
ga je coins kopen en where?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die is inderdaad iets goedkoper.
Ik wil maby voor een paar euros upgraden naar Black Balotelli.![]()
Vipcoinsquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga je coins kopen en where?
Ik wil maby voor een paar euros upgraden naar Black Balotelli.![]()
Team Management system revamped for #FIFA15! Team sheets for Career Mode & more. http://o.ea.com/24048
Voor de mensen die het nog niet wisten.![]()
Nero zegt van niet!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
daar waren ze toch op voor de xbox whaha![]()
Maver shall well happy with this beeentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 11-08-2014 om 17:55:00We're currently investigating the FIFA Points issue affecting #FUT. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
![]()
Dreetje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef Zhano het volgende:
Gister een mongooltje in de DM die mij vroeg waar de coins goedkoop waren. Stuurde ik m naar die gofifacoins, ging ie janken dat het er niet betrouwbaar uitzag![]()
het was niet luukie![]()
![]()
Die gozer kan echt helemaal niks zelf bedenken
stop teasing himquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer kan echt helemaal niks zelf bedenken![]()
Meefer twentyfour nu wereldberoemd op het EA Forumquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer kan echt helemaal niks zelf bedenken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koning van de retards.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:15 schreef appelen het volgende:
[..]
Meefer twentyfour nu wereldberoemd op het EA ForumRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wtf, zijn ook echt allemaal dezelfde vragen over een paar spelers
. Test gewoon uit, bevalt het niet dan een kaartje voor de andere positie toch
?
![]()
i was thinking to make this but iam stuck now.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
i was thinking to make this but iam stuck now.![]()
Wat een josti is het ook he.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Got maicon for 6.5k. He was on the 1 hour mark. Not in 59th minute but spot on. Timer said 1 hour left. Nice nice
rijke tataGRAAG VERWIJDEREN![]()
iam not think that he make itquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
i was thinking to make this but iam stuck now.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Stelletje autisten zijn jullie ook he_____!
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Stelletje autisten zijn jullie ook he![]()
![]()
![]()
Racist.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Stelletje autisten zijn jullie ook heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ga toch wat aardappelen eten ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
racistquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan vanavond. goed te doen hoor. misschien moet jij dat ook maar eens doen![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal niet, hoe kom je daar nou bij.
+ die rijst opmerking van jou.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oude koeien uit de sloot halen. knap hoor. zal het wel gezegd hebben in een moment van frustratie ofzoiets. echt menen doe ik nooitquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ die rijst opmerking van jou.![]()
Hahaha baasquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Die eerste was echt mooiquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ die rijst opmerking van jou.![]()
![]()
wow, what happened, too many peeps downloading or what, xbox live suddenly disconnects me and cant get onto it anymoreGRAAG VERWIJDEREN![]()
Dan komt juist de waarheid naar boven. Slaap je ook met een witte puntmuts op?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot halen. knap hoor. zal het wel gezegd hebben in een moment van frustratie ofzoiets. echt menen doe ik nooitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HEY MAVER IK HOOP DAT TEGEN EEN LOSHANGENDE HOOGSPANNINGSKABEL FIETSTquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oude koeien uit de sloot halen. knap hoor. zal het wel gezegd hebben in een moment van frustratie ofzoiets. echt menen doe ik nooit
oh maar ja echt menen doe ik nooit hoor![]()
ik kom weer even langs en meteen met zn allen op mij. jullie lijken wel een stelletje dolle stieren ofzo. Neem een pilletje ofzo, doe ik ook. Werkt goed hoor![]()
maybe you have to use xbox live as camquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:32 schreef The_Yakuza het volgende:
wow, what happened, too many peeps downloading or what, xbox live suddenly disconnects me and cant get onto it anymore![]()
Kenmerk van autisme:quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ga het nog opzoeken ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Kenmerk van autisme:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
\
facepalm![]()
Please Please place that button somewhere else but not where it is now, i already clicked it so many times when i dont want to,GRAAG VERWIJDEREN![]()
In welk team?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
Eindelijk Kluivert binnen1.5 miljoen, dat is bijna een miljoen minder dan vorige week
Ik maakte het uit frustratie en meende het echt niet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haal die foto dan weg, je zal nu wel weer zijn bijgekomen, frustratie duurt niet zo lang normaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik maakte het uit frustratie en meende het echt niet.![]()
Heb een Nederlands team gemaakt met silvers en goud door elkaar 4321 De Boer achterin, Robben op rechts Depay op links en dan spitsen V Persie en eerst Huntelaar IF en nu dus Kluivert aangezien Huntelaar echt kut speelt, of tenminste ik scoor te weinig met hem.quote:
Zijn totaal was ook 340 wedstrijden 111 goals of zo, ik deed het iets beter maar 10/7 vind ik nog magertjes.blablablabla![]()
booyakaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
netjes netjes. wanneer heb je hem gehaald? ik zit ook heel de tijd te kijken voor een goedkope kluivert maar goedkoper dan 1.7m heb ik hem niet gezien vandaagquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef Elan het volgende:
Eindelijk Kluivert binnen1.5 miljoen, dat is bijna een miljoen minder dan vorige week
![]()
Kluivert is echt een godquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb een Nederlands team gemaakt met silvers en goud door elkaar 4321 De Boer achterin, Robben op rechts Depay op links en dan spitsen V Persie en eerst Huntelaar IF en nu dus Kluivert aangezien Huntelaar echt kut speelt, of tenminste ik scoor te weinig met hem.
Zijn totaal was ook 340 wedstrijden 111 goals of zo, ik deed het iets beter maar 10/7 vind ik nog magertjes.
Hoe ziet je team er uit nu? (in zijn geheel)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Potsquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
Even serieus zijn er hier people die met inform balotelli hebben gespeeld?![]()
Ik had hem naast ibra en dat werkte voor geen meter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
Even serieus zijn er hier people die met inform balotelli hebben gespeeld?![]()
facepalmquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:49 schreef Revontulet het volgende:
Maver niet in ieder geval. Die haat tyfes negers. Niet zo gek dat hij Kluivert zonder te spelen al verkocht. Hij kon de "pluk katoen" knop niet vinden.![]()
Juuuupquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
Even serieus zijn er hier people die met inform balotelli hebben gespeeld?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij zegt toch niet dat hij ook met zijn NIF heeft gespeeld? Hahaha echt domquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
en kon je merken dat hij beter was dan zijn NIF?![]()
Heb de NIF niet gehad :$, speelde leuk maar team er omheen was niet heel top.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
en kon je merken dat hij beter was dan zijn NIF?
Niet heel goede sample dus. POTS was wel erg tevreden weet ik.hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij ook met zijn NIF heeft gespeeld? Hahaha echt domPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar is alles alweer enorm gezakt ofzo, dus weet niet wat Campbell, Suker en Vieri op het moment waard zijn. Die 3 zijn wel goed voor hun prijs naar mijn meningquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jij kan het natuurlijk weten, al met talloze legends gespeeld. Oh wacht...
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Fowler of Suker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jij kan het natuurlijk weten, al met talloze legends gespeeld. Oh wacht...![]()
Bohhhquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb een Nederlands team gemaakt met silvers en goud door elkaar 4321 De Boer achterin, Robben op rechts Depay op links en dan spitsen V Persie en eerst Huntelaar IF en nu dus Kluivert aangezien Huntelaar echt kut speelt, of tenminste ik scoor te weinig met hem.
Zijn totaal was ook 340 wedstrijden 111 goals of zo, ik deed het iets beter maar 10/7 vind ik nog magertjes.![]()
Wel leuk al die legends op de Xbox en ze zijn in vergelijking met de TOTS spelers veel goedkoper. Spelen ze ook anders dan normale/if/tots spelers?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Totaal anders. Zijn echt godenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh![]()
Wel leuk al die legends op de Xbox en ze zijn in vergelijking met de TOTS spelers veel goedkoper. Spelen ze ook anders dan normale/if/tots spelers?![]()
![]()
Line-up #JongAjax vs Telstar (20:00): Cillessen; Tete, Veltman, Denswil, Riedewald, Bazoer, Andersen, Duarte; Becker, Zivkovic, Menig.
Aardig team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:49 schreef Revontulet het volgende:
Maver niet in ieder geval. Die haat tyfes negers. Niet zo gek dat hij Kluivert zonder te spelen al verkocht. Hij kon de "pluk katoen" knop niet vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jij kan het natuurlijk weten, al met talloze legends gespeeld. Oh wacht...Ronaldinho. Henry, Ananidze, Camoranesi etc etc
![]()
JARA?!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]Ronaldinho. Henry, Ananidze, Camoranesi etc etc
![]()
![]()
Daar kan menig Eerste Divisionist jaloers op zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Line-up #JongAjax vs Telstar (20:00): Cillessen; Tete, Veltman, Denswil, Riedewald, Bazoer, Andersen, Duarte; Becker, Zivkovic, Menig.
Aardig team![]()
/Serieus?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Totaal anders. Zijn echt goden
Extra boost op hun zichtbare stats ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ondanks dat zullen ze wel verliezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar kan menig Eerste Divisionist jaloers op zijn.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die card stats van die legends zeggen helemaal niks haha. Sommigen zijn inderdaad gewoon godenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
/
[..]
Serieus?
Extra boost op hun zichtbare stats ofzo?
Die TOTS etc interesseren me echt geen reetGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik vond de NIF echt slecht en de IF mwaoh.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
en kon je merken dat hij beter was dan zijn NIF?
4231 overigens met El Shaarawy (was ok, toen wel maar 3* skills nog) op links, Farfan (geweldenaar) op rechts en IF Boateng (scoorde vaker dan Balo) op 10.![]()
En over een paar maanden staat de helft in de CL.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ondanks dat zullen ze wel verliezen![]()
Sexy.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die card stats van die legends zeggen helemaal niks haha. Sommigen zijn inderdaad gewoon goden
Die TOTS etc interesseren me echt geen reet
Stalker ALARM DING DING DINGquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is dat Tim zijn Crespo die op de markt staat? Zelfde teamnaam. 23 wedstrijden, 49 goals en 13 assists![]()
Ik wil dat ze Jara zijn Benfica kaart uitbrengenNee, ik zocht naar Crespo om te kijken wat hij waard is.quote:
O ja, geen special packs deze keer.![]()
Issie terug ja?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze Jara zijn Benfica kaart uitbrengen![]()
![]()
Nee lijkt me niet. Hij heeft niks gezegd over dat hij met Crespo speelt en lijkt me sterk dat hij hem met 150 sp erop zou zettenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze Jara zijn Benfica kaart uitbrengen
[..]
Nee, ik zocht naar Crespo om te kijken wat hij waard is.
O ja, geen special packs deze keer.![]()
![]()
Ik heb Crespo nooit gehad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is dat Tim zijn Crespo die op de markt staat? Zelfde teamnaam. 23 wedstrijden, 49 goals en 13 assistsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ff kijken of hij al te downloaden istwitter:EAAccess twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:09:55Today's the day. The beta has ended, and EA Access is now rolling out to everyone: http://t.co/MDzZ0IEK6I http://t.co/AgoUdztee4 reageer retweet
![]()
Hansie zal wel flink afgezeken worden bij VI mbt dat programma met Kees Jansma straks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gespring enzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:15 schreef gazhims3lv het volgende:
http://www.twitch.tv/xbox
CALL OF DUTY OMG OMG 1!!11!Ik ben er nu al uit, no buy.
![]()
Tering, lijkt wel Halo met dat gespring, stickies en lasersquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:15 schreef gazhims3lv het volgende:
http://www.twitch.tv/xbox
CALL OF DUTY OMG OMG 1!!11!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ex-SMLENO-speler jatogquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch? Alleen waarom rode?![]()
Jeffren is kudt met peronquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef Alovenac het volgende:
Kwam deze net tegen, ziet er wel chill uit:
[ afbeelding ]![]()
Van het ea forum gestolen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef Alovenac het volgende:
Kwam deze net tegen, ziet er wel chill uit:
[ afbeelding ]
Jeffren is niet goed, die heldon is veel beter. Verder moet kirchhof er natuurlijk in
Edit; zou het zelf zo doen denk ik![]()
![]()
![]()
omdat Rodequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch? Alleen waarom rode?(schweini te weinig pace)
![]()
Welke supercup?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik zie het nu ja. Dacht dat die altijd op een vrijdag wasquote:
Jammer dat Sevilla er nu in zit..niet zo boeiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en je had gelijk Zhano, z'n broertje moet wel lam heten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zhano heeft altijd gelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
en je had gelijk Zhano, z'n broertje moet wel lam heten![]()
![]()
En volgend jaar heeft hij nog maar 50 pace omdat hij 10 kilo is aangekomen. Is ook (weer) uit de selectie gezet om die reden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:48 schreef Rijst het volgende:
ik vind het jammer dan Ben Arfa geen if heeft gekregne vorig seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kocht een Ilsinho CDM voor 1300.. toen keek ik naar zijn prijs (550c) maar er stond nog een Ilsinho CDM op voor 550. #SMLENO![]()
Fatem ben arfa whahahha heb ik zelf verzonnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En volgend jaar heeft hij nog maar 50 pace omdat hij 10 kilo is aangekomen. Is ook (weer) uit de selectie gezet om die reden.![]()
Nee maar ik vorm een mening van wat ik zie.quote:
Toekomst en gare jumps.
Dus aids.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij hebt liever voor de 4de keer een modern warfare achtige shooter? Ook een beetje saai is het niet? Beter proberen ze eens wat anders misschien dat ik de serie dan weer interessant begin te vinden. Het zag er allemaal best tof uit en slechter dan de vorige COD kunnen ze het toch niet doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar ik vorm een mening van wat ik zie.
Toekomst en gare jumps.
Dus aids.![]()
Veltman speelt even 5 man uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze zijn gewoon nog steeds in de zelfde richting aan het gaan toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt liever voor de 4de keer een modern warfare achtige shooter? Ook een beetje saai is het niet? Beter proberen ze eens wat anders misschien dat ik de serie dan weer interessant begin te vinden. Het zag er allemaal best tof uit en slechter dan de vorige COD kunnen ze het toch niet doen.![]()
Eatem ben arfa hahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fatem ben arfa whahahha heb ik zelf verzonnen![]()
ziet er best degelijk uit, gaat een beetje fout in de laatste pass aldoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het moet wel COD blijven dus je kan niet ineens een BF style shooter neer zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon nog steeds in de zelfde richting aan het gaan toch?![]()
Hoeft toch ook niet? Er zijn vast andere dingen die ze kunnen proberen. Vraag me niet welke, want ik word daar niet voor betaaldquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het moet wel COD blijven dus je kan niet ineens een BF style shooter neer zetten.![]()
![]()
Ja, maar sowieso dat ik die formatie niet ga gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van het ea forum gestolen?
Jeffren is niet goed, die heldon is veel beter. Verder moet kirchhof er natuurlijk in
Edit; zou het zelf zo doen denk ik![]()
[ afbeelding ]. Maar verder zag het er wel als een solid team uit.
![]()
Dat doen ze nu dus ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Er zijn vast andere dingen die ze kunnen proberen. Vraag me niet welke, want ik word daar niet voor betaaldMet killstreaks die je kan customizen en dat dubbel jumpen of hoe ze het ook noemen.
![]()
Fijne formatie imoquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso dat ik die formatie niet ga gebruiken. Maar verder zag het er wel als een solid team uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar het kwam mij voor alsof ze alleen weer wat nieuwe gimmicks toevoegen aan een engine die sinds CoD4 elk jaar weer wat wordt opgepoetst en die dus hopeloos achterloopt...quote:![]()
Weet iemand nog een leuke formatie voor een redelijk goedkoop team?
Het liefst met weinig centrale middenvelders.
Bij voorbaat dank!
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
MeniggggggggggggggggAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
41212quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef TBakkert het volgende:
Bij voorbaat dank!![]()
4141quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef TBakkert het volgende:
Bij voorbaat dank!![]()
![]()
Zivkovic faalt best hard nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Moeilijk dit... je zit met 4141 toch alweer met 3 centrale middenvelders en 41212 is zo standaard.quote:
Sorry als ik als een zeikerd overkom.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Beetje zoals elke game dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar het kwam mij voor alsof ze alleen weer wat nieuwe gimmicks toevoegen aan een engine die sinds CoD4 elk jaar weer wat wordt opgepoetst en die dus hopeloos achterloopt...Met de engine van COD is niks mis de meeste die schreeuwen om een nieuwe engine bij COD hebben niet eens verstand van wat het nou werkelijk inhoudt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |