quote:nu op NOS.....
Aangezien dit valt onder een luchtige conversatie.
Balen man, van die terroristen!
Je zal er maar tussen zitten
quote:Inderdaad, daarbij is een topic over 600 gegijzelde mensen door een terroristische organisatie die bewezen over lijken gaat enkel bedoelt om een bevolkingsgroep te stigmatiseren.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Aangezien dit valt onder een luchtige conversatie.
quote:-edit: NET OP TIJD -
Op woensdag 23 oktober 2002 23:53 schreef eRR_ het volgende:
-edit: serieus discusieren doe je maar ergens anders -Je zal er maar tussen zitten
![]()
Hopelijk ziet Joker niet dat ik zojuist een inhoudelijke posting deed. Gelukkig op tijd weg kunnen halen.
quote:Rusland(Poetin) is zo eigenwijs als de pest..
Op donderdag 24 oktober 2002 00:24 schreef BAZZA het volgende:
Het ziet er somber voor die gegijzelden uit, Rusland gaat denk ik niet in op de eisen dus...
Ze eisen dat de Russische troepen zich terugtrekken uit de deelrepubliek Tsjetsjenië. De actie in het theater staat volgens de BBC onder leiding van een neef van de gesneuvelde Tsjetsjeense krijgsheer Arbi Barajev. De laatste zou contact hebben gehad met Osama bin Laden
quote:Toeval?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:17 schreef kjbpeeters het volgende:
Is het puur toeval dat er op het vliegveld JFK in New York een vliegtuig dat afkomstig was uit Moskou en via NY naar Washington zou vliegen aan de grond is gehouden op verzoek van de Russische autoriteiten of kan dit iets met de gijzeling in Moskou te maken hebben?
quote:Dat van dat vliegtuig uit Moskou bleek loos alarm.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:51 schreef Loedertje het volgende:[..]
Toeval?
Hm..
http://www.daanspeak.com/USAUnderAttack07d.html
False Alarm At JFK:
http://cbsnewyork.com/topstories/topstories_story_296150121.html
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 24-10-2002 00:58]
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:58 schreef Joker1977 het volgende:
OK, ik kijk het even aan. Dan gaan we es kijken of het een discussie wordt.Goed compromis ?
Ik copieer de zinnige berichten uit dit topic door naar dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |